Het mooiste zou natuurlijk zijn als dit een LMK zou worden. Dat betekent dat ik het goed doe. .
Ik wou meteen even doorgeven dat ik morgen op vakantie ga, ben zondag weer terug. Uncie Mike komt hier babysitten, gezellig he? .
En wel lief zijn allemaal he.
maar daar blame ik u niet voor
verder wensen ik en nog iemand (zal best wel ) u een fijn lang weekend in ongetwijfeld in of ander center parks dorpje toe!
quote:En nu maar afwachten wie er als eerste een Pom_Pom- topic opent..
Op woensdag 5 maart 2003 16:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heet Tom_Tom-, niet Pom_Pom-. Dat wou ik gewoon even duidelijk maken.
quote:Maar jij ging Jim al aanmoedigen met pompoms. Daarmee wil ik toch niet geassocieerd worden!
Op woensdag 5 maart 2003 16:56 schreef SmashBro het volgende:
Maar pom_pom-s zijn leuk! Kijk dan wat een leuke cheerleaders met pom_pom-s!
quote:Gelukkig is er nog een trouwe fokker die zijn burgerplicht niet verzaakt.
Op donderdag 27 maart 2003 10:13 schreef mvt het volgende:
kick
nav de reeksen regels in Onzin en het verschijnen van de CLIB reeks in mijn AT dacht ik "kom, eens even kijken wat dat inhoud"
Mijns inziens geen bal aan, maar ook nog eens policy overschreidend met de geslachtsdelenfoto's.
Ach, you know the drill/
quote:En waarom ik dat hier meld? Dat weet ik ook niet, maar ik zag het toevallig hier voor het eerst.
Op donderdag 27 maart 2003 10:19 schreef Stranger het volgende:
En ik eis dat Tom_tom zijn icon snel weer verandert! Ik was net van de nachtmerries af!
quote:Sommigen zullen bovenstaande post het werk van een gluiperige klikspaan vinden, maar ik vind het juist moedig dat hij dit aan de kaak durft te stellen!
Op donderdag 27 maart 2003 10:13 schreef mvt het volgende:
kick
nav de reeksen regels in Onzin en het verschijnen van de CLIB reeks in mijn AT dacht ik "kom, eens even kijken wat dat inhoud"
Mijns inziens geen bal aan, maar ook nog eens policy overschreidend met de geslachtsdelenfoto's.
Ach, you know the drill/
Er moet paal en perk gesteld worden aan de verloedering van de maatschappij en (dus ook) van Fok.
Een stel zonderlingen met een eigen topic, waar heel af en toe tijdens een wilde avond weleens een verdwaald geslachtsdeel is te zien... Het lijkt misschien te getuigen van een NSB-mentaliteit om hierover te klagen, maar het zijn juist deze kleine dingetjes die de sneeuwbal in werking zetten en later leiden tot een lawine des verderfs! FOK moet geen Sodom&Gomorra worden!
Ik roep Cynix op om dit topic te verwijderen!
en ons een langzaam doodbloeden te besparen.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 27-03-2003 11:22]
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:21 schreef mvt het volgende:
Policy=policy. Gewoon wegeditten dus.
Ladies en gentleman, may I have your attention: ik zie hier een mod in spé!
quote:Hehehe, Ik hou Nollie voorlopig nog even ja.
Op donderdag 27 maart 2003 10:19 schreef Stranger het volgende:
En ik eis dat Tom_tom zijn icon snel weer verandert! Ik was net van de nachtmerries af!
En waarom zit dat Clibgedoe eigenlijk in RLS? Daar hebben we toch Onzin voor?
quote:Idd!
Op donderdag 27 maart 2003 14:50 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Hehehe, Ik hou Nollie voorlopig nog even ja.
En waarom zit dat Clibgedoe eigenlijk in RLS? Daar hebben we toch Onzin voor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |