ok, genoeg ...
[Dit bericht is gewijzigd door Fulton op 06-07-2003 00:12]
Open mijn topic weer.
Stelling: Roken is beter dan top-sport beoefenen.
Als dit niet met sport te maken heeft dan weet ik het dus echt niet
Moet ik dan praten over een ace van agassi Gaat daar sport over
Sport is meer dan prestaties. Het draait ook om hoe gezond sport is.
Dit kon een mooie discussie worden. Snap dus niet dat er een slot op wordt gegooid.
quote:Het topic werd verkloot door grapjassen die niets toe te voegen hadden. Ik ben dan de dupe. Ik wacht niet op reacties waar ik niets aan heb.
Op zaterdag 12 juli 2003 12:22 schreef Levensgenieter het volgende:
Mitt.Open mijn topic weer.
Stelling: Roken is beter dan top-sport beoefenen.
Als dit niet met sport te maken heeft dan weet ik het dus echt niet
Moet ik dan praten over een ace van agassi
Gaat daar sport over
Sport is meer dan prestaties. Het draait ook om hoe gezond sport is.
Dit kon een mooie discussie worden. Snap dus niet dat er een slot op wordt gegooid.
Ik kom met een serieuze stelling.
Verwijder dan maar die onzinnige reacties.
Ik blijf erbij dat mijn topic bestaansrecht heeft.
Als het serieus bedoeld is zou ik het proberen in een ander forum waar het beter thuis is.
[Dit bericht is gewijzigd door Wurmie op 20-07-2003 00:49]
Ik geef alleen een link en informatie van een hobbygroep en dat we mensen zoeken om mee te helpen..
Geen enkele partij levert dit financieel gewin.. het kost eerder geld!!!!
Wat een bulshit.. leer je eigen regels beter
kan die topic weer open?
ps: robotwars is een sport!
of vertel me dan waar ik het wel kan plaatsen
Probeer dat maar op een vacature-site.
Lees zelf de FAQ en de Policy nog maar eens na.
quote:Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op donderdag 24 juli 2003 22:53 schreef golfer het volgende:
Topic hoorde ten eerste niet in sport-forum thuis, want heeft niets met sport te maken, maar met een TV-programma
Robotwars IS een SPORT en ja we komen op TV net als voetbal en formule 1 etc.. maar we verdienen 0,0000000 geld!!!
quote:nog eens neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!
en verder was het een oproep om personeel aan te nemen en daarvoor is Fok! niet bedoelt. Probeer dat maar op een
vacature-site.
Nix Personeel, gewoon iemand die vrijetijd overheeft voor een nieuwe hobby, geen financieel gewin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en zeker geen normale baan gewoon HOBBY/SPORT!!!!!!!!!!
vertel me dan waar ik het wel kan plaatsen!!!!!!!!!!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door CyberRat op 24-07-2003 23:36]
quote:Alleen is het verschil tussen Martin Verkerk en de meisjes onder 16 toch wel een erg groot verschil.
Op woensdag 6 augustus 2003 18:03 schreef Short_stop het volgende:[..]
Ok, das wel duidelijk, maar als je dan verbiedt een topic te openen als Nederland Europees kampioen wordt onder de 16 jaar dan voorkom je ook wel dat het gáát leven. Veel van de mensen die ineens grote Martin Verkerk fans werden een paar maanden geleden werden dat ook alleen maar omdat hij aandacht kreeg.
quote:Dat is zeker niks.
hmm, dat lijkt me een opinie. Ik vind het nu ook al interessant dat ze verleden jaar Europees en Wereldkampioen onder de 14 waren en dit jaar Europees kampioen (en wie weet weer Wereld) onder de 16. Dat is toch niet niks?
quote:Tuurlijk niet, alleen het verleden heeft ook wel uitgewezen dat sommige dingen hier wel of niet lopen.
Ja, dat is wel leuk maar moeten we hier nu echt zo achter de gevestigde media aanlopen dat als zij zeggen dat het alleen interessant is als ze de uitzendrechten hebben en dat het anders doodgezwegen moet worden wij dat ook gewoon blindelings doen?
quote:Jammer dat je niet weet dat Bibianne Schoofs op mijn club competitie speelt dus die ik nog beter ken dat mevrouw Krajicek.
Daar wou ik dus ook nog even wat over zeggen. Het is het Nederlandse TEAM dat nu al minstens twee keer Europees kampioen en een keer wereldkampioen is geworden in twee jaar tijd, en niet alleen juffrouw Krajicek. De enige reden dat jij haar er nu uitpikt is omdat je de naam kent, van de broer en uit de gevestigde media... Als ze wat meer aandacht kregen kenden we de andere namen ook.
quote:Geen slecht idee, we zullen kijken hoe het loopt.
Op woensdag 6 augustus 2003 18:18 schreef Short_stop het volgende:
En dan nog één opmerking.Ik wil graag pleiten voor een aparte jong Nederlands tennistalent topic waar we dan de verrichtingen van de jeugdspelers in kunnen blijven volgen. Ze worden in deze thread compleet ondergesneeuwd en ze blijven maar winnen dus ze verdienen gewoon een eigen topic vind ik, vooral ook omdat ze in de "gewone media" compleet genegeerd worden.
quote:Dat kan ik niet voor je regelen, dan kan je bijvoorbeeld je newssubmit opsturen op de Frontpage.
Op woensdag 6 augustus 2003 18:25 schreef Short_stop het volgende:
ja, sorry, nog één ding. Het zou denk ik een interessant experiment zijn als er nu alsnog een bericht op de FP zou komen over het succes van de Nederlandse meisjes. Je zou dan heel mooi kunnen kijken hoe(veel) mensen erop reageren en bovendien zou je als Fok! ook nog eens (voor de verandering) helemaal zelfstandig écht (leuk) nieuws verzameld hebben inplaats van achter de rest aan te waggelen en dus een échte nieuwsbron zijn, maar blijkbaar is dat niet de ambitie of zo...
quote:Ja, dat hij een volwassen pro is en de meisjes onder de 16 dat pas over een paar jaar, en hij een man en zij niet, en dat hij nu toevallig een keer in de finale van een grand slam heeft gestaan.
Op woensdag 6 augustus 2003 20:26 schreef mitt het volgende:
Short_Stop had Het grote Centrale Tennistopic IV wat vragen:
[..]Alleen is het verschil tussen Martin Verkerk en de meisjes onder 16 toch wel een erg groot verschil.
quote:Ik begrijp echt niet hoe je 2 x Europees kampioen en 1 keer wereldkampioen in 2 jaar tijd (en dat 2de wereldkampioenschap moet nog gespeeld worden) niks kan noemen.
Dat is zeker niks.
quote:Is het in het verleden dan al eerder gebeurt dat Nederlandse jeugdteams achter elkaar Europees en Wereldkampioen werden?
Tuurlijk niet, alleen het verleden heeft ook wel uitgewezen dat sommige dingen hier wel of niet lopen.
quote:Hoe moet ik dat nou in hemelsnaam weten? Maar leuk! Alleen begrijp ik het nu nog steeds niet hoor.
Jammer dat je niet weet dat Bibianne Schoofs op mijn club competitie speelt dus die ik nog beter ken dat mevrouw Krajicek.
quote:Ok, dankjewel
Geen slecht idee, we zullen kijken hoe het loopt.
Je mag dus zo'n topic openen.
quote:Dat heb ik ook gedaan gisteren maar blijkbaar vond de FP-crew het ook niet interessant genoeg...
Dat kan ik niet voor je regelen, dan kan je bijvoorbeeld je newssubmit opsturen op de Frontpage.
quote:Toch wel handig, die 'my active topics'.
Op zondag 27 juli 2003 19:44 schreef static het volgende:
Ja, hallo, ik dacht dat dit aan banden gelegd zou worden: Ninjutsu - deel 4
Kan me niet schelen dat ze geen sport mod zijn.
*schop*
quote:Dat topic is van 2000 IMBECIEL !!!
Op donderdag 14 augustus 2003 22:28 schreef golfer het volgende:
Beetje te lui om de serach te gebruiken?Staan nog een paar recente duiktopics vrij hoog, meest recente:
Laten we het eens over duiken hebben...
En dat is RECENT ???
Dat topic is gvd ouder dan dat jijzelf bent man
Deze link zag ik eerder Duiken
quote:Deze kan ik vinden: DTM 2003: Christijan Albers!
Op zondag 17 augustus 2003 11:43 schreef okkidude het volgende:
Vraagje: Is het DTM topic verdwenen of kijk ik met mijn ogen dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |