kwou dat eens iets normaal kon gaan hier
Daar wordt je down van, dus mijn advies: stop ermee en maak een kasboekje van
alles wat goed is gegaan.
Voel je je meteen veel beter. Eigen baas in eigen hoofd nietwaar?
Succes
een oom van mij is ook overleden( welliswaar ruim 2 maanden geleden)
ook aan hem denk ik nog regelmatig.
ook aan mijn neefje van 6 die aan leukemie is overleden.
en andere familie leden
Maar je moet niet blijven hangen in de dingen die minder leuk zijn.
Er is altijd nog een morgen en morgen biedt weer andere leukere dingen die je je vandaag nog niet kunt voorstellen.
geloof me na regen komt zonneschijn.
groeten en sterkte Lex
quote:
Op donderdag 19 december 2002 18:44 schreef Yolien het volgende:
- vriendjes die ik gehad heb die niet liev voor mij waren
en mij gebruikten goed opletten wat je kiest voor vriendje
- heb gezien hoe mijn beste vriend in
elkaar werd geslagen terwijl ik niks kon doen meisjes slaan er niet zo gauw op los, ze zijn nou eenmaal zwakker
- andere mensen die zijn overleden;mijn beste vriendin, mijn oom, mijn andere opa's en oma's enz.
iedereen heeft mensen in z'n omgeving die overlijden
- ik blijf vast zitten dit jaar, heb allemaal kutcijfers ben 2 keer blijven zitten door vette ruzies met leraren en een lol dat ik had man
- mijn vader en moeder die nooit thuis zijn praat er over met ze
- een jongen die ik kende die onder de trein is gekomen
bij het spoor voor onze school klinkt niet echt als een warme vriendschap
- mijn oom die zelfmoord heeft gepleegd respecteer het, had hij vast een goede, diepgaande reden
- mijn nicht die terwijl ze zwanger was drugs gebruikte en dat daarom haar zoontje nu in een rolstoel zit, en nu wil ze niet meer voor hem zorgen je nicht is een kuthoer die waarschijnlijk sterft aan een overdosis, een ruggegraat heeft ze waarschijnlijk niet. misschien dat jij haar es kan laten zien dat er er meer is in het leven dan drugs?kwou dat eens iets normaal kon gaan hier
willen we dat allemaal niet...
quote:Sorry hoor, maar zelfmoord valt écht niet te respecteren
- mijn oom die zelfmoord heeft gepleegd respecteer het, had hij vast een goede, diepgaande reden
quote:Wie zegt jou dat je op op de moeilijkste manier van je problemen af moet komen??
Op donderdag 19 december 2002 21:15 schreef Tha-Gnome het volgende:[..]
Sorry hoor, maar zelfmoord valt écht niet te respecteren
.
Dat is de gemakkelijkste manier om van je problemen af te komen, en problemen zijn er om opgelost te worden!
quote:Ja en regels zijn er om overtreden te worden.
Op donderdag 19 december 2002 21:15 schreef Tha-Gnome het volgende:[..]
Sorry hoor, maar zelfmoord valt écht niet te respecteren
.
Dat is de gemakkelijkste manier om van je problemen af te komen, en problemen zijn er om opgelost te worden!
quote:
Op donderdag 19 december 2002 21:22 schreef TrenTs het volgende:[..]
Ja en regels zijn er om overtreden te worden.
Iemand die zelfmoord wil plegen moet dat doen; wie ben jij om te beslissen over iemand anders z'n leven? Als er voor die persoon in zijn visie geen weg meer is en die persoon lijdt aan het leven... waarom zou je dan nog verder kaopt gaan als je voor jezelf rust kan vinden?
quote:Graag gedaan.
Op donderdag 19 december 2002 21:23 schreef Anemoon het volgende:[..]
Hulde voor deze insteek.
quote:meisjes zijn nou eenmaal zwakker?
Op donderdag 19 december 2002 20:32 schreef TrenTs het volgende:[..]
ROT OP!!!
ps: leuk zo, je haar!
quote:noem jij het positief als iemand zegt dat
Op donderdag 19 december 2002 21:42 schreef Anemoon het volgende:
Je hebt wel de neiging om alleen het negatieve te zien en niet het positieve...ps: leuk zo, je haar!
quote:Ken jij zo veel meisjes die sterker zijn dan jongens?
Op donderdag 19 december 2002 21:39 schreef Yolien het volgende:[..]
meisjes zijn nou eenmaal zwakker?
klinkt niet echt als warme vriendschap?
mijn nicht is een kuthoer?ROT OP!!!
Als je te zwak bent voor eerlijke antwoorden, post dan gewoon niets.
De opmerking: was geen warme vriendschap dan, vind ik misplaatst en volstrekt onnodig.
quote:Soooow jij weet wel hoe je iemand op moet beuren heh...
Op donderdag 19 december 2002 21:50 schreef TrenTs het volgende:[..]
Ken jij zo veel meisjes die sterker zijn dan jongens?
Nee zo klinkt het zeer zeker niet nee.
Oh nee je nicht is een heel erg lief warm aardig zeer solidair meisje; dat merk je wel aan haar zoontje nu. (Een kuthoer dus)Als je te zwak bent voor eerlijke antwoorden, post dan gewoon niets.
je kunt ook overdrijven met je mening.
quote:Als je niet in staat bent eerlijke antwoorden te geven post dan niets.
Op donderdag 19 december 2002 21:50 schreef TrenTs het volgende:[..]
Ken jij zo veel meisjes die sterker zijn dan jongens?
Nee zo klinkt het zeer zeker niet nee.
Oh nee je nicht is een heel erg lief warm aardig zeer solidair meisje; dat merk je wel aan haar zoontje nu. (Een kuthoer dus)Als je te zwak bent voor eerlijke antwoorden, post dan gewoon niets.
[Dit bericht is gewijzigd door thoth op 19-12-2002 21:57]
quote:In mijn wereld, en zeker die van velen, is er nog steeds een verschil tussen een 'vaag iemand' en een 'erg goeie vriend'. Bij de eerste is het erg als die onder de trein komt, bij de 2e is het wel even wat erger.
Op donderdag 19 december 2002 21:53 schreef thoth het volgende:
Ik bespeur een beetje een rare wending in het hele verhaal. Ze kende de persoon die onder de trein terecht is gekomen. Dat soort gebeurtenissen hebben de neiging een impact op mensen te hebben ongeacht of het nou een vreemde, kennis of hechte vriend was.De opmerking: was geen warme vriendschap dan, vind ik misplaatst en volstrekt onnodig.
quote:dankje
Op donderdag 19 december 2002 21:55 schreef thoth het volgende:[..]
Als je niet in staat bent eerlijke antwoorden te geven post dan niets.
Nee het is geen goede zaak dat een kind slachtoffer wordt van de gedragingen van haar moeder maar aangezien je er geen idee van hebt wat er gebeurd is stel ik voor dat je je kortzichtige mening of anders inkleed of gewoon voor je houdt.
quote:Wat er gebeurd is? Geloof dat dat vrij duidelijk is huh.
Op donderdag 19 december 2002 21:55 schreef thoth het volgende:[..]
Als je niet in staat bent eerlijke antwoorden te geven post dan niets.
Nee het is geen goede zaak dat een kind slachtoffer wordt van de gedragingen van haar moeder maar aangezien je er geen idee van hebt wat er gebeurd is stel ik voor dat je je kortzichtige mening of anders inkleed of gewoon voor je houdt.
quote:
Op donderdag 19 december 2002 21:56 schreef TrenTs het volgende:[..]
In mijn wereld, en zeker die van velen, is er nog steeds een verschil tussen een 'vaag iemand' en een 'erg goeie vriend'. Bij de eerste is het erg als die onder de trein komt, bij de 2e is het wel even wat erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |