Ik heb hem vandaag gezien en vond het een prachtige film. De prachtige zonnige locaties, het intrigerende verhaal, de mooie Spaanse taal en de mooie scenes maken het tot een juweeltje, zoals wel meer Spaanstalige films de laatste jaren (Y Tu Mama Tambien, Amores Perros en Hable Con Ella schieten nu door mijn hoofd). Ik zat egt 2 uur gefascineerd te kijken. Vooral de waterscenes vond ik erg mooi.
Er zit ook redelijk wat bloot in, dus als je dat afschrikt moet je hem zeker niet kijken, maar met een mooie actrice als Paz Vega in de hoofdrol maakt het er alleen maar beter op. Ook deze scenes zijn erg mooi in beeld gebracht.
Al met al een topfilm, tog wel één van de betere die ik dit jaar gezien heb.
[Dit bericht is gewijzigd door Gorro op 15-01-2004 19:48]
Maar ik wil Lycia y el Sexo zeker nog een x kijken
quote:Zeg, waar is die tepel op de filmposter gebleven?
Op zaterdag 21 december 2002 20:13 schreef Gorro het volgende:
[afbeelding]
quote:Cencuur!!
Op zaterdag 21 december 2002 20:36 schreef SODA het volgende:[..]
Zeg, waar is die tepel op de filmposter gebleven?
echter blijfr er een vraag achter
allereerst die film-poster. in de film heb ik Lucia niet in een rode jurk op de brommer gezien of heb ik iets gemist.
verder erg sterk omdat (spoiler-alert)
spoiler:
[Dit bericht is gewijzigd door Gorro op 15-01-2004 19:44]
quote:Nu is er wel een tepel hoor
Op zaterdag 21 december 2002 20:36 schreef SODA het volgende:[..]
Zeg, waar is die tepel op de filmposter gebleven?
Je had niet verwacht dat de film een verhaal zou bevatten of vond je juist dat er geen verhaal in zat? Als je instemd met één van deze mogelijkheden dan verdien je een billekoek.quote:Misschien had ik te weinig verwacht dat er echt een verhaal in zou zitten
Natuurlijk wist ik wel dat er een verhaal in zou zitten, maar had niet verwacht dat je er goed bij na moest denken. Maw ik had een simpeler verhaaltje verwacht ala Y tu mamá también ( vond ik trouwens ook een heel goeie, daar niet van .quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:56 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
Je had niet verwacht dat de film een verhaal zou bevatten of vond je juist dat er geen verhaal in zat? Als je instemd met één van deze mogelijkheden dan verdien je een billekoek.
was dit je eerste Medem danquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:25 schreef Eluc het volgende:
[..]
Natuurlijk wist ik wel dat er een verhaal in zou zitten, maar had niet verwacht dat je er goed bij na moest denken. Maw ik had een simpeler verhaaltje verwacht ala Y tu mamá también ( vond ik trouwens ook een heel goeie, daar niet van .
Jepquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
was dit je eerste Medem dan
Ach, t'is vrijdag. Dan begint de avond pas tegen 11 uur tochquote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:52 schreef dolle_hond het volgende:
tis wel weer laat
Dat is een pas een gepassioneerde filmrecensie. Erg leuke film inderdaad. Normaal vind je geen goede scenario's in dit gedeelte van de videotheek.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:30 schreef scanman01 het volgende:
Julio Medem is een Spaans talent zonder weerga. Hij tekende met 'Tierra' voor een pareltje van surrealistische fotografie, had met 'La ardilla roja' één van de leukste taglines van de filmgeschiedenis (vrouw met geheugenverlies wordt opgepikt door een kerel die beweert haar vriend te zijn) en overtuigde zijn talent met het prachtige 'los amantes del circular polar'. 'Lucia y el sexo' bevat hetzelfde stilistische vernuft als zijn vorige films. Bovendien barst 'Lucia' haast uit zijn voegen van een scenario dat op alle vlakken briljant is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |