quote:
* Halve finale1. The Simpsons vs. Blackadder
2. Married with Children vs. Monty Python
quote:Het is een stemronde. Je moet bij elke koppel steeds de beste serie vetmaken met [ b ] tekst [ / b ]. We zijn nu bij de halve finale:
Op woensdag 8 januari 2003 11:50 schreef raider101 het volgende:
De beste serie van dit moment vind ik The Soprano's. Mafia vermengt met soap, schitterend bedacht.
Daarna komt 24, hoewel de dag wel lang begint te duren en het verhaal lang niet altijd even realistisch is.De beste comedy vind ik Seinfeld.
1. The Simpsons vs. Blackadder
2. Married with Children vs. Monty Python
Mocht je je eigen top 20 wel kwijt willen, dan verwijs ik je naar dit topic door: [Toernament] beste tv-serie top 20. Daar telt je stem mee voor de lijst. Veel succes .
quote:Vrijdagavond om 20:00 sluit de ronde (zoals elke week
Op woensdag 8 januari 2003 21:20 schreef Bulls-Ass het volgende:[..]
mamamiepie ... wanneer sluit deze ronde ... ik wil de finale kennen
* Bulls-Ass is getting anxious
Het is maar dat jullie het weten . Je kan dus niet meer stemmen.
.
Na het tellen van de stemmen zijn we hierop uit gekomen:
1. The Simpsons(34) vs. Blackadder(23)
2. Married with Children(29) vs. Monty Python(27)
En hieruit moeten we ook (helaas ) concluderen dat The Simpsons en Married With Children naar de finale gaan
.
Dus, hier de * Finale
The Simpsons VS. Married With Children
Ik wens iedereen heel veel plezier toe met het stemmen, en tot volgende week. Deze ronde sluit namelijk volgende week vrijdag om 20:00.
Mijn stem :
* Finale
[Dit bericht is gewijzigd door swaery op 10-01-2003 20:22]
Makkie.
maar dat maakt de keus alleen maar makkelijker!!
The Simpsons yeah!
nog wat oude propaganda!
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 23:11 schreef MadScientist het volgende:
The Simpsons zit vol met verwijzingen naar klassieke films, 'pop culture' en guest appearances van de meest bekende mensen op aarde. Het is de langstlopende tekenfilmserie ooit (en ook langer dan Friends), en is op subtiele en grappige manier een parodie op de Amerikaanse samenleving. Het aantal typische karakters dat in die jaren is voorbij gekomen loopt al over de 100 (tegen de 6 vastgeroeste karakters van Friends).Don't get me wrong, ik heb ook vaak Friends gekeken en ik vind het erg grappig (nou ja tegenwoordig niet meer), maar The Simpsons is echt een klasse beter.
quote:Durf ik best wel, en ik denk wel meer met mij. Maar The Simpsons vind ik gewoon net iets leuker dan MWC :.
Op vrijdag 10 januari 2003 20:23 schreef swaery het volgende:
Ik vraag me af wie er gaat winnen. En ik vraag me al helemaal af wie er hier durft te stemmen op MWC..
.
Bij gebrek aan beter, zullen we maar zeggen
quote:Wel eens gehoord van grapjes?
Op vrijdag 10 januari 2003 20:25 schreef mamamiep het volgende:[..]
Durf ik best wel, en ik denk wel meer met mij. Maar The Simpsons vind ik gewoon net iets leuker dan MWC :.
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 20:26 schreef swaery het volgende:[..]
Wel eens gehoord van grapjes?
.
Heb zelfs 1 tot 2 uur huiswerk gemaakt
.
Sja, als dit overblijft dan toch de simpsons.
niet te geloven dat een tekenfilmserie de beste serie zou moeten zijn volgens de meerderheid hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |