[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 21-12-2002 11:28]
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 21-12-2002 11:37]
quote:je idd ze had beter met ruff ryders kunnen komen btw k vind nelly maar nks
Op zaterdag 21 december 2002 11:48 schreef Xainam het volgende:
Beetje jammer dat Eve zich heeft laten strikken om met Nelly naar NL te komen. Neem dan de rest van Ruff Riderz mee...Jadakiss & Styles (2 Boys van Jenny From The Block) voor de gene die dat niet weten. Ik den dat ook wel goed geweest was, ik zou dat wel goed vinden. Nu ga ik zeker niet kijken, alleen om NELLY
quote:
24februari2003 - De tour van Nelly wordt uitgesteld. Dus ook het concert van de rapper op 18 maart in de Ahoy gaat niet door. Om persoonlijke redenen heeft hij zijn tour tot het najaar van 2003 uitgesteld, de precieze data zijn nog niet bekend. Kaarten die allemaal voor Nelly's Rotterdamse concert waren verkocht blijven geldig of kunnen vanaf 24 februari worden ingeleverd bij de bekende voorverkoopadressen. We houden je op de hoogte, als er meer bekend is over zijn concerten.
www.nelly.net
Mensen die nog een kaartje hebben voor het Ahoy' concert kunnen op 27 november naar de Music Hall!
Mocht je niet kunnen of geen zin meer hebben, dan kun je je kaarrje tot 1 oktober inleveren.
Daarvoor gaan ook nog kaartjes in de verkoop a.s. donderdag.
Daarnaast geeft die nog een tweede concert en wel op 28 november
Kaartverkoop daarvoor begint a.s. zaterdag.
quote:Bespeur ik hier enig sarcasme?
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Nelly, cool, daar moet ik bij zijn
quote:Hoe kom je erbij
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:22 schreef Zander het volgende:
Bespeur ik hier enig sarcasme?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |