abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7444324
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 00:22 schreef Merina het volgende:
.
Als je een ui schilt, en het velletje gaat eraf in stukjes van een paar vierkante milimeter tegelijk.
Terwijl je haast hebt, want de knoflook brandt al aan.
Als je een ui eindelijk geschild hebt, en hij blijkt rot van binnen.
Als je een ui fijn wilt snijden, en iedere keer glijdt de rest onder je vingers weg, alle kanten op.
en je dan jeuk in je ogen krijgt van die pokke ui, in je ogen wrijft, en er achterkomt dat je je handen nog niet gewassen hebt
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_7444626
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 08:44 schreef Khalein het volgende:
Laat ik mij ff tot 6 dingen beperken vanmorgen...

- mensen die gaan zeiken als een kerstkaartje niet voor de 18e december ontvangen is... "Was je 't vergeten?" Fuck off!!
- de ex die niet los weet te laten
- mijn overmatig nieuwsgierige buurvrouw
- de -tig reclameblokken die de 'flow' uit goede programma's halen
- alle monsters met fysieke immuniteit op Hell niveau in Diablo II Exp.
- het kleuterklasje dat zich momenteel onze regering mag noemen...

Je moet ook met een sorc spelen
pi_7444696
als je zit te poepen en je komt er dan pas achter dat het wcpapier op is
  vrijdag 20 december 2002 @ 11:40:06 #29
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_7445786
even een toepasselijk liedje voor dit topic:

http://www.oorsmeer.com/mp3/ik-haat-oorsmeer.mp3

( okay het is een schaamteloze plug, maar wel leuk )

Nothing is real and nothing to get hung about
pi_7446313
reclame's op TV waarvan het volume 3 keer zo hard staat, zodat je in paniek naar je afstandsbediening moet grijpen om op <MUTE> te drukken

Klanten die van mij te horen krijgen dat ze nog even moeten wachten totdat ze aan de beurt zijn, en dan roepen: " weet je wel wie ik ben?" ( ja meneer, ik heb net uw naam opgeschreven, hoezo?)

Dezelfde klanten die roepen " weet je wel hoeveel ik kost per uur?" ( Vraag eens of me dat interreseert?)

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_7448160
quote:
Op donderdag 19 december 2002 20:37 schreef Unknown_Drunk het volgende:
Of nog beter:

[afbeelding]

Go shoot yourself

Je kijkt er in iedergeval niet sjaggo bij
pi_7453332
voor de reacties in dit topic!

We want more!

Nog een voorbeeldje!

Ik haat het zoooohoooooooo als er een velletje op je lip zit en je dat met je tanden probeerd eraf te bijten voor anderhalf uur lang en als het dan eindelijk gelukt is, bemerk je dat je al de hele tijd in de gaten wordt gehouden door dat ene leuke meisje, welke je nu kan vergeten want voor anderhalfuur lang zag je eruit als een debiel, die spastisch op zijn lip zat te bijten!!

pi_7453469
Ik haat het dat de mensen op mn werk altijd vragen of ik uitgeweest ben de avond tevoren, terwijl dat 9 van de tien keer niet zo is.
En ik haat het ook dat ik mn salaris gelijk weer kan terugstorten in al die potjes van zie zogenaamde gezellige avondjes, borrels en weekendjes weg, waar ze dan pas achteraf vermelden dat het op eigen kosten was.
Ik haat het ook dat ik geen leuke andere baan kan zoeken.
pi_7453724
ik haat...
- ouders die gaan zeuren dat je te lang op je kamer zit en 'ongezellig' bent...
- schoonmoeders..!!!
- mensen die zich al de trein indringen terwijl ik nog niet eens uitgestapt ben... chill mensen! Dat ding rijdt heus nog niet weg!
- mensen die in de trein in alle haast bijna op je tas gaan zitten omdat ze te beroerd zijn om te vragen of ze daar mogen zitten, terwijl jij verdiept was in je krantje en ze dus nog niet gezien had... (anders haal ik heus zelf mn tas wel weg)
- leraren die denken dat ze God Himself zijn omdat ze een "carrière bij Parool hadden
- etc. (zo haatdragend ben ik niet vandaag)
Kleur buiten de lijntjes.
pi_7453977
* Mirage haat eigenlijk helemaal niets....

ik denk dat ik raar ben..

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_7456249
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 19:35 schreef Mirage het volgende:
* Mirage haat eigenlijk helemaal niets....

ik denk dat ik raar ben..

Neej hoor , ik haat maar 1 ding.....

EN DAT ZIJN MENSEN DIE ALLES HATEN EN ZICH OVERAL MAAR AAN LOPEN TE ERGEREN!!!! alsof ze niets beters te doen hebben en zeg nou zelf, daar wordt je toch alleen maar chagrijnig van .... don't worry BE HEPPIE!!!!

The chase...is better than the catch *** SCOOTER!
  dinsdag 24 december 2002 @ 15:19:58 #37
42899 dj-ango
Omgekeerde wereld
pi_7520599
Ik haat:
-Mensen die midden in de winkelstraat met 30 anderen zich hebben geinstalleerd inclusief babykruiwagens waar je dus niet door kan!
-Ouderen die al hun kleingeld pakken,er na 5 minuten achter komen dat ze 19,99 euro hebben en dan tog maar een van de vele biljetten pakken,zodat ik geen kaartje kan kopen,de trein mis,en de bioscoop mis!!!!
-Mensen die niet opschieten en niet uit de kant gaan
Komt een bakker bij de man
pi_7521344
- Mijn broek die constant tussen mijn fietsketting hangt..
- Mensen die mijn auto laten afslaan ( en dus mijn tips niet serieus nemen )
- Mensen die altijd negatief lopen te zeiken.
- Mensen die altijd met hun gezeik bij mij komen. ( rot lekker op met je probs )
- Ik haat het om in een file constant een spelletje te moeten spelen met mijn koppeling/gas/1e versnelling ( RIJ GVD DOOR )
- ik haat acne !!!!!! <----------
- ik haat onsymphatieke leraren !!
- ik haat slechte wannabe punk ( avril lavigne )
- ik haat de breezah cultuur
- ik haat de maatschappij

etc etc etc etc .......

pi_7521391
quote:
Op donderdag 19 december 2002 19:57 schreef irestmycase het volgende:
Begin de dag met een dansje,
begin de dag met een lach...

en verder weet ik 'm niet.

want wie vrolijk kijkt in de morgen
die lacht de hele dag
jaaaaa die lacht de hele dag
.
pi_7521787
Ik vind het wel leuk om te lezen wat mensen nou eigenlijk haten
  dinsdag 24 december 2002 @ 16:41:50 #41
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_7521865
Ik haat...

1. Zeurende ouders
2. BrEeZaHs!
3. Kerstmuziek tijdens het werk (moet je net in een supermarkt werken natuurlijk!)
4. GOTHICS!
5. Trance-herrie
6. Kindjes van 15 of jonger in het café

pi_7521985
quote:
Op donderdag 19 december 2002 19:53 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ik haat het als mijn kat kotst in de agng terwijl ik leg te naaien
kotst ie van jou of van je vriendin??
pi_7522161
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 16:41 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik haat...
[-knip-]
6. Kindjes van 15 of jonger in het café
Owjah, ik was het kleuteruurtje in t café vergeten... *zucht*
Kleur buiten de lijntjes.
pi_7522180
- Mensen die in de file staan, niet voldoende afstand nemen en constant op hun remmen trappen. Afstand nemen en die auto uit laten rollen, is toch niet zo moeilijk.
- Bejaarde mensen die in de rij hun contante geld op de eurocent willen betalen. (was al genoemd, maar toch)
- Voordat je op vakantie gaat, werk overdragen aan collega's eenmaal teruggekomen van de vakantie is het nog niet gedaan.
- Bij het tofste nummer van de c.d, blijft die haken.
- Afrekenen bij het tankstation en dat een of andere muts die voor je staat, op haar gemak gaat kijken cq uitrekenen wat ze voor haar airmiles kan halen om vervolgens hele suffe handdoeken te halen, terwijl het spitsuur is.
- Een goeie film opnemen, waar elk halfuur reclame's in zitten + de uitzending Hart van Nederland.
pi_7522277
quote:
Op donderdag 19 december 2002 19:53 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ik haat het wanneer je helemaal geïnstalleerd lekker voor de tv zit, je merkt dat de afstandbediening 3 meter verderop ligt
hier kan ik het helemaal mee eens zijn, herken het volkomen
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
  dinsdag 24 december 2002 @ 17:44:49 #46
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_7522804
Mijn grootste ergernis :

- Buren die kinderen hebben, en beneden je wonen, waardoor gestamp, gegil, geschreeuw en ge-ren en gegooi met de deuren HEEL duidelijk te horen is, als je net lekker aan tafel zit te eten met je liefje

Speak only if it improves upon the silence....
  dinsdag 24 december 2002 @ 17:59:47 #47
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_7523005
- me SCHOONMOEDER
- Mensen die altijd aan je moeten zitten(vriendin daar buiten gelaten natuurlijk he )
- files
- Mensen die geen flauw benul hebben waar ze over lullen en toch denken dat ze 'r verstand van hebben en jou maar geen gelijk geven (veel met computer shit).
- Op IRC, mensen die je zomaar privmsg'n
- Divx'n die niet synced/vloeiend lopen als je je net verheugd had op een lekker avondje film kijken.
- tegenwind
- van die overdreven gothic figuren die zich te hoog voor deze aarde voelen.
- Slechte acteurs/trices
- Slechte acteurs/trices die ook nog een liedje moeten zingen!!!
- Zo zat zijn en dan vreemd gaan zonder dat je je 'r zelf wat van ken herinneren
- Ziek zijn met kerst ('k ben dus nu ziek ja)
- Je baas die tegen je zeikt dat je een kater heb als je echt ziek ben terwijl je je 1x in 't jaar ziek meld.
- Mensen die niet doorwerken terwijl jij je te pleuris werkt.
- Mensen die altijd maar zeuren 'Ow wat is 't heet, ow wat is 't een kutwerk' terwijl jij precies 't zeflde moet doen en 't net zo warm heb.
- Mensen die hun afspraken niet nakomen
- Patsertjes in de kroeg
- MSN Smileys op IRC

-edit- Vers van de Pers -edit-
- Je pa die je roept dat je moet eten terwijl de tafel nog gedekt moet worden en 't eten pas over 5 minute nkalar is.

-Amen-
(voor nu dan )

somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')