We bellen en smsen regelmatig, zo ook vanavond aan de telefoon...
nu hadde we het over relaties..en nog meer over het leven opzich, en ze confronteerde mij ermee dat ik (in haar ogen) nogal somber tegen alles aan keek..
Zo heb k zelf dus altijd als ik iemand leuk begin te vinden dat het nix word, (lees diegene mij niet leuk vind)..en doordat k dat wel es heb twijfel k ontzettend aan mezelf..soms heb ik wel zo iets van; ik ben zoals ik ben, en dat roep ik ook wel, maar van binnen voel ik me er vaak toch ook wel crap om..ik weet het niet echt duidelijker te omschrijven, maar nadat ze dit zonet zei ben k er over na gaan denken, en zie idd sommige dingen negatief in..het komt ook met name door een relatie die k heb gehad waarin k flink ben bedrogen (was mn eerste ECHTE liefde, vanaf mijn kant thans..) dat heeft n beste deuk in mn zelfvertrouwen gemaakt...d8 dat het weg was maar niet dus..
ik weet niet waarom ik dit allemaal zit te lullen en velen zullen vast ook wel geen nut ervan inzien maar k wou t ff kwijt...
verwacht er ook nix van verder...
[edit]
zal wel n kwestie van zelfvertrouwen zijn denk ik..
k vind t wel klote altijd...vind soms (lees; bijna nooit) iemand echt leuk, maar vanaf die kant komt het nooit....
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door FireBird op 20-12-2002 22:28]
quote:ik heb dus op het moment voor mijn gevoel nix eigenlijk...bedoel, echt altijd (tot nu toe op 2 keer, noujah, 1 keer na (die eerste vriendin had me gewoon GEBRUIKT) echt gehad dat iemand mij ook leuk vond..).. k weet niet waarom..o.a. door mn 1e 'relatie' is veel bij me weggenome, had toen eindelijk zo iets van; hey vind me leuk...beetje zelfvertrouwe..maarjah, had me gewoon gebruikt...en dat heb k eigenlijk nooit weer trug gewonnen.....
Op vrijdag 20 december 2002 23:11 schreef Sabje86 het volgende:
Heej, je zelfvertrouwen is best wel belangrijk. Ik had al weinig zelfvertrouwen en dat kleine beetje wat ik had was me toen ook ontnomen, omdat ik mijn eerste vriend een verkeerde vriend was. Waren dingen gebeurd die normaal niet mogen. Hierover heb ik een jaar overgezwogen. Toen heb ik het aan vrienden vertelt, daardoor is mijn zelfvertrouwen weer opgebouwd, praat er met een van je beste vrienden over, weet zeker dat het helpt. Is mij ook gelukt.
Je moet gewoon kijken naar de dingen die je wel kunt, als je bijvoorbeeld een coole auto hebt ofzo, of je bent goed in je werk / op school, whatever. Kijk gewoon een keer naar dingen die wél goed gaan, en als je uitgaat moet je gewoon voor de lol uitgaan, niet om meiden te scoren...
Btw, net als Sabje86 zegt...het helpt heel veel om er met vrienden over te praten...ik herken het nl zelf...
quote:uitgaan doe ik nooit voor de meiden, ik ben niet zo'n iemand die gewoon altijd achter meiden aanzit hoor, meestal als k iemand leuk vind is t pas omdat k die leer kennen, maar idd, heb eigenlijk altijd lol als k op stap ben, heb een leuke baan, het gaat goed op school....
Op zaterdag 21 december 2002 01:10 schreef Eomer het volgende:
Je moet ook niet bij dingen blijven hangen die alleen maar fout gaan, dan blijf je hele dagen in een dal zitten tot je voor een trein springt (crue manier van uitdrukken, mijn excuses).Je moet gewoon kijken naar de dingen die je wel kunt, als je bijvoorbeeld een coole auto hebt ofzo, of je bent goed in je werk / op school, whatever. Kijk gewoon een keer naar dingen die wél goed gaan, en als je uitgaat moet je gewoon voor de lol uitgaan, niet om meiden te scoren...
Btw, net als Sabje86 zegt...het helpt heel veel om er met vrienden over te praten...ik herken het nl zelf...
quote:Dit herken ik wel. En mijn ervaring tot nu toe is dat als je een meisje goed hebt leren kennen en haar leuk begint te vinden, dat zij jou dan nog steeds als een goede vriend ziet
Op zaterdag 21 december 2002 08:46 schreef FireBird het volgende:[..]
uitgaan doe ik nooit voor de meiden, ik ben niet zo'n iemand die gewoon altijd achter meiden aanzit hoor, meestal als k iemand leuk vind is t pas omdat k die leer kennen, maar idd, heb eigenlijk altijd lol als k op stap ben, heb een leuke baan, het gaat goed op school....
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 11:42 schreef Eomer het volgende:
Idd...dat ken ik ook ja...da's echt heel tof. Dan vraag je d'r (serieus) mee uit, en dan heeft ze zoiets van "we waren toch alleen vrienden"...dan zoeken ze je echte bedoelingen er niet achter....
quote:jah inderdaad, k hoop ook dat hier een meisje op reageert....
Op zondag 22 december 2002 01:07 schreef Sokki het volgende:
Ik herken dit verhaal op zich ook wel.
Ik vraag me nu eigenlijk ff af hoe zo'n meisje er tegenaan kijkt, want het lijkt wel of ze nooit een definitieve keuze kunnen maken. Zijn er ook meisjes die zoiets meegemaakt hebben? En vinden zij jongens net zo verwarrend?
quote:Tis gewoon waar, ze weten het vanaf het begin al en houden ons aan het lijntje voor de aandacht..
Op zondag 22 december 2002 01:13 schreef FireBird het volgende:[..]
jah inderdaad, k hoop ook dat hier een meisje op reageert....
quote:zal t dan ook zo zijn in dit geval?
Op zondag 22 december 2002 01:17 schreef Sokki het volgende:[..]
Tis gewoon waar, ze weten het vanaf het begin al en houden ons aan het lijntje voor de aandacht..
quote:Hee ik kan je niet echt helpen hiermee.
Op zondag 22 december 2002 01:30 schreef FireBird het volgende:[..]
zal t dan ook zo zijn in dit geval?
k weet t niet...heb dr toen gevraagd, en laatst zei ze t ook weer dat ze me gewoon als n goeie vriend ziet..maarjah, aan de andere kant....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |