abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7450568
Erg veel ik-weet niet wat voor cadeautje ik mijn (nieuwe) geliefde moet geven-topics de laatste tijd. Vandaar: plaats je vraag hier en kijk ook even naar de sufggesties die hier al gegeven zijn voor jouw post. Eerste slachtoffer is Virus3000
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 15:58 schreef Virus3000 het volgende:
Hallo,
ok, beetje vage topictitel misschien, maar hierzo dus een verduidelijking:
wat zouden jullie nu leuk vinden wat iemand van je zegt / dingen voorsteld / kadootje geeft voor kerst.

ik zou graag iets ergs liefs doen, maar ik wil niet opdringerig zijn (omdat het al eens een keer te veel is geweest). Weten jullie iets leuks? Iets waar je dus van zegt: "hé dat is lief..." maar niet meteen van: "oei, die jongen is super verliefd op mij"

ik hoop dat jullie nog kunnen volgen & wat ideeën hebben!

mvg

Wat voorbeeldtopics uit de afgelopen tijd om inspiratie op te doen:

Vraagje aan de vrouwen over dit kado ....
6 maanden-> wat5 voor kadoo'tje?
Goed maken, cadeau
kerstcadeau voor vriendin na 2-3mnd relatie
Een kadootje voor een nieuwe relatie
Kado's -> De tijd is er weer

[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 20-12-2002 18:03]

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 20 december 2002 @ 16:36:04 #2
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_7450978
Ik heb pas voor mijn meisje een ring ontworpen en laten maken bij een goudsmit zag er erg mooi uit en ze was er heel blij mee.
En je kan het zo gek maken als je zelf wilt qwa prijs dan. (dat ik nou zo gek als een deur bent hoeft niet iedereen dat te zijn)

Eerst wou ik een ster kopen met haar naam er op maar uh beetje sporen op internet en je komt er achter dat je geld richting een zwartgat gaat.
Jammer ik vond het wel een leuk romantisch cadeau zo'n ding in de lucht met je naam er op.

Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_7451016
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 16:36 schreef Dwan het volgende:
Ik heb pas voor mijn meisje een ring ontworpen en laten maken bij een goudsmit zag er erg mooi uit en ze was er heel blij mee.
En je kan het zo gek maken als je zelf wilt qwa prijs dan. (dat ik nou zo gek als een deur bent hoeft niet iedereen dat te zijn)

Eerst wou ik een ster kopen met haar naam er op maar uh beetje sporen op internet en je komt er achter dat je geld richting een zwartgat gaat.
Jammer ik vond het wel een leuk romantisch cadeau zo'n ding in de lucht met je naam er op.

Een zelf ontworpen ring, dat vind ik echt een heel mooi idee. Zo heb je zelf over iets nagedacht dat bij die ander past en is het echt iets van jullie tweetjes. Is dit een stuk duurder dan een kant en klare ring die je uitzoekt?
  vrijdag 20 december 2002 @ 19:59:07 #4
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_7454338
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 16:38 schreef Ripley het volgende:

[..]

Een zelf ontworpen ring, dat vind ik echt een heel mooi idee. Zo heb je zelf over iets nagedacht dat bij die ander past en is het echt iets van jullie tweetjes. Is dit een stuk duurder dan een kant en klare ring die je uitzoekt?

MMmmm kant en klaar zal goedkoper zijn maar als je hem ontwerpt en laat maken in de winkel is het weer duurder. beetje meer.
Een vriend van mij is goudsmit dus heb ik de beste en mooiste materialen gekregen voor een leuke prijs die in de winkel weer erg duur waren. De ring die ik heb laten maken koste mij 275 euro en zou in de winkel iets van 430 gekost hebben maar het kan natuurlijk altijd goedkoper zoals ik al aangaf ik ben gewoon gestoort en hou van haar.
Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_7581050
Mijn neefje wordt vandaag 3 jaar en heeft al best veel speelgoed. Iemand suggesties wat ik het kereltje cadeau kan doen?

en vlug a.u.b., de winkels gaan om 5 uur dicht!

pi_7581386
echnie?

nah ik ga maar eens het durrup in anders wordt het te laat.

pi_7581423
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:17 schreef fokje het volgende:
echnie?

nah ik ga maar eens het durrup in anders wordt het te laat.

Voorleesboek van Dikkie Dik
pi_7581452
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:19 schreef Navelpluisje het volgende:

[..]

Voorleesboek van Dikkie Dik

dank u! Nu ben ik weg.....
pi_7582658
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:20 schreef fokje het volgende:

[..]

dank u! Nu ben ik weg.....

Wat is het geworden?

Misschien een leuk idee voor mede-fokkers

pi_7582862
Het was een goed idee Navelpluisje! Het is idd een voorleesboek geworden, van Kabouter Plop, ik weet dat mijn neefje dat hartstikke leuk vind. Dus geen Dikkie Dik.

Anders weet ik het ook niet hoor, die kids tegenwoordig hebben al zóveel speelgoed.

Alleen misschien een beetje jammer dat er geen duidelijke plaatjes instaan net zoals bij Dikkie Dik, dus het is echt een voorleesboek, geen voorlees- en meekijkboek. Maar ja, tis ook bedoeld voor het slapen gaan duzzz... zal het wel expres zo gedaan zijn. ik heb ook geen verstand van peuters.
Alsnog bedankt!

pi_7582927
Leuk
pi_8007975
eN EEN NIEUWE VRAAG:
quote:
Op maandag 20 januari 2003 16:19 schreef BDT-LBBO het volgende:
Het is weer bijna Valentijnsdag.. maar nu weet ik niet wat ik moet doen voor mijn vriendin.

Hebben jullie ideetjes... Wel beetje serieus en niet zo van.. neuken.. Kaart en bosrozen zitten standaard in het pakket.. Maar ik wil iets orginelers. Was aan het denken iets van Thermea 2000 met massage, diner en slapen ensow maar kwam uit op +300 euro en dat is me teveel...

Ik wil er +/- 100 euro aan kwijt . Etentje op een boot is ook leuk en hebben we al eens gedaan.. maar wil iets orginelers... ideeën ???

Heb ook de andere topics gelezen over valentijn maar ik zag niets orgineels. Of de topic waren uit de hand gelopen. Ow moet wel binnen nederland blijven.

pi_8009308
je hoeft niet persé 100,- uit te geven; misschien kan je ze ook blij maken met een leuk lief knuffeltje en een heerlijke massage.
pi_8009437
nee hoeft ook niet persee maar ik geef gewoon een prijs wat ik maximaal kwijt wil.
  maandag 20 januari 2003 @ 17:56:43 #15
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_8009759
quote:
Op maandag 20 januari 2003 17:42 schreef BDT-LBBO het volgende:
nee hoeft ook niet persee maar ik geef gewoon een prijs wat ik maximaal kwijt wil.
Vraag haar of ze die avond naar je toe wil komen en kook een heerlijk 3 of 4 gangen diner voor 'r
Beetje romantisch sfeertje maken met kaarsjes enzo, en je hebt een perfect verrassing of het moet zijn dat je elke dag al voor haar kookt.. maar daar ging ik even niet van uit
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_8009980
hey hallo is is vaag hiero maar weet je wat je moet geven nix misschien wel wat kleins:? maar ga wat leuks doen das pas echt leuk laterzz
pi_8073484
quote:
Op maandag 20 januari 2003 17:56 schreef sundae het volgende:

[..]

Vraag haar of ze die avond naar je toe wil komen en kook een heerlijk 3 of 4 gangen diner voor 'r
Beetje romantisch sfeertje maken met kaarsjes enzo, en je hebt een perfect verrassing of het moet zijn dat je elke dag al voor haar kookt.. maar daar ging ik even niet van uit

en 's avonds buikpijn

[Dit bericht is gewijzigd door NiXz op 23-01-2003 19:56]

pi_8181520
Maar wat is nou een leuk valentijns kado? Ik heb eigenlijk heel toevallig nog nooit een vriendin gehad op valentijnsdag. Nou heb ik sinds 2 weken een nieuwe vriendin en echt geen idee wat ik moet kopen..

Ik wil eigenlijk wel iets speciaals kopen, wat haar bij zal blijven (moet uiteraard ook niet te duur zijn) ik ben zelf 19 en zij is 18.. Mja ik ben zelf nogal inspiratie loos, dus ik hoop dat jullie me op weg kunnen helpen.

Hallowww
  Nerd met benen maandag 10 februari 2003 @ 22:22:32 #19
18073 miss_bleu
pi_8400010
Uit een dubbeltopic :
quote:
Op maandag 10 februari 2003 22:11 schreef min6 het volgende:
Mijn geliefde is over een paar weken jarig.

Leuk!
Maar ik heb geen geld, en wil dus zelf iets moois maken

Vorig jaar heb ik hem verblijd met een zelfgemaakte kalender, met elke maand een door mij gemaakte tekening..

Maar
Dit keer weet ik niks te verzinnen

Hij heeft onlangs een huis gekocht, valt daar meteen wat mee te doen?

Nou
Kom 'es met iets creatiefs.. Ik ben lui

Weltrusten voor nu

pi_8400590
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 10:57 schreef suxjahh het volgende:
Maar wat is nou een leuk valentijns kado? Ik heb eigenlijk heel toevallig nog nooit een vriendin gehad op valentijnsdag. Nou heb ik sinds 2 weken een nieuwe vriendin en echt geen idee wat ik moet kopen..

Ik wil eigenlijk wel iets speciaals kopen, wat haar bij zal blijven (moet uiteraard ook niet te duur zijn) ik ben zelf 19 en zij is 18.. Mja ik ben zelf nogal inspiratie loos, dus ik hoop dat jullie me op weg kunnen helpen.

koop een leuk badpakket! (parels bruistabletten geurkaarsen /etc)
voor als jullie samen in bad gaan!
pi_8437189
Nog creatieve mensen hier?
Heb namelijk sinds 3 maanden een relatie met een prachtmeid, heel serieus allemaal en nu is ze over een paar weken jarig! Eens even gepolst wat ze zoal voor haar verjaardag wil, maar het antwoord was: "iets dat jij bedacht hebt en dat mij aan jou doet denken iedere keer als ik het zie"......... Tja, da's lekker

Niet zo eenvoudig dus. Zeker niet omdat ze alles wat ze nodig heeft gewoon koopt (net als ik) en omdat ze niet zo bar veel hobbies heeft. Ze is enorm gek op paardrijden (waar ik echt niets vanaf weet) en houdt van films en reizen. Sierraden zijn niet echt aan haar besteed, wat het nog wat lastiger maakt. Misschien handig om te melden dat we allebei begin 30 zijn

Ideeen? Suggesties? Tips? Al was het maar in welke richting ik iets zou moeten zoeken! Ik zit namelijk even helemaal vast...

disarm you with a smile....
pi_8462612
Ik heb ooit es bij het postkantoor zo'n grote ballon uitgezocht.. in de vorm van een hartje.. die wordt dan opgestuurd en als diegene de doos openmaakt (hele grote doos) dan vliegt die ballon eruit

ik vond het een heel leuk en lief ding

pi_8879847
ik heb een vriend vorig jaar mei een zelfgedrukt t-shirt gegeven...

op de voorkant:

een foto van een debatterende Pim Fortuyn, erboven: Pim Fortuyn
eronder: Politicus

op de acterkant:

logo van centerparcs, met de tekst: Maar nu even niet...

黑 ¦ Links tot en met...
豹 ¦ Overtuigd carnivoor...
也 ¦ Wat doe ik in Taiwan? Modderscheppen en uitwaaien...
pi_8891816
Heb je geen foto van jullie? Lijst die dan in en geef die voor haar verjaardag.

Mijn vriend kwam op mijn verjaardag aan met een bos bloemen in de kleur waar ik van hou. Daarnaast kreeg ik een kaartje met olifantjes als herinnering aan onze vakantie waar we op een olifant hebben gezeten en ik kreeg ook nog een cd/dvd van een artiest die ik geweldig vind. Ik had maar 1 keer gezegd dat er een nieuwe cd uit was gekomen en dat had hij onthouden. Ik vind het helemaal te gek dat ik die cd gekregen heb maar ik vond het nog leuker dat hij het had onthouden en het was niet eens als hint bedoelt toen

pi_10281553
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 11:20 schreef El_Nino het volgende:
ik heb een vriend vorig jaar mei een zelfgedrukt t-shirt gegeven...

op de voorkant:

een foto van een debatterende Pim Fortuyn, erboven: Pim Fortuyn
eronder: Politicus

op de acterkant:

logo van centerparcs, met de tekst: Maar nu even niet...

Doei
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')