Bijvoorbeeld als een meid rookt of een ontzettend oerwoud van onder heeft! Euhhh zoiets bedoel ik dus!
quote:of een mooie fietsenstalling in 't midden.
Op zondag 29 december 2002 16:34 schreef TanteTil het volgende:
Mannen of vrouwen waarvan je het tandsvlees te erg ziet als ze lachen
quote:En roken.
En vette wijven
quote:dat geldt ook voor mij, maar ik maak meteen ff een uitzondering voor het AnimalPlanet meiske van daarnet
quote:Dat is zeker een goeie zeg! Naja heeel erg eigenlijk! Maar roken staat ook erg hoog in mijn eigen lijst... of natuurlijk ZADELTASSEN! Damn dat is jammer!
Ik vind niets er meer ordinair uitzien dan zo'n herkauwer. De vriendin van m'n broertje dat dat ook. En dan gaat ze ook nog hele verhalen tegen me ophangen over dingen die mij totaal niet interesseren.
Kauwgom is dus voor mij een gigantische afknapper
Alhoewel, soms is een accent ook wel weer heel sexy. Tikkeltje zachte g bijvoorbeeld
quote:Moet je bij ons op de fitness komen kijken.
Op zondag 29 december 2002 16:39 schreef Charys het volgende:
Mannen die vol van zichzelf zijn en het liefst de hele dag met een spiegel voor zich lopen... En roken is ook een echte
quote:En als ze nou bij hun eigen fiets een lekke band hebben en daarom maar de moeders fiets nemen?
Op zondag 29 december 2002 16:39 schreef Timmmm het volgende:[..]
Dat is zeker een goeie zeg! Naja heeel erg eigenlijk! Maar roken staat ook erg hoog in mijn eigen lijst... of natuurlijk ZADELTASSEN! Damn dat is jammer!
quote:
Op zondag 29 december 2002 16:39 schreef Timmmm het volgende:
of natuurlijk ZADELTASSEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |