abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7422301
Ik denk dat ik nou het perfecte verjaardags kado voor een vriendin van mij heb gevonden. wat zouden de vrouwen hier ervan vinden om een dagje winkelen in new york samen met mij kado te krijgen. Is dit te overdreven, te patserig of zouden jullie het gewoon heel leuk vinden???

- Edit -
Ik post hem hier omdat ik dit meisje toevallig toch ook wel errug leuk vind (ze heeft alleen een vriend beetje lastig dus nog )

[Dit bericht is gewijzigd door GWD op 19-12-2002 09:49]

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_7422308
-edit-

ze heeft een vriend?

Waar bemoei je je mee?

Al is de relatie aan het doodbloeden dan nog houdt je afstand tot het echt over is.

[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 19-12-2002 09:51]

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7422313
jammer dat dat 'samen met jou' eraan vast zit.
pi_7422346
quote:
Op donderdag 19 december 2002 09:50 schreef bixister het volgende:
jammer dat dat 'samen met jou' eraan vast zit.
bedankt voor de vriendelijke reactie heerlijk ego strelend
ik vrees alleen voor je dat je 1 van de weinige vrouwen bent die dat een probleem gaat vinden
pi_7422361
Erg fout cadeau. Als het met een groep zou zijn, is het wel leuk. Of met mijn vriendje . Niet met een vriend. Zeker niet naar New York, al die uren in het vliegtuig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_7422367
quote:
Op donderdag 19 december 2002 09:49 schreef DarkElf het volgende:
-edit-

ze heeft een vriend?

Waar bemoei je je mee?

Al is de relatie aan het doodbloeden dan nog houdt je afstand tot het echt over is.

daarom is het ook een dagje zonder slapen en dat soort dingen. gewoon vriendschappelijk .. ik ken haar al best lang hoor
pi_7422376
quote:
Op donderdag 19 december 2002 09:53 schreef GWD het volgende:

[..]

daarom is het ook een dagje zonder slapen en dat soort dingen. gewoon vriendschappelijk .. ik ken haar al best lang hoor

jajajaja

leg dat haar vriend eens uit?

ach waar maak ik me druk om, zoek het lekker uit

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7422380
Is te ver weg, en te vermoeiend. Ga naar london, en als je elkaar beter kent ga je naar New York.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_7422385
quote:
Op donderdag 19 december 2002 09:52 schreef YPPY het volgende:
Erg fout cadeau. Als het met een groep zou zijn, is het wel leuk. Of met mijn vriendje . Niet met een vriend. Zeker niet naar New York, al die uren in het vliegtuig.
haha, ja is goed ik heb hier toch een pakhuis vol met geld staan, laat ik gewoon al me vrienden ook nog meenemen
pi_7422391
Ik zou het trouwens nogal patserig vinden. Net alsof je indruk wil maken. En dat zal haar echte vriend ook wel denken. En als zij nadenkt, weet ze dat ook.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_7422396
quote:
Op donderdag 19 december 2002 09:54 schreef D-Devil het volgende:
Is te ver weg, en te vermoeiend. Ga naar london, en als je elkaar beter kent ga je naar New York.
ja maar london is toch nie bijzonder ... vinnik een beetje een cheap ass reisje dan eigenlijk ....
pi_7422400
Wat is er mis met Amsterdam?

ontopic: tja... kan je niet maken vind ik. Ze heeft tenslotte al een vriend.

pi_7422407
Erg dom idee. om 24 uur in een vliegtuig te gaan zitten en dan even een Weekendje te gaan shoppen. Ga dan een week (aangezien je toch een pakhuis met geld hebt) En neem haar vriend en vriedin dan ook mee.
pi_7422408
quote:
Op donderdag 19 december 2002 09:54 schreef YPPY het volgende:
Ik zou het trouwens nogal patserig vinden. Net alsof je indruk wil maken. En dat zal haar echte vriend ook wel denken. En als zij nadenkt, weet ze dat ook.
nouja .. zo briljant is die relatie van hun toch al niet .. aangezien ze wel met mij "gezondigd" heeft in een zatte bui (en nee ik was niet de initiatief nemer)
pi_7422414
quote:
Op donderdag 19 december 2002 09:56 schreef GWD het volgende:

[..]

nouja .. zo briljant is die relatie van hun toch al niet .. aangezien ze wel met mij "gezondigd" heeft in een zatte bui (en nee ik was niet de initiatief nemer)

maar nog kan jij het niet maken en als je simpele normen en waarden hebt meegekregen van huis uit weet je dat best.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7422424
quote:
Op donderdag 19 december 2002 09:55 schreef GWD het volgende:

[..]

ja maar london is toch nie bijzonder ... vinnik een beetje een cheap ass reisje dan eigenlijk ....

Zo bijzonder hoeft het ook niet te zijn als je je vriendin niet is en als ze zelfs een andere vriend heeft.
Als je gewoon 'als vrienden' gaat, dan lijkt Amsterdam me leuker. En dan nog zou ik zo'n cadeau niet willen van een gewone vriend.
*OUD heilige*
pi_7422428
quote:

[..]

pi_7422431
quote:
Op donderdag 19 december 2002 09:57 schreef DarkElf het volgende:

[..]

maar nog kan jij het niet maken en als je simpele normen en waarden hebt meegekregen van huis uit weet je dat best.

hehe, maargoed, ik peil dus uit de reacties dat het een verkeerd kado is om iemand een dagje op mijn kosten mee te nemen naar new york om te winkelen

nouja er zijn nog wel andere originele kado's ... denk ik

pi_7422436
Ga anders gewoon een dagje naar Lille of Parijs. Dat kan ook erg leuk zijn en je bent er zo. Ben zelf een keer een weekendje naar Parijs geweest met een vriendin van me, terwijl we allebei een relatie hadden. Dus het kan best, maar NY vind ik persoonlijk iets te veel van het goede.
pi_7422437
quote:

[..]

Dan nog is het niet netjes. Ze heeft nog steeds die andere relatie. Toch gewoon een kwestie van fatsoen?
*OUD heilige*
  donderdag 19 december 2002 @ 09:58:36 #21
24264 Leg0las
Ph33r my m4d skillz
pi_7422438
niet doen man... echt zwaar lullig

en als ze nee zegt voel je je kut

maar als je zoveel geld hebt zal DAT je misschien ook wel geen reet schelen

Ja okee...
  donderdag 19 december 2002 @ 09:59:08 #22
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_7422443
Heen-en-weer (let op de streepjes!) vliegen naar NY voor één dag is naar mijn idee veel te belastend voor het milieu.

Mijn vriendin zou het al helemaal niet op prijs stellen

donderdag 19 december 2002 @ 09:59:18 #23
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_7422446
quote:
Op donderdag 19 december 2002 09:57 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Stoken in relaties is zooo triest...

No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_7422456
quote:
Op donderdag 19 december 2002 09:57 schreef Silicium het volgende:

[..]

Ik vind het ook geen briliant idee van hem, maar hij heeft het nog niet gedaan. Kotssmilies zijn hier dan ook niet nodig. Als je het geen goed idee vindt, mag je dat onderbouwen en niet met zo'n smiley.
*OUD heilige*
pi_7422457
quote:
Op donderdag 19 december 2002 09:48 schreef GWD het volgende:
Is dit te overdreven, te patserig of zouden jullie het gewoon heel leuk vinden???
Het komt over alsof patserig juist je bedoeling is, en in dat geval vind ik new york wat schraaltjes. Denk aan bijvoorbeeld Tokio als je echt indruk wilt maken.
A clean house is a sign of a wasted life.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')