quote:dit is deeltje twee alweer
Op zondag 22 december 2002 16:39 schreef snickel het volgende:
Nog zo'n topic?
hot-item dus
- Robert Maaskant (Go Ahead Eagles)
- Henk ten Cate (NAC)
- Johan Neeskens (NEC)
Laat gullit maar komen ofzo. alles beter dan die van Marwijk.
quote:minder serieuse kandidaat:
Op zondag 22 december 2002 16:42 schreef amnesiac het volgende:
Mogelijke serieuze kandidaten (volgens mij):- Robert Maaskant (Go Ahead Eagles)
- Henk ten Cate (NAC)
- Johan Neeskens (NEC)
quote:Kan Feyenoord meteen geld reserveren voor de afkoopsom
Op zondag 22 december 2002 16:46 schreef CAZZO het volgende:[..]
minder serieuse kandidaat:
Aad de Mos (clubloos)
quote:Van Marwijk is een goede trainer maar niet voor een topclub, hij straalt gewoon te weinig uit. Ok het spelersmateriaal van Feyenoord kan ook wel wat kwalitatieve impulsen gebruiken.
Op zondag 22 december 2002 16:50 schreef Noca het volgende:
stfu, van Marwijk is een trainer van wereldformaat.Zal het nou nooit eens aan de spelers liggen?
quote:Tuurlijk. Maar het is goedkoper om een trainer te ontslaan dan 14 spelers.
Zal het nou nooit eens aan de spelers liggen?
of maybe wil Johan komen whahaha
quote:leo vogelzang
Op zondag 22 december 2002 16:36 schreef amnesiac het volgende:
Een vervolg op ...Wie moet Bert van Marwijk opvolgen?
quote:natuurlijk ligt het ook aan de spelers maar Bert traint ze en stelt ze op dus is Bertje de hoofdverantwoordelijke
stfu, van Marwijk is een trainer van wereldformaat.Zal het nou nooit eens aan de spelers liggen?
quote:Mja maar wie gaat er zo'n goede trainer ontslaan, en ik moet zeggen dat van Marwijk wel degelijk uitstraling heeft. Hij kan erg goed zijn woordje doen en durft ook te zeggen wanneer het wat slechter was, in tegenstelling tot Koeman die bij een verloren wedstrijd (wat verdient is) durft te zeggen dat ze verdient hadden te winnen...
Op zondag 22 december 2002 16:52 schreef keeper het volgende:[..]
Tuurlijk. Maar het is goedkoper om een trainer te ontslaan dan 14 spelers.
quote:Ja UEFA-cup winnen is ook niks he...
Op zondag 22 december 2002 16:55 schreef CAZZO het volgende:[..]
natuurlijk ligt het ook aan de spelers maar Bert traint ze en stelt ze op dus is Bertje de hoofdverantwoordelijke
en statische gezien is Bert de slechsfte trainer van de afgelopen tien jaar in de Kuip
quote:Je Vader!
Op zondag 22 december 2002 16:54 schreef vincent20166 het volgende:
Wie is Bert van Marwijk?
serieus: Gullit natuurlijk!
quote:das volgens de paupers maar een troostprijsje
Op zondag 22 december 2002 16:56 schreef Noca het volgende:[..]
Ja UEFA-cup winnen is ook niks he...
quote:Ja maar hij heeft niet de uitstraling die een man al nodig heeft voor een top-club!
Op zondag 22 december 2002 16:55 schreef Noca het volgende:[..]
Mja maar wie gaat er zo'n goede trainer ontslaan, en ik moet zeggen dat van Marwijk wel degelijk uitstraling heeft. Hij kan erg goed zijn woordje doen en durft ook te zeggen wanneer het wat slechter was, in tegenstelling tot Koeman die bij een verloren wedstrijd (wat verdient is) durft te zeggen dat ze verdient hadden te winnen...
quote:Toch denk ik wel dat die paupers van je em graag zouden winnen
Op zondag 22 december 2002 16:58 schreef CAZZO het volgende:[..]
das volgens de paupers maar een troostprijsje
Bert
Jij wisselt verkeerd, nu wisselen WIJ,
[Dit bericht is gewijzigd door Gravit op 22-12-2002 17:02]
quote:Ach je ziet het gewoon zo vaak, bij veel clubs. Na een tijdje is een chemistry uitgewerkt. Dat zag je ook in het laatste jaar van Van Gaal bij Ajax. Toen ging het in de competitie ook klote. En het jaar erna onder Olsen wonnen we weer de dubbel.
Op zondag 22 december 2002 16:59 schreef his1 het volgende:
Ja maar hij heeft niet de uitstraling die een man al nodig heeft voor een top-club!
Tactisch is van Marwijk een wonder te noemen, maar volgens mij kan hij helemaal niet zo goed overweg met zijn spelers, zo dat van hooijdonk hem in bescherming moet halen...tegenover de selectie
quote:Jij moet je vocabulaire eens uitbreiden, met je paupers.
Op zondag 22 december 2002 16:58 schreef CAZZO het volgende:[..]
das volgens de paupers maar een troostprijsje
De uefa cup was een prachtige prijs natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat de f'noorders graag wat beter willen presteren in de HCE.
Maar het is nog vroeg in het seizoen eigenlijk. Wie weet hoe de ploegen na de winterstop uit de verf komen?
Ik denk niet dat het de helpt om NU bert te ontslaan in de winterstop. Laat ze maar lekker opladen in de ws en dan eens 1 of 2 wedstrijden kijken hoe het gaat. Kan een fit f'noord dan nog net presteren, dan kan je eens kijken of het een bert ligt of niet....
Wim Jansen
Arie Haan
Aad de Mos
John Metgod
Leo(eindelijk ben ik thuis) Beenhakker(wou weer het gras voelen)
Bora Milutinovic
Zo langs de kant is het makkelijk praten he..
quote:
Op zondag 22 december 2002 17:06 schreef kezmania het volgende:
Paar mensen die goed in de kuip passen:Wim Jansen
Arie Haan
Aad de Mos
John Metgod
Leo(eindelijk ben ik thuis) Beenhakker(wou weer het gras voelen)
Bora Milutinovic
Bert blijft gewoon!
quote:Dat ligt aan de groep ben ik bang.
Op zondag 22 december 2002 19:52 schreef mitt het volgende:
Heb niet het gevoel dat Van Marwijk de groep nog iets kan bijleren zo .
quote:voor een groot deel wel, Paauwe en van Wonderen spelen wedstrijden al op de automatische piloot..er moet nodig verfrist worden.
Op zondag 22 december 2002 19:52 schreef olavski het volgende:[..]
Dat ligt aan de groep ben ik bang.
quote:+ spelers
Op zondag 22 december 2002 20:04 schreef wicker het volgende:
Aad de Mos met de gehele staf van Kv Mechelen lijkt me wel goed voor Feyenoord.
Kan Jorien zo voor een prikkie overnemen, krijgen ze er ook nog een gratis stadion bij
quote:
Op zondag 22 december 2002 20:15 schreef amnesiac het volgende:[..]
+ spelers
Kan Jorien zo voor een prikkie overnemen, krijgen ze er ook nog een gratis stadion bij
quote:Die komt echt de Kuip niet meer in hoor... (Behalve in tijdens Feyenoord - Ajax ofzo)
Op zondag 22 december 2002 19:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop dat Leo de Kakkerlak het wordt..
Zijn wij daar ook weer van af.
van Marwijk is een goede trainer, maar zoals elke club het wel eens heeft, heeft Feyenoord nu ff een dipje, en dat los je niet op door gelijk bij de eerste de beste tegenslag, van Marwijk de laan uit testuren!
Ik zou zeggen, wacht het seizoen af, en kijk dan verder.......
quote:Precies, zo erg is het nou ook weer niet, ze staan nog steeds 3de en zo veel punten achter is niet onoverkombaar. Een trainerswissel in het midden van het seizoen geeft ook niet altijd een lekker resultaat, of hij moet opeens 5 spelers mogen kopen. Want met een selectie van een ander spelen is ook niet ideaal.\
Op zondag 22 december 2002 21:33 schreef Galagus het volgende:
Sjonge jonge, waar hebben jullie het over!!van Marwijk is een goede trainer, maar zoals elke club het wel eens heeft, heeft Feyenoord nu ff een dipje, en dat los je niet op door gelijk bij de eerste de beste tegenslag, van Marwijk de laan uit testuren!
Ik zou zeggen, wacht het seizoen af, en kijk dan verder.......
Laat hem nou maar ff lekker zitten....
De 2e plek halen jullie nog wel
En ja, je kunt wel zeggen dat t aan de spelers ligt, maar ook dat kan deels de schuld van de trainer zijn. Als trainer moet je ingrijpen als spelers dreigen te verzwakken/niet genoeg inzet tonen en ik heb nou niet t idee dat Bert dat doet...
Sjezus zeg, wat heeft Feyenoord een hoop k-supporters als ik dit allemaal zo lees. Blijf ook eens achter het team (staf + spelers) staan als het iets minder gaat.
quote:Nou coach, wat had je anders gezien in de laatste 2 maanden ?
Op maandag 23 december 2002 15:02 schreef FLR het volgende:
En ja, je kunt wel zeggen dat t aan de spelers ligt, maar ook dat kan deels de schuld van de trainer zijn. Als trainer moet je ingrijpen als spelers dreigen te verzwakken/niet genoeg inzet tonen en ik heb nou niet t idee dat Bert dat doet...
quote:Wees eens realistisch en je zal zien dat dit een dramatisch seizoen gaat worden. Wij staan achter de club, daarom willen wij dat het anders gaat. Zoals het er nu naar uitziet is een nieuwe trainer de beste oplossing .
Op maandag 23 december 2002 16:16 schreef Evertje het volgende:
Ja, het is inderdaad de schuld van Bertje dat Feyenoord e UEFA-cup heeft gewonnen.Sjezus zeg, wat heeft Feyenoord een hoop k-supporters als ik dit allemaal zo lees. Blijf ook eens achter het team (staf + spelers) staan als het iets minder gaat.
quote:Ben je alleen een echte supporter dan als je blijft klappen nadat je zonder enige inzet heb verloren?? Ben alleen een echte supporter als al die broodvoetballers en trainers maar positief blijft benaderen zonder ooit je kritiek te uiten??
Op maandag 23 december 2002 16:16 schreef Evertje het volgende:
Ja, het is inderdaad de schuld van Bertje dat Feyenoord e UEFA-cup heeft gewonnen.Sjezus zeg, wat heeft Feyenoord een hoop k-supporters als ik dit allemaal zo lees. Blijf ook eens achter het team (staf + spelers) staan als het iets minder gaat.
Feijenoord kan altijd op mijn steun rekenen, en ik weet zeker dat dat ook geldt voor de rest van de (Feijenoord)forum bezoekers. Maar iedereen wil ook dat Feijenoord het beste presteert, en soms zal je gewoon de CLUB moeten steunen door geen steun te geven aan de PASSANTEN.....
quote:Wel een dure grap. Die jongens van KV verdienen niet niks, en hebben nogal dubieuze contracten.
Op zondag 22 december 2002 21:27 schreef LoekB het volgende:[..]
Mooi een substadionnetje + flink wat reservespelers erbij
quote:Wat ik heb gezien? Een Van Persie die langzamerhand kapot gaat. Een Collen die er in de wedstrijd altijd wel staat, maar vanwege drankavontuurtjes nu op lijst overbodige spelers staat. Een Loovens die naar een basisplek aan t groeien is, maar die in de ogen van BvM te jong en onervaren is. Een Ono die een draak van een wedstrijd mag spelen, maar nooit gewisseld wordt. De superaankoop Lurling die genoeg speelt, want hij moet slagen. Een Pardo die in mijn ogen te weinig speelt.
Op maandag 23 december 2002 16:19 schreef Choller het volgende:[..]
Nou coach, wat had je anders gezien in de laatste 2 maanden ?
Vertel 's.
En over dat kutsupportersgezeur. Zie het verhaal van Staanplaats. Als dit het maximale is wat men uit deze selectie kan halen en er gewoon wel elke week met volle inzet ingaan, dan kun je er nog mee leven. Maar de potentie van dit team is groter, want het is toch het team dat vorig jaar de Uefa-cup won. En aan het eerste kwartier van zondag, de wedstrijd tegen Twente en nog een paar wedstrijden te zien, moet men beter kunnen. En mag men dan niet zeuren als dat er niet komt?
quote:Ik nam je al niet serieus...
Op dinsdag 24 december 2002 09:33 schreef JohanDerksen het volgende:
Loovens vind ik maar een heel matige speler nog. Misschien wordt het in de toekomst nog wat, maar momenteel vind ik Steve Olfers veel beter. Die speelt aan de overkant van de Maas en doet zeker niet onder voor zo'n De Nooyer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |