abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 december 2002 @ 22:17:12 #1
35331 FireBird
Don't drink & drive !
pi_7456628
Sommigen kennen me misschien nog wel van mn vorige topicjes over mn (toen nog) vriendin...maar dat doet er nu ff niet toe
Weet niet echt waarom k dit doe maar wil ff wat van me afschrijven..(typen dan...)
Ik ken nu inmiddels 2/3 maand al een HELE leuke meid, inmiddels mn beste vriendin, vond dr in het begin leuk, gevraagd waar k aan toe was, of k er meer van kon verwachten, maar nee...ok, klaar, zijn nu echt supergoeie vrienden, kan alle bij dr kwijt en vise versa..leuk dus

We bellen en smsen regelmatig, zo ook vanavond aan de telefoon...
nu hadde we het over relaties..en nog meer over het leven opzich, en ze confronteerde mij ermee dat ik (in haar ogen) nogal somber tegen alles aan keek..
Zo heb k zelf dus altijd als ik iemand leuk begin te vinden dat het nix word, (lees diegene mij niet leuk vind)..en doordat k dat wel es heb twijfel k ontzettend aan mezelf..soms heb ik wel zo iets van; ik ben zoals ik ben, en dat roep ik ook wel, maar van binnen voel ik me er vaak toch ook wel crap om..ik weet het niet echt duidelijker te omschrijven, maar nadat ze dit zonet zei ben k er over na gaan denken, en zie idd sommige dingen negatief in..het komt ook met name door een relatie die k heb gehad waarin k flink ben bedrogen (was mn eerste ECHTE liefde, vanaf mijn kant thans..) dat heeft n beste deuk in mn zelfvertrouwen gemaakt...d8 dat het weg was maar niet dus..
ik weet niet waarom ik dit allemaal zit te lullen en velen zullen vast ook wel geen nut ervan inzien maar k wou t ff kwijt...
verwacht er ook nix van verder...

[edit]
zal wel n kwestie van zelfvertrouwen zijn denk ik..
k vind t wel klote altijd...vind soms (lees; bijna nooit) iemand echt leuk, maar vanaf die kant komt het nooit....
[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door FireBird op 20-12-2002 22:28]

One day you have a dream, the next day...you don't have a thing..
pi_7457789
Heej, je zelfvertrouwen is best wel belangrijk. Ik had al weinig zelfvertrouwen en dat kleine beetje wat ik had was me toen ook ontnomen, omdat ik mijn eerste vriend een verkeerde vriend was. Waren dingen gebeurd die normaal niet mogen. Hierover heb ik een jaar overgezwogen. Toen heb ik het aan vrienden vertelt, daardoor is mijn zelfvertrouwen weer opgebouwd, praat er met een van je beste vrienden over, weet zeker dat het helpt. Is mij ook gelukt.
  vrijdag 20 december 2002 @ 23:25:55 #3
35331 FireBird
Don't drink & drive !
pi_7458150
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 23:11 schreef Sabje86 het volgende:
Heej, je zelfvertrouwen is best wel belangrijk. Ik had al weinig zelfvertrouwen en dat kleine beetje wat ik had was me toen ook ontnomen, omdat ik mijn eerste vriend een verkeerde vriend was. Waren dingen gebeurd die normaal niet mogen. Hierover heb ik een jaar overgezwogen. Toen heb ik het aan vrienden vertelt, daardoor is mijn zelfvertrouwen weer opgebouwd, praat er met een van je beste vrienden over, weet zeker dat het helpt. Is mij ook gelukt.
ik heb dus op het moment voor mijn gevoel nix eigenlijk...bedoel, echt altijd (tot nu toe op 2 keer, noujah, 1 keer na (die eerste vriendin had me gewoon GEBRUIKT) echt gehad dat iemand mij ook leuk vond..).. k weet niet waarom..o.a. door mn 1e 'relatie' is veel bij me weggenome, had toen eindelijk zo iets van; hey vind me leuk...beetje zelfvertrouwe..maarjah, had me gewoon gebruikt...en dat heb k eigenlijk nooit weer trug gewonnen.....
  zaterdag 21 december 2002 @ 01:10:31 #4
26249 Eomer
Room design by Tekenix
pi_7460417
Je moet ook niet bij dingen blijven hangen die alleen maar fout gaan, dan blijf je hele dagen in een dal zitten tot je voor een trein springt (crue manier van uitdrukken, mijn excuses).

Je moet gewoon kijken naar de dingen die je wel kunt, als je bijvoorbeeld een coole auto hebt ofzo, of je bent goed in je werk / op school, whatever. Kijk gewoon een keer naar dingen die wél goed gaan, en als je uitgaat moet je gewoon voor de lol uitgaan, niet om meiden te scoren...

Btw, net als Sabje86 zegt...het helpt heel veel om er met vrienden over te praten...ik herken het nl zelf...

zaterdag 21 december 2002 @ 08:46:51 #5
35331 FireBird
Don't drink & drive !
pi_7462084
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 01:10 schreef Eomer het volgende:
Je moet ook niet bij dingen blijven hangen die alleen maar fout gaan, dan blijf je hele dagen in een dal zitten tot je voor een trein springt (crue manier van uitdrukken, mijn excuses).

Je moet gewoon kijken naar de dingen die je wel kunt, als je bijvoorbeeld een coole auto hebt ofzo, of je bent goed in je werk / op school, whatever. Kijk gewoon een keer naar dingen die wél goed gaan, en als je uitgaat moet je gewoon voor de lol uitgaan, niet om meiden te scoren...

Btw, net als Sabje86 zegt...het helpt heel veel om er met vrienden over te praten...ik herken het nl zelf...

uitgaan doe ik nooit voor de meiden, ik ben niet zo'n iemand die gewoon altijd achter meiden aanzit hoor, meestal als k iemand leuk vind is t pas omdat k die leer kennen, maar idd, heb eigenlijk altijd lol als k op stap ben, heb een leuke baan, het gaat goed op school....
pi_7462397
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 08:46 schreef FireBird het volgende:

[..]

uitgaan doe ik nooit voor de meiden, ik ben niet zo'n iemand die gewoon altijd achter meiden aanzit hoor, meestal als k iemand leuk vind is t pas omdat k die leer kennen, maar idd, heb eigenlijk altijd lol als k op stap ben, heb een leuke baan, het gaat goed op school....

Dit herken ik wel. En mijn ervaring tot nu toe is dat als je een meisje goed hebt leren kennen en haar leuk begint te vinden, dat zij jou dan nog steeds als een goede vriend ziet
  zaterdag 21 december 2002 @ 11:42:09 #7
26249 Eomer
Room design by Tekenix
pi_7463270
Idd...dat ken ik ook ja...da's echt heel tof. Dan vraag je d'r (serieus) mee uit, en dan heeft ze zoiets van "we waren toch alleen vrienden"...dan zoeken ze je echte bedoelingen er niet achter....
pi_7463449
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 11:42 schreef Eomer het volgende:
Idd...dat ken ik ook ja...da's echt heel tof. Dan vraag je d'r (serieus) mee uit, en dan heeft ze zoiets van "we waren toch alleen vrienden"...dan zoeken ze je echte bedoelingen er niet achter....
Tjah, ik snap af en toe echt niks van vrouwen Ik had een keertje zelfs dat een meisje niet kon geloven dat ik verliefd op haar was dan weet je ook niet wat je moet zeggen "Ja maar het is toch echt zo "
  zondag 22 december 2002 @ 00:59:48 #9
35331 FireBird
Don't drink & drive !
pi_7474277
Om nog even terug te komen op dus die vriendin van me...
toen ik dr net leren kennen had ze me es gesmst en ook gezegd dat als ze geen vriend had dat er vast al wat was gebeurd tussen ons (toen had ze dr vriend nog, niet lang want toen k dr net kenden wou ze t al uitmaken)
maar iig heb ik zelf het idee dat ze nu zegt dat ze gewoon vrienden wil blijven, maar ondertussen toch op meer hoopt, ik weet niet waarom maar heb zelf zo'n gevoel..want als we het bv. erover krijgen merk ik toch een bepaalde verlegenheid en vanaf haar kant, ze weet zich dan niet echt een houding te geven...en eerlijk gezegd als ze naar mij zou komen en me toch vragen of k wat met dr wil zou k geen nee zegge, maar ben toen in het 'begin' al naar haar geweest en toen was t nee...
k weet niet echt wat hiervan moet denke zal wel mijn denkbeeld zijn ??
  zondag 22 december 2002 @ 01:07:47 #10
24778 Sokki
IK BEN NIET DRONKEN!!!!!!
pi_7474400
Ik herken dit verhaal op zich ook wel.
Ik vraag me nu eigenlijk ff af hoe zo'n meisje er tegenaan kijkt, want het lijkt wel of ze nooit een definitieve keuze kunnen maken. Zijn er ook meisjes die zoiets meegemaakt hebben? En vinden zij jongens net zo verwarrend?
You can only scratch the surface..
  zondag 22 december 2002 @ 01:13:16 #11
35331 FireBird
Don't drink & drive !
pi_7474461
quote:
Op zondag 22 december 2002 01:07 schreef Sokki het volgende:
Ik herken dit verhaal op zich ook wel.
Ik vraag me nu eigenlijk ff af hoe zo'n meisje er tegenaan kijkt, want het lijkt wel of ze nooit een definitieve keuze kunnen maken. Zijn er ook meisjes die zoiets meegemaakt hebben? En vinden zij jongens net zo verwarrend?
jah inderdaad, k hoop ook dat hier een meisje op reageert....
  zondag 22 december 2002 @ 01:17:17 #12
24778 Sokki
pi_7474509
quote:
Op zondag 22 december 2002 01:13 schreef FireBird het volgende:

[..]

jah inderdaad, k hoop ook dat hier een meisje op reageert....

Tis gewoon waar, ze weten het vanaf het begin al en houden ons aan het lijntje voor de aandacht..
  zondag 22 december 2002 @ 01:30:22 #13
35331 FireBird
Don't drink & drive !
pi_7474663
quote:
Op zondag 22 december 2002 01:17 schreef Sokki het volgende:

[..]

Tis gewoon waar, ze weten het vanaf het begin al en houden ons aan het lijntje voor de aandacht..

zal t dan ook zo zijn in dit geval?
k weet t niet...heb dr toen gevraagd, en laatst zei ze t ook weer dat ze me gewoon als n goeie vriend ziet..maarjah, aan de andere kant....
  zondag 22 december 2002 @ 01:36:38 #14
24778 Sokki
pi_7474750
quote:
Op zondag 22 december 2002 01:30 schreef FireBird het volgende:

[..]

zal t dan ook zo zijn in dit geval?
k weet t niet...heb dr toen gevraagd, en laatst zei ze t ook weer dat ze me gewoon als n goeie vriend ziet..maarjah, aan de andere kant....

Hee ik kan je niet echt helpen hiermee.
Ik probeer alleen maar zodanig te provoceren dat er iemand opduikt die het tegendeel van mijn stelling bewijst. Vooral omdat ik zelf liever blijf geloven dat ik er wel enige invloed op kan uitoefenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')