Ik weet dat ze cadeau's zeer waardeerd maar ik kan alleen niet op iets vkomen waar ik van heb "Ja dat is het".
Ik zat zo te denken om der vanavond mee te nemen naar de sauna en daar ook een hapje te eten. Ze houd van de sauna en is al heel lang niet geweest.
Ook heb ik zo iets van een wijnkoeler met wijn, druppelvanger en afsluitdop alleen is dit weer echt iets prakties en ik zou graag iets geven om mijn gevoel aan haar te tonen.
Maar of nou een ketinkje of zo iets, het moet niet zo moerlijk zijn want ze was ook erg blij met het knuffel olifantje dat ik haar een keer had gegeven.
Kan iemand mij van raad voorzien????
quote:vertrouwen koop je niet terug maar verdien je terug, geef het tijd.
Op woensdag 18 december 2002 11:08 schreef Hellracer het volgende:
nu vertrouwt ze me niet meer.
maar dagje sauna, met lekker diner is prima en dan een cadeautje wat voor haar speciaal is, jij kent haar het beste.
succes
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 18-12-2002 11:14]
quote:Ja dat is zeker een goed idee alleen wat voor soort cadeautje??
Op woensdag 18 december 2002 11:10 schreef poep het volgende:
sauna en een hapje eten, en bij het eten geef je haar een klein cadeautje.
Suc6!
quote:
Op woensdag 18 december 2002 11:09 schreef DarkElf het volgende:[..]
vertrouwen koop je niet terug maar verdien je terug, geef het tijd.
Anders is het teveel het idee van "je wilt haar vertrouwen terugkopen".
[/quote]
Dat vind ik ook heb het gisteren met haar over gehad dat ik vond dat cadeautje geven heel veel op omkopen lijkt zij zei daar van dat het de manier waar op je het geeft heel veel doet en ik denk daar om dat wat POEP zei een goed idee is om mee te beginnen.
quote:[reclame]"Ooooh! Een goudkleurig kettinkje!"[/reclame]
Maar of nou een ketinkje of zo iets, het moet niet zo moeilijk zijn want ze was ook erg blij met het knuffel olifantje dat ik haar een keer had gegeven.
Inderdaad een kaartje met hoeveel ik van der hou en dat het me heel erg spijt alleen moet het wel orgineel zijn of ga ik hiermee de fout in.
Ze zecht dat ik meer mezelf moet zijn en mijn gevoelens moet laten zien en dat is ook zo dat heb ik nog nooit gedaan en het is daardoor ook moerlijk.
Maar probeer het wel nu dat ik het eindelijk snap (heeft drie dagen geduurt praten, praten, verdriet, boosheid etc.).
quote:
Op woensdag 18 december 2002 11:18 schreef k_i_m het volgende:[..]
[reclame]"Ooooh! Een goudkleurig kettinkje!"[/reclame]
[reclame]"Ooooh! uit eten!"[/reclame]
quote:Meestal kan een gewone simpele bos bloemen al heel veel zeggen. Voornamelijk omdat manvolk toch nooit bloemen of attenties meeneemt naar het vrouwtje..
Ik heb de laaste paar dagen ontzettende ruzie met mijn vriendin gehad en ik wil het heel erg graag goed maken. Ik heb een belangrijke belofte die ik uit mezelf gemaakt heb gebronken en nu vertrouwt ze me niet meer.
Maar we willen allebij verder met elkaar, voor de goede orde ik ben niet vreemt gegaan.Ik weet dat ze cadeau's zeer waardeerd maar ik kan alleen niet op iets vkomen waar ik van heb "Ja dat is het".
Ik zat zo te denken om der vanavond mee te nemen naar de sauna en daar ook een hapje te eten. Ze houd van de sauna en is al heel lang niet geweest.
Ook heb ik zo iets van een wijnkoeler met wijn, druppelvanger en afsluitdop alleen is dit weer echt iets prakties en ik zou graag iets geven om mijn gevoel aan haar te tonen.
Maar of nou een ketinkje of zo iets, het moet niet zo moerlijk zijn want ze was ook erg blij met het knuffel olifantje dat ik haar een keer had gegeven.Kan iemand mij van raad voorzien????
quote:Als ze het gebaar van een bosje bloemen van 3.95 al niet waardeert, waardeert ze het dan wel als je iets anders kleins meeneemt?
Op woensdag 18 december 2002 11:36 schreef Hellracer het volgende:
Heb ik maandag al gedaan, bosje bloeme gekochtwist niet hoe duur het was bleek toen ik het aan der gaf aan de binnen kant de (cilofaan) eeen prijsstikker te zitten 3.95 niet echt een goede beurt dus (wist echt niet hoe duur het was in de supermarkt gekocht met de rest van de boodschappen).
Anyway, mijn vriend heeft me laatst ongeloofelijk blij gemaakt met een ontzettend lieve kaart. Maar hij had niks goed te maken...
Succes iig met het zoeken naar een leuk cadeautje en met het geven ervan.
dan lijkt het net of je het niet voor haar over hebt om naar de bloemist te gaan, en als je dan ook al niet de moeite neemt om te kijken of er nog een prijsje op zit.....
quote:[reclame] "Een witte???"
Op woensdag 18 december 2002 11:28 schreef Frenkie het volgende:
[reclame]"Ooooh! uit eten!"[/reclame]
Sorry topic-starter, ik nem je onderwerp echt wel serieus, maar kan zo niks bedenken. Iets persoonlijks; een gedicht ofzo?
quote:IDD!!!
Op woensdag 18 december 2002 11:44 schreef poep het volgende:
bosje bloemen van de supermarkt......dan lijkt het net of je het niet voor haar over hebt om naar de bloemist te gaan, en als je dan ook al niet de moeite neemt om te kijken of er nog een prijsje op zit.....
Maar ok, it is the thought that counts.
quote:muv supermarkt en tankstation bloemen....
Op woensdag 18 december 2002 12:00 schreef pizzaslut het volgende:[..]
Maar ok, it is the thought that counts.
quote:Het scheelt al enorm dat je het zelf ook al doorhebt... maar heb je al inspiratie & tips op gedaan?
Op woensdag 18 december 2002 12:05 schreef Hellracer het volgende:Ja van de supermarkt
Heb de bosbloemen met het kaartje HSM naar der werk gebrach en ze heeft me betrapt (ze moch me niet zien). Ze was er blij mee het kaartje mocht ze pas openen als ik weg was, net een SMSje gekregen met "Lief Steentje echt kei en kei lief. Tot vanavond". In HSM (er aan vast) zat een soort te goedbon en daar op heb ik geschreven "x* sauna en een etentje", tijdens het etentje krijgt ze de andere kaart en het kettinkje en de oorbellen.
Het gaat misschien toch nog wel goed komen met mij en het tonen van me gevoelens voel me nu erg goed en heel
Ik hou echt van haar, de lieve hartedief.
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:08 schreef Hellracer het volgende:
Ben net naar de Helftheuvel geweest en een kettinkje met een hartje (ingegraveert "mijn hele Hart") oorbellen een bos bloemen laten maken en twee kaartje gekocht (een spijt me en een ik hou van je).Heb de bosbloemen met het kaartje HSM naar der werk gebrach en ze heeft me betrapt (ze moch me niet zien). Ze was er blij mee het kaartje mocht ze pas openen als ik weg was, net een SMSje gekregen met "Lief Steentje echt kei en kei lief. Tot vanavond". In HSM (er aan vast) zat een soort te goedbon en daar op heb ik geschreven "x* sauna en een etentje", tijdens het etentje krijgt ze de andere kaart en het kettinkje en de oorbellen.
Het gaat misschien toch nog wel goed komen met mij en het tonen van me gevoelens voel me nu erg goed en heel
![]()
![]()
Ik hou echt van haar, de lieve hartedief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |