nu is mijn vraag. Is het wel leuk genoeg om aan je vriendin te geven? Romantisch en dergelijke genoeg...zo niet...tips graag
quote:Hmm, wat dacht je van het volgende
Op vrijdag 20 december 2002 00:07 schreef rolfvp het volgende:
ik heb zondag 6 maanden met me vriendin![]()
nou was ik van plan om haar een roos te geven met als achterliggende ged88 geld voor een nieuw mobieltje -> wil ze namelijk graag...nu is mijn vraag. Is het wel leuk genoeg om aan je vriendin te geven? Romantisch en dergelijke genoeg...zo niet...tips graag
Je houdt een leuke dag met mekaar, en stiekem heb je het volgende gedaan : Je legt op haar bed een kring van rozenblaadjes, met in het midden iets liefs, iets waar ze gek op is bijvoorbeeld. Dan leg je rustig het deken daar overheen.
Als ze dan s'avonds gaat slapen en haar deken opzij slaat... *zucht*
quote:dat is coel idee ja
Op vrijdag 20 december 2002 00:09 schreef frank_woei het volgende:[..]
Hmm, wat dacht je van het volgende
Je houdt een leuke dag met mekaar, en stiekem heb je het volgende gedaan : Je legt op haar bed een kring van rozenblaadjes, met in het midden iets liefs, iets waar ze gek op is bijvoorbeeld. Dan leg je rustig het deken daar overheen.
Als ze dan s'avonds gaat slapen en haar deken opzij slaat... *zucht*
quote:sweeet.. hoe kom je op al die briljante ideeen?
Op vrijdag 20 december 2002 00:15 schreef frank_woei het volgende:
Hehe, dat zuigt iddMaar jah, zeg dan , spring vanavond niet te hard op je bed, of iets in die richting
Voor mensen die trouwens knuffeltjes kopen voor de vriendin, of dingetjes wat ze leuk vinden. Koop telkens een groter cadeautje in die trend, bijvoorbeeld je vriendin houdt van Winny de pooh knuffels
Begin dan klein, en geef steeds een iets grotere, en vertel erbij dat hoe groter je liefde voor haar wordt, hoe groter het knuffeltje wordt..
quote:Geen idee.. maar er is mij verteld dat ik teveel fantasie heb
Op vrijdag 20 december 2002 00:17 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
sweeet.. hoe kom je op al die briljante ideeen?
Nog een ideetje, maar dit heb ik ooit gedaan omdat ze het vroeg
Ik noem mijn vriendin meestal prinses, en ooit zei ze, maar ik kan geen prinses zijn, want prinsessen lopen altijd op rode lopers als ze binnenkomen. Dus ik die week daarna meteen de stad in, en heb toen goedkoop een 3 meter lang stuk rode stof kunnen kopen en die toen de keer daarna uitgelegd bij de ingang van mijn huis. Vond ze zo superlief
quote:briljant! maar na 3 is de lol ervan af hoor..
Op vrijdag 20 december 2002 00:17 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
sweeet.. hoe kom je op al die briljante ideeen?
quote:Hehe goed goed, ik geef alleen maar ideetjes hier (Zit er vol van
Op vrijdag 20 december 2002 00:20 schreef mixxy het volgende:[..]
briljant! maar na 3 is de lol ervan af hoor..
![]()
quote:Bij deze benoem ik u tot Fok! Romanticus Consultant
Op vrijdag 20 december 2002 00:19 schreef frank_woei het volgende:[..]
Geen idee.. maar er is mij verteld dat ik teveel fantasie heb
Nog een ideetje, maar dit heb ik ooit gedaan omdat ze het vroeg
Ik noem mijn vriendin meestal prinses, en ooit zei ze, maar ik kan geen prinses zijn, want prinsessen lopen altijd op rode lopers als ze binnenkomen. Dus ik die week daarna meteen de stad in, en heb toen goedkoop een 3 meter lang stuk rode stof kunnen kopenen die toen de keer daarna uitgelegd bij de ingang van mijn huis. Vond ze zo superlief
Jij bent goed
quote:Right ok ehm thx I guess... maar je doet alsof dit zo ongewoon is? Ik neem aan dat iedereen toch wel lieve dingen doet voor zijn vriendin
Op vrijdag 20 december 2002 00:22 schreef kwib het volgende:[..]
Bij deze benoem ik u tot Fok! Romanticus Consultant
Jij bent goed
quote:Vind het ook wel leuk om zo genoemd te worden hoor
Op vrijdag 20 december 2002 00:28 schreef kwib het volgende:
Het is gewoon een leuk gedaan idee. En ik smijt graag met titels
Hier is een ideetje dat eigenlijk redelijk normaal is. Wordt volgens mij door iedereen wel gedaan Je spreekt af met je vriendin dat jij gaat koken. Je kookt die avond heerlijke spaghetti of een ander pasta gerecht, en vervolgens laat je dit even staan. Daarna trek je jezelf helemaal in pak!
Je gaat dan eerst overheerlijk eten met mekaar, en als toetje doe je hertogijs met slagroom, omhuld met chocolade saus .. *details doen het hem
* Vervolgens steek je een aantal kaarsjes aan in je eigen kamer, en zet je de verwarming een stukje hoger. Dan leg je een lading dekens op de grond en zet je de tv met film aan en ga je daarna heerlijk relaxt samen nog een romantisch filmpje kijken onder kaarslicht na heerlijk gevuld te zijn door je eten
Ook altijd leuk als je dan onder haar bord ook nog eens een klein lief kaartje stopt, en haar dan tijdens het eten subtiele hints geeft om eens onder het bord te kijken
quote:Mwah Kerstmis uitgevoerde ondergoed doet het ook goed
Op vrijdag 20 december 2002 00:44 schreef American_Nightmare het volgende:
Koop een 40cm lange voorbinddildo. Je moet tenslotte altijd cadeautjes kopen waar je zelf ook iets aan hebt.
quote:Inderdaad beter dan mijn idee
Op vrijdag 20 december 2002 00:47 schreef frank_woei het volgende:[..]
Mwah Kerstmis uitgevoerde ondergoed doet het ook goed
Kerstmis rode stof, met witte bont langs de randjes.. zelfde voor de BH.
quote:Guess what I bought for christmas then ...
Op vrijdag 20 december 2002 00:49 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Inderdaad beter dan mijn idee
quote:Een voorbinddildo?
Op vrijdag 20 december 2002 00:50 schreef frank_woei het volgende:[..]
Guess what I bought for christmas then ...
![]()
quote:Errrm... close.. Ill take the christmas underwear
Op vrijdag 20 december 2002 00:51 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Een voorbinddildo?
quote:Ja precies! Zowiezo al beter dan gewoon geld geven
Op vrijdag 20 december 2002 00:54 schreef BDisOKE het volgende:
ga hem dan samen met haar uitzoeken ipv geld te geven...
1. ik ben een zeer arme student. dus iets tot 30 eurootjes tot me besteding. Dat kerst ondergoed leek me wel wat maar kheb vorige keer ook al van die mini stringetjes mee genomen van vakantie dus dat gaat zo opvallen Nog andere idee'en o wijze romanticus consultant
2. Dat romantisch idee leek me ook wel wat. Maaar wel is van die vragen mailtjes gedaan met er. en stond in van bloemetjes op me bed. Je raad het al. Als ik dat ook gaat doen is et zo afgezaagd. Had et idee badkuip vol te gooien lekker ruikend spul kaarsjes erbij enzow.. Maaja niet mijn huis hiero en aaargh oudertjes vallen me dan lastig enzow Dus ook hier nog alternatieven voor?
Thnx alvast,
Kan der zelfs niet van slapen joh Dat word morgen weer te laat op et werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |