Ikzelf heb jaren met een maat gegamed.. vele levels samen door geworsteld in verschillende spellen, samen mooie momenten gekend, gedeeld. Iemand die begreep hoe cool een spel was.. (ipv je vriendin die er geen hout van snapt)
Maar nu door een verhuizing.. zit ik zonder gamemaat.. en ik game gewoon haast niet meer
Ligt dat nu aan het gebrek van een gamemaatje? Het kan niet aan de games liggen in ieder geval!
quote:*Vanavond langskomt*
Op zondag 29 december 2002 16:49 schreef Bastard het volgende:
Ligt het aan mij of heeft iedere gamer wel een gamemaatje nodig?Ikzelf heb jaren met een maat gegamed.. vele levels samen door geworsteld in verschillende spellen, samen mooie momenten gekend, gedeeld. Iemand die begreep hoe cool een spel was.. (ipv je vriendin die er geen hout van snapt)
Maar nu door een verhuizing.. zit ik zonder gamemaat.. en ik game gewoon haast niet meer
Ligt dat nu aan het gebrek van een gamemaatje? Het kan niet aan de games liggen in ieder geval!
Nu speel ik gewoon weleens met mijn huisgenoten of met andere vrienden, maar niet meer één vast gamemaatje
quote:maar ff serieus..
Op zondag 29 december 2002 16:52 schreef Chocobo het volgende:[..]
*Vanavond langskomt*
Jij gamed zover ik weet altijd alleen... al die coole dingen kun je niet delen. Ja met je vrouw.. maar die zal ws kijken met een vraagteken boven haar hoofd (No offence)
Mis je dat dan niet?
Ik had vaak dat bv neem een splintercell, je zit gespannen te gamen en de ander kijkt mee en ziet dan bv mogelijkheden. Of bij MOH, de ander wijst je dan op andere ventjes die je kapot moet schieten. Halo, een stuk cooler als je met zn 2 samen door de levels heen gaat...
quote:Ik ben meer een alleen gamer. Zelda, Final Fantasy, etc. Mijn soort games zijn ook meer om alleen van de genieten. Het verhaal erbij etc. Het enige nadeel is dat je soms je enthousiasme niet kwijt kan.
Op zondag 29 december 2002 16:55 schreef Bastard het volgende:[..]
maar ff serieus.. **
Jij gamed zover ik weet altijd alleen... al die coole dingen kun je niet delen. Ja met je vrouw.. maar die zal ws kijken met een vraagteken boven haar hoofd (No offence)
Mis je dat dan niet?Ik had vaak dat bv neem een splintercell, je zit gespannen te gamen en de ander kijkt mee en ziet dan bv mogelijkheden. Of bij MOH, de ander wijst je dan op andere ventjes die je kapot moet schieten. Halo, een stuk cooler als je met zn 2 samen door de levels heen gaat...
Tv aan, console aan, kopje koffie of biertje erbij, kaarsje aan, licht uit,...nee,..ben meer een alleen gamer Maar af en toe multiplayeren of een game bekijken bij iemand is wel op zijn tijd cool !
** ,... en ik was serieus
wie weet heeft het succes
quote:
Op zondag 29 december 2002 17:01 schreef F1908 het volgende:
Gelukkig is er vraag en aanbod in het leven geroepen.
[GEZ] Gamemaatjewie weet heeft het succes
Halo is inderdaad zelfs niet veel aan als je het in je uppie doet.. Zoiezo is het ook wel gaaf om met een man of 3à4 te gamen...
quote:Ja ik heb MOHAA met een huisgenoot gespeeld. Extreem cool, alsof we samen over strand renden
Op zondag 29 december 2002 16:55 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik had vaak dat bv neem een splintercell, je zit gespannen te gamen en de ander kijkt mee en ziet dan bv mogelijkheden. Of bij MOH, de ander wijst je dan op andere ventjes die je kapot moet schieten. Halo, een stuk cooler als je met zn 2 samen door de levels heen gaat...
quote:Ja dat heb ik ook gedaan... geluid moeilijk hard gezet, veel bier op en rennen over dat strand, onderwijl schreeuwen naar elkaar.. NAAR LINKS NAAR LINKS!!! NAAR RECHTS.. KIJK UIT!!
Op zondag 29 december 2002 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ja ik heb MOHAA met een huisgenoot gespeeld. Extreem cool, alsof we samen over strand renden
LOL moet er weer hard om lachen inderdaad
Secret of Mana, Probotector/Contra, Ikari Warriors (wacht die was voor de NES). In elk geval heel erg veel! Op de consoles zijn er nu maar weinig multiplayer games die mn aandacht trekken (behalve op de GameCube dan!)
Def
quote:Ik begrijp je helemaal ik heb een maatje waar ik mn ps2 en ps1 heb neer gezet want in mn eentje (thuis) vind ik er maar weinig aan.
Op zondag 29 december 2002 16:49 schreef Bastard het volgende:
Ligt het aan mij of heeft iedere gamer wel een gamemaatje nodig?Ikzelf heb jaren met een maat gegamed.. vele levels samen door geworsteld in verschillende spellen, samen mooie momenten gekend, gedeeld. Iemand die begreep hoe cool een spel was.. (ipv je vriendin die er geen hout van snapt)
Al speel ik nu wel bf1942 in mn 1tje.
Voor m'n game maatje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |