Veel VW's omdat het van ene VW site komt. Maar als je de originele plaatjes ziet, sta je echt te kijken en te
http://www.vw-page.at/ en dan GALERIE en vervolgens Custom.
wil ik later ook dat soort auto's
quote:Het voorwiel is krom
Op zaterdag 21 december 2002 16:28 schreef goflow het volgende:
heb ik zelf eent ijdje geleden gemaakt:
resultaat:
dit was mijn eerste, het was eerste een 4-deurs, ik heb de ramen getint, flink verlaagd, uitlaat dr opgezet, gecleand, andere velgjes, en wat meer...
deze was al zo laag enzo, hij stond ooit eens in de opgezet, ik heb alleen de uitlaat gemaakt, dat was om aan iemand uit te leggen hoe de uitlaten van mijn vaders (ondertussen gecraschte) TT eruit zagen.. 2 ringen door elkaar heen aan allebei de kanten.
deze Z8 heb ik verlaagd grotere velgen gemaakt, en de bekleding zwart gemaakt.. verder verlaagd.. ik vond het nl een mooie background. hij was voor mij alleen nog niet af.
behalve het verlagen en deurhandels demonteren heb ik nog iets erg belangrijks gemaakt.. ik vond het altijd jammer dat Seat geen 3 deurs heeft gemaakt van de Leon.. zo had hij er dus uit kunnen zien. ik vind het een plaatje!
quote:nou die vind ik niet echt mooi gesjopt
Op zondag 22 december 2002 19:31 schreef jacco het volgende:
Het origineel [afbeelding] [afbeelding] Het origineel [afbeelding] [afbeelding] Het origineel [afbeelding] [afbeelding]
quote:Ik weet niet of er Tutorials voor zijn, vast wel, maar je moet gewoon even Photoshop 7 installeren en dan een plaatje van een auto nemen en gewoon een beetje aan de slag gaan. Ik ben er ook pas mee begonnen. Door een plaatje dat Kreator poste van de x3. Beetje mee geklooid en het resultaat vond ik persoonlijk wel leuk.
Op dinsdag 24 december 2002 15:12 schreef dj-ango het volgende:
Zooooooow dit is heel vet.
Ik wist niet dat je zoveel met photoshop kon doen.
Heeft iemand hier tutorials voor?
Deze:
Het origineel:
En mijn werk:
Succes ermee
Misschien wel leuk om hier de creaties neer te zetten. Of een wedstrijdje te organiseren, de winnaar wordt dan User van de maand bij PTA ofzo.
Gewoon 1 plaatje van een standaard auto nemen en maak ervan wat je wilt.
mijn nieuwste inzending bij de wedstrijd, je kan trouwens stemmen op de mooiste.
tada:
plaatje van het origineel staat op de site
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |