abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 januari 2003 @ 15:55:03 #51
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_7739208
Helemaal compleet zwarte flights, supersterk, supersober.
Binnenkort ga ik wel nieuwe halen, deze zijn door de vele RobinHoodjes een beetje aan het verpauperen en ik krijg ze niet helemaal 100% in mijn shafts geschoven.
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_7744502
quote:
Op maandag 6 januari 2003 10:21 schreef Emizea het volgende:

[..]

In tegenstelling met die helemaal ovale flights, daar stonden mijn pijlen all kanten op met gooien.
Voorbeeldje, ik gooide geloof ik 20 beurten op rij alleen 100 of hoger.......uiteraard zonder druk maar goed, daarvoor had ik met de standard flights gegooid en dat ging redelijk maar niet super.

Toch gek, bij peer-flight vliegen juist bij mij die pijlen alle kanten op, de ene nog schever dan de ander
The Greatest Right In The World Is The Right To Be Wrong
pi_7746038
Harrows van 25 gram... I like them heavy
  maandag 6 januari 2003 @ 22:28:52 #54
8756 Abe
Sportfokker
pi_7748692
Abe gooit met 21 gram, hele korte witte shafts en zwarte 'stoffen' flights
Gapen is een vorm van stretchen
pi_7749025
WTF wat is dit voor forum #@$#@@%

een inhoudelijk draadje over de eer van de Nederlandse sport wordt zomaar gesloten en een draadje over het fokking gewicht van een dart pijltje, dat helemaal niks met sport te maken heeft mag gewoon open blijven? worden draadjes over de wapenkeuze van Unreal Tournament voortaan ook toegestaan in het sport draadje?, want dat is net zoveel een sport als darten, en er is ook een wereldkampioenschap (www.worldcybergames.org)

niet fokken met de nederlandse leeuw, HIJ HOUD NIET VAN DARTEN

deze account is gehacked door GreyHatHacks
  maandag 6 januari 2003 @ 22:50:35 #56
8756 Abe
Sportfokker
pi_7749307
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:41 schreef EnderOnline het volgende:
WTF wat is dit voor forum #@$#@@%

een inhoudelijk draadje over de eer van de Nederlandse sport wordt zomaar gesloten en een draadje over het fokking gewicht van een dart pijltje, dat helemaal niks met sport te maken heeft mag gewoon open blijven? worden draadjes over de wapenkeuze van Unreal Tournament voortaan ook toegestaan in het sport draadje?, want dat is net zoveel een sport als darten, en er is ook een wereldkampioenschap (www.worldcybergames.org)

niet fokken met de nederlandse leeuw, HIJ HOUD NIET VAN DARTEN

Beste Ender

Als jij nou ff offline gaat......

Gapen is een vorm van stretchen
pi_7749807
als jij nou even niet iedereen zit te flamen omdat je graag over het gewicht van je dartpijltjes blijft doordiscussieren
deze account is gehacked door GreyHatHacks
  dinsdag 7 januari 2003 @ 16:34:51 #58
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_7758474
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:11 schreef EnderOnline het volgende:
als jij nou even niet iedereen zit te flamen omdat je graag over het gewicht van je dartpijltjes blijft doordiscussieren
Nooit gedacht dat ik het ooit ging zeggen maar jezus, wat ben JIJ een loser newbie zeg
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  dinsdag 7 januari 2003 @ 18:23:46 #59
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_7760383
quote:
Op maandag 6 januari 2003 19:27 schreef qwerty1973 het volgende:

[..]

Toch gek, bij peer-flight vliegen juist bij mij die pijlen alle kanten op, de ene nog schever dan de ander

Ja dat kan huh.....verschillende gooi stijlen......
pi_7762094
24 gram, lekker stabiel en strak, gooi eigenlijk nooit met boogje dus...
If you mess with the best, you die like the rest
pi_7766848
20 grams Harrows Tiger.
pi_7767169
heb 3 jaar met 24 grams durro ultima darts gegooid waren erg fijn maar heb ze een keer op een toernooi even laten liggen en weg waren ze
daarna toch maar gedaan wat ik al langere tijd wou doen: iets lichtere pijlen gekocht heb nu 22 grams en bevalt erg goed, meer 180s en snellere check outs
Alleen heb ik nu ook vaker kwartjes enz er tussen door, maar dat word wel gecompenceerd door de rest nog ff wennen en het komt wel weer helemaal goed
AFCA!
  woensdag 8 januari 2003 @ 14:02:20 #63
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_7776168
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 23:00 schreef groenteboer het volgende:
heb 3 jaar met 24 grams durro ultima darts gegooid waren erg fijn maar heb ze een keer op een toernooi even laten liggen en weg waren ze
daarna toch maar gedaan wat ik al langere tijd wou doen: iets lichtere pijlen gekocht heb nu 22 grams en bevalt erg goed, meer 180s en snellere check outs
Alleen heb ik nu ook vaker kwartjes enz er tussen door, maar dat word wel gecompenceerd door de rest nog ff wennen en het komt wel weer helemaal goed
Ik zie nu toevallig kwartjes staan, en het valt me op dat ik sinds de euro nergens meer een kwartjes toernooi heb gezien gespeelt of van gehoord!
Wel zonde, ik vond het altijd wel leuk.....was toch bijna nooit wat kwijt.
  woensdag 8 januari 2003 @ 14:34:28 #64
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_7776773
Ik gooi met 19 grams 95% Tungston pijlen.
Korte shaft en Pentathlon flights....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  woensdag 8 januari 2003 @ 14:51:57 #65
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_7777078
ik heb 22 grams pijlen, maar heb de originele shafts en een hoop vervolgshaft kapot gegooid (pijlen achterin andere pijlen etc.) en met mijn huidige shafts is het wat lastig gooien omdat de pijlen tail-heavy zijn geworden en ze dus bijna altijd met de flights ver naar beneden in het bord komen, daar moet ik eens verandering in brengen, ik gebruik dimplex flights, gewoon omdat daar een leuk tekeningetje op staat niet omdat ik nou erg veel verschil merk tussen de verschillende soorten

heb ook nog 2 sets van die gratis pijltjes die je bij een bord krijgt, maar die wegen echt maar 15 gram ofzo en die vliegen alle kanten op

...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_7783378
Ik heb 23 gr. pijltjes. Kan alleen niet zo goed meer darten. Ik kon een tijdje best goed maar sinds vorig jaar kan ik het voor geen meter meer

Edit;TYPO

[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Evil op 08-01-2003 19:47]

Victory is mine!!
  woensdag 8 januari 2003 @ 19:25:49 #67
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_7783464
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 19:22 schreef Dr_Evil het volgende:
Ik heb 23 gr. pijltjes. Kan alleen niet zo goed meer darten. Ik kon een tijdje best goed meer sinds vorig jaar kan ik het voor geen meter meer
Heb ik ook een paar keer gehad, als je iig af een toe per week ff gooit komt het wel terug!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')