HUISREGELS:
-LEGITIMATIE VERPLICHT!!!
-ALLEEN VERKOOP DOOR BIGHEADZ®©!!!
-GEEN GEDEAL OF HARDDRUGS-GEBRUIK!!!
-GEEN ALCOHOL!!!
-GEEN EIGEN COMSUMPTIES!!!
-CONSUMPTIE VERPLICHT!!!
IF U WILL PAY, U MIGHT JUST ENJOY YOUR STAY!!!
[Dit bericht is gewijzigd door mrcool op 30-12-2002 02:15]
quote:Here U Go! 3 euro word het dan!
Op zondag 29 december 2002 18:38 schreef VSGdotcom het volgende:
Grammetje Paars bitte
*shit.. eerste post in het eiland gedaan*
quote:Legitimatie?
Op zondag 29 december 2002 18:40 schreef Bastard het volgende:
Doe mij maar 2 gram White widow dan*shit.. eerste post in het eiland gedaan*
quote:Damm man, ik ben 27!
Op zondag 29 december 2002 18:40 schreef mrcool het volgende:[..]
Legitimatie?
quote:Moet het toch ff vragen voor de zekerheid! Hier is je 2 gram witte weduwe, 14 euro in totaal! Bedankt voor uw aankoop.
Op zondag 29 december 2002 18:41 schreef Bastard het volgende:[..]
Damm man, ik ben 27!
quote:Here U Go, 40 euro alsjeblieft.
Op zondag 29 december 2002 18:44 schreef dJ-Zcore het volgende:
10 gram polm aub
quote:Thnx mate
Op zondag 29 december 2002 18:43 schreef mrcool het volgende:[..]
Moet het toch ff vragen voor de zekerheid! Hier is je 2 gram witte weduwe, 14 euro in totaal! Bedankt voor uw aankoop.
quote:Stop politie! Ik zie dat u meer dan 5 gram tegelijk verkoopt aan één persoon. Bij deze komt het u op een berisping te staan, maar volgende keer zal ik genoodzaakt zijn uw zaakje te sluiten!
Op zondag 29 december 2002 18:45 schreef mrcool het volgende:[..]
Here U Go, 40 euro alsjeblieft.
quote:Haha, en dat denk jij voor elkaar te gaan krijgen?
Op zondag 29 december 2002 19:26 schreef JesusThePimp het volgende:[..]
Stop politie! Ik zie dat u meer dan 5 gram tegelijk verkoopt aan één persoon. Bij deze komt het u op een berisping te staan, maar volgende keer zal ik genoodzaakt zijn uw zaakje te sluiten!
quote:Zal ik eerst moderator moeten worden om deze shop te kunnen sluiten. Maar puur uit eigenbelang zal ik er alles voor doen om hem geopend te houden. Je bent trouwens niet echt goedkoop met je nepal. Voor alle hash heb je een mooi prijsje, behalve voor de nepal!
Op zondag 29 december 2002 19:28 schreef mrcool het volgende:[..]
Haha, en dat denk jij voor elkaar te gaan krijgen?
Ik weet zeker dat ik jou hier ook nog wel een keer zie om een grammetje te kopen, dus bek houden!
quote:Nepal is nou eenmaal niet goedkoop. Er is hier wel veel concurrentie op het eiland. Er lopen hier een hoop dealers rond.
Op zondag 29 december 2002 19:31 schreef JesusThePimp het volgende:[..]
Zal ik eerst moderator moeten worden om deze shop te kunnen sluiten. Maar puur uit eigenbelang zal ik er alles voor doen om hem geopend te houden. Je bent trouwens niet echt goedkoop met je nepal. Voor alle hash heb je een mooi prijsje, behalve voor de nepal!
quote:Apart, je zou verwachten dat door al die concurrentie de prijs juist naar beneden gedreven zou worden. Hoe kom je aan je voorraden? Eigen kwekerij?
Op zondag 29 december 2002 19:32 schreef mrcool het volgende:[..]
Nepal is nou eenmaal niet goedkoop. Er is hier wel veel concurrentie op het eiland. Er lopen hier een hoop dealers rond.
quote:Hier zeg ik liever nix over, in verband met de concurrentie.
Op zondag 29 december 2002 19:42 schreef JesusThePimp het volgende:[..]
Apart, je zou verwachten dat door al die concurrentie de prijs juist naar beneden gedreven zou worden. Hoe kom je aan je voorraden? Eigen kwekerij?
Er staat nu ook een bak met lange vloei, complimentair.....dus pak maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |