- Edit -
Ik post hem hier omdat ik dit meisje toevallig toch ook wel errug leuk vind (ze heeft alleen een vriend beetje lastig dus nog
)
[Dit bericht is gewijzigd door GWD op 19-12-2002 09:49]
ze heeft een vriend?
Waar bemoei je je mee?
Al is de relatie aan het doodbloeden dan nog houdt je afstand tot het echt over is.
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 19-12-2002 09:51]
quote:bedankt voor de vriendelijke reactie heerlijk ego strelend
Op donderdag 19 december 2002 09:50 schreef bixister het volgende:
jammer dat dat 'samen met jou' eraan vast zit.
quote:daarom is het ook een dagje zonder slapen en dat soort dingen. gewoon vriendschappelijk .. ik ken haar al best lang hoor
Op donderdag 19 december 2002 09:49 schreef DarkElf het volgende:
-edit-ze heeft een vriend?
Waar bemoei je je mee?
Al is de relatie aan het doodbloeden dan nog houdt je afstand tot het echt over is.
quote:jajajaja
Op donderdag 19 december 2002 09:53 schreef GWD het volgende:[..]
daarom is het ook een dagje zonder slapen en dat soort dingen. gewoon vriendschappelijk .. ik ken haar al best lang hoor
leg dat haar vriend eens uit?
ach waar maak ik me druk om, zoek het lekker uit
quote:haha, ja is goed ik heb hier toch een pakhuis vol met geld staan, laat ik gewoon al me vrienden ook nog meenemen
Op donderdag 19 december 2002 09:52 schreef YPPY het volgende:
Erg fout cadeau. Als het met een groep zou zijn, is het wel leuk. Of met mijnvriendje
. Niet met een vriend. Zeker niet naar New York, al die uren in het vliegtuig.
quote:ja maar london is toch nie bijzonder ... vinnik een beetje een cheap ass reisje dan eigenlijk ....
Op donderdag 19 december 2002 09:54 schreef D-Devil het volgende:
Is te ver weg, en te vermoeiend. Ga naar london, en als je elkaar beter kent ga je naar New York.
ontopic: tja... kan je niet maken vind ik. Ze heeft tenslotte al een vriend.
quote:nouja .. zo briljant is die relatie van hun toch al niet .. aangezien ze wel met mij "gezondigd" heeft in een zatte bui (en nee ik was niet de initiatief nemer)
Op donderdag 19 december 2002 09:54 schreef YPPY het volgende:
Ik zou het trouwens nogal patserig vinden. Net alsof je indruk wil maken. En dat zal haar echte vriend ook wel denken. En als zij nadenkt, weet ze dat ook.
quote:maar nog kan jij het niet maken en als je simpele normen en waarden hebt meegekregen van huis uit weet je dat best.
Op donderdag 19 december 2002 09:56 schreef GWD het volgende:[..]
nouja .. zo briljant is die relatie van hun toch al niet .. aangezien ze wel met mij "gezondigd" heeft in een zatte bui (en nee ik was niet de initiatief nemer)
quote:Zo bijzonder hoeft het ook niet te zijn als je je vriendin niet is en als ze zelfs een andere vriend heeft.
Op donderdag 19 december 2002 09:55 schreef GWD het volgende:[..]
ja maar london is toch nie bijzonder ... vinnik een beetje een cheap ass reisje dan eigenlijk ....
quote:
nouja .. zo briljant is die relatie van hun toch al niet .. aangezien ze wel met mij "gezondigd" heeft in een zatte bui (en nee ik was niet de initiatief nemer)
quote:hehe, maargoed, ik peil dus uit de reacties dat het een verkeerd kado is om iemand een dagje op mijn kosten mee te nemen naar new york om te winkelen
Op donderdag 19 december 2002 09:57 schreef DarkElf het volgende:[..]
maar nog kan jij het niet maken en als je simpele normen en waarden hebt meegekregen van huis uit weet je dat best.
nouja er zijn nog wel andere originele kado's ... denk ik
quote:Dan nog is het niet netjes. Ze heeft nog steeds die andere relatie. Toch gewoon een kwestie van fatsoen?
en als ze nee zegt voel je je kut
maar als je zoveel geld hebt zal DAT je misschien ook wel geen reet schelen
Mijn vriendin zou het al helemaal niet op prijs stellen
quote:
Op donderdag 19 december 2002 09:57 schreef DarkElf het volgende:[..]
maar nog kan jij het niet maken en als je simpele normen en waarden hebt meegekregen van huis uit weet je dat best.
Stoken in relaties is zooo triest...
quote:Ik vind het ook geen briliant idee van hem, maar hij heeft het nog niet gedaan. Kotssmilies zijn hier dan ook niet nodig. Als je het geen goed idee vindt, mag je dat onderbouwen en niet met zo'n smiley.
Op donderdag 19 december 2002 09:57 schreef Silicium het volgende:[..]
quote:Het komt over alsof patserig juist je bedoeling is, en in dat geval vind ik new york wat schraaltjes. Denk aan bijvoorbeeld Tokio als je echt indruk wilt maken.
Op donderdag 19 december 2002 09:48 schreef GWD het volgende:
Is dit te overdreven, te patserig of zouden jullie het gewoon heel leuk vinden???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |