quote:Er is gewoon besloten om in elk forum een eigen feedback topic te maken dat voor dat forum bedoeld is. Vandaar dat dit topicje er nu staat
Op zaterdag 21 december 2002 16:45 schreef Loedertje het volgende:
mmmaaar, het gaat NU toch eindelijk goed?
quote:hhmm.. Dat gemiep van vanmiddag had ik even over het hoofd gezien. Topic is weer schoongeveegd.
Op vrijdag 3 januari 2003 22:46 schreef calvobbes het volgende:
Uhm... Prettige sfeer in "VS vallen nog dit jaar Irak aan" deel 11
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 22:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:Topic is weer schoongeveegd.
quote:We doen hier niet aan halve maatregelen
Op vrijdag 3 januari 2003 22:55 schreef calvobbes het volgende:En niet zo'n klein beetje ook
http://www.cafeshops.com/cp/prod.aspx?p=stuporstore.3334057&zoom=yes#zoom
Selectieve prutmod.
quote:Heeft niets te maken met selectiviteit, maar gewoon met het feit dat er verschillende keren zowel door mij als door robh gevraagd is om de hoeveelheid cartoons binnen de perken te houden, zodat de discussie niet verdrongen wordt door de (al dan niet) lollige plaatjes.
Op zondag 5 januari 2003 15:38 schreef Loedertje het volgende:
Die van mij moest weg en die in "VS vallen nog dit jaar Irak aan" deel 11 blijven gewoon staan?Selectieve prutmod.
Wanneer aan die verzoeken geen gehoor wordt gegeven dan volgen er op een gegeven moment gewoon edits. En dat gegeven moment was er nu dus.
Nogmaals, zoals al eens eerder gezegd: Een keer een cartoon tussendoor is niet erg, maar het moet niet de overhand krijgen.
quote:Oh, dus over tien postings zou het in principe wel weer mogen..
Op zondag 5 januari 2003 15:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Nogmaals, zoals al eens eerder gezegd: Een keer een cartoon tussendoor is niet erg, maar het moet niet de overhand krijgen.
quote:Ik ga geen getallen hangen aan een term als 'een keer tussendoor'.
Op zondag 5 januari 2003 15:52 schreef Loedertje het volgende:
Oh, dus over tien postings zou het in principe wel weer mogen..
quote:je mod gewoon selectief
Op zondag 5 januari 2003 15:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Ik ga geen getallen hangen aan een term als 'een keer tussendoor'.
punt uit.
quote:Ik heb het vriendelijk gevraagd. Had je het plaatje eerder neergezet dan had ik het laten staan, maar we moeten ergens de grens trekken om de discussie enigszins een discussie te houden.
Op zondag 5 januari 2003 15:38 schreef Loedertje het volgende:
Die van mij moest weg en die in "VS vallen nog dit jaar Irak aan" deel 11 blijven gewoon staan?Selectieve prutmod.
Jammer dat het jouw plaatje was, want ik vind m wel leuk hoor
quote:Die plaatjes voegen wel degelijk iets toe..
Op zondag 5 januari 2003 16:06 schreef robh het volgende:[..]
Ik heb het vriendelijk gevraagd. Had je het plaatje eerder neergezet dan had ik het laten staan, maar we moeten ergens de grens trekken om de discussie enigszins een discussie te houden.
quote:Zulke plaatjes voegen niets toe aan een discussie. Of mis ik iets in dat plaatje wat al niet eerder in die discussie verwoord is?
Op zondag 5 januari 2003 16:21 schreef Loedertje het volgende:Die plaatjes voegen wel degelijk iets toe..
quote:Politieke cartoons e.d.
Op zondag 5 januari 2003 16:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Is een algemeen 'actualiteiten-cartoons' topic misschien een idee?
quote:Ja, ik weet dat dat topic er is, daarom had ik het ook over een topic met cartoons over actualiteiten
Op zondag 5 januari 2003 16:32 schreef Loedertje het volgende:[..]
quote:Hm, en die posting van 17 december zagen alle mods over het hoofd?
Op zondag 5 januari 2003 16:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:Ja, ik weet dat dat topic er is
quote:Een Canadese WO2 poster met daarop een Canadese soldaat, ge-Photoshopped om de motieven van de VS te tonen. Huh ?
Op zondag 5 januari 2003 16:21 schreef Loedertje het volgende:[..]
Die plaatjes voegen wel degelijk iets toe..
ze bedoelt deze
die is best wel ziek eigenlijk
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 05-01-2003 16:46]
quote:Nou.. Ik denk het niet.
Op zondag 5 januari 2003 16:34 schreef Loedertje het volgende:
Hakenkruisjes morgen daar wel trouwens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |