Hier weer verder over deze film.
Ikzelf ga vrijdag.
Gaaf, maar na zo'n marathon ben je wel wat gaar....
Volgend jaar weer
MOTHAFUCKAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Ik ga fijn in de kerstvakantie, maar dan wel in de middag denk ik, want da's minder druk!
quote:Het was zeer kewl. Meer actie dan de vorige, alhoewel ik het af en toe een beetje inconsistent vond overkomen. (Dan leek het maar een schermutseling, dan leek het weer een hele oorlog.) Ik weet eigenlijk niet of ik hem beter vond dan de vorige, maar door de actiescenes wel beter te verteren voor vaak kijken dan deel 1 iig.
Op woensdag 18 december 2002 13:28 schreef Primitiv het volgende:
En goed??
En er zitten ook wel stukjes in waar je goed om kunt lachen
Verder hebben we de wave gedaan... (Ik vraag me af of het op TV komt, want ze waren aan het filmen.. )
Na een jaar wachten kan ik eindelijk naar the two towers...
Ik ga trouwens in Almere, naar de enige bios die daar is...
quote:D0H!!!
Op woensdag 18 december 2002 13:54 schreef Untriedrope het volgende:
ik ga vrijdag in pathe rotterdam schouwbrug plein 13:15 uur denk je dat ik moet reserveren
Tuurlijk! Die zaal zit barstens vol...
quote:Ik ben gister naar Cinemare geweest
Op woensdag 18 december 2002 13:39 schreef Skimmer het volgende:
Vanavond is het dan eindelijk zo ver...Na een jaar wachten kan ik eindelijk naar the two towers...
Ik ga trouwens in Almere, naar de enige bios die daar is...
quote:Ik had FotR ook al gezien (2 keer zelfs) maar ik schrok gister toch weer van Bilbo
Op woensdag 18 december 2002 13:55 schreef FLIPNEUS het volgende:
Wat me trouwens opviel was dat er aardig wat mensen in de zaal zaten die FOTR nog niet gezien hadden, aangezien er aardig wat gegil klonk tijdens de "aanval" van Bilbo als'ie de Ring weer ziet in Rivendell.
quote:het is wel in de middag en als ik nou een half uur van tevoren ben anders moet je namelijk als je reserveert een uur van tevoren er zijn
Op woensdag 18 december 2002 13:56 schreef SKa_BoSS het volgende:[..]
D0H!!!
Tuurlijk! Die zaal zit barstens vol...
quote:Ik heb hem nu drie keer gezien, en alleen de eerste keer schrok ik...
Op woensdag 18 december 2002 13:58 schreef SpleeffY het volgende:[..]
Ik had FotR ook al gezien (2 keer zelfs) maar ik schrok gister toch weer van Bilbo
Mijn vriendin daarentegen gilde de 3e keer nog net zo hard...
quote:helemaal niet.. gister was cinestar enschede overladen door > 1600 man waartussen er heel veel verschillende "soorten" mensen te vinden waren.. zelfs lui van 50+ tot 16-... ZELFS nog lui die deel 1 nog niet gezien hadden.. "goh, die ene gast heeft volgens mij ook meegespeeld in The Matrix?"
Op woensdag 18 december 2002 14:13 schreef ThE_ED het volgende:
De gemiddelde LOTR marathon bezoeker kan programmeren, doet iets met RPGs (liefst AD&D) en gaat in het zwart gekleed....
quote:they are not true
Op woensdag 18 december 2002 14:17 schreef py.mosjuh het volgende:[..]
helemaal niet.. gister was cinestar enschede overladen door > 1600 man waartussen er heel veel verschillende "soorten" mensen te vinden waren.. zelfs lui van 50+ tot 16-... ZELFS nog lui die deel 1 nog niet gezien hadden.. "goh, die ene gast heeft volgens mij ook meegespeeld in The Matrix?"
quote:Kan programmeren...
De gemiddelde LOTR marathon bezoeker kan programmeren, doet iets met RPGs (liefst AD&D) en gaat in het zwart gekleed....
Tellen tien jaar oude Basic-vaardigheden ook?
quote:voor deze keer dan
Op woensdag 18 december 2002 14:21 schreef Karboenkeltje het volgende:Tellen tien jaar oude Basic-vaardigheden ook?
quote:* sarcast-alert on
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |