abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 december 2002 @ 11:08:25 #1
26733 Hellracer
Life begins at 180Mph
pi_7404167
Ik heb de laaste paar dagen ontzettende ruzie met mijn vriendin gehad en ik wil het heel erg graag goed maken. Ik heb een belangrijke belofte die ik uit mezelf gemaakt heb gebronken en nu vertrouwt ze me niet meer.
Maar we willen allebij verder met elkaar, voor de goede orde ik ben niet vreemt gegaan.

Ik weet dat ze cadeau's zeer waardeerd maar ik kan alleen niet op iets vkomen waar ik van heb "Ja dat is het".
Ik zat zo te denken om der vanavond mee te nemen naar de sauna en daar ook een hapje te eten. Ze houd van de sauna en is al heel lang niet geweest.
Ook heb ik zo iets van een wijnkoeler met wijn, druppelvanger en afsluitdop alleen is dit weer echt iets prakties en ik zou graag iets geven om mijn gevoel aan haar te tonen.
Maar of nou een ketinkje of zo iets, het moet niet zo moerlijk zijn want ze was ook erg blij met het knuffel olifantje dat ik haar een keer had gegeven.

Kan iemand mij van raad voorzien????

Het leven is een feest en ik ben niet uitgenodigd
pi_7404178
quote:
Op woensdag 18 december 2002 11:08 schreef Hellracer het volgende:
nu vertrouwt ze me niet meer.
vertrouwen koop je niet terug maar verdien je terug, geef het tijd.

maar dagje sauna, met lekker diner is prima en dan een cadeautje wat voor haar speciaal is, jij kent haar het beste.

succes

[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 18-12-2002 11:14]

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 18 december 2002 @ 11:10:07 #3
1687 poep
praat geen poep
pi_7404194
sauna en een hapje eten, en bij het eten geef je haar een klein cadeautje.
houdt van spannend...
  woensdag 18 december 2002 @ 11:12:33 #4
26733 Hellracer
Life begins at 180Mph
pi_7404248
quote:
Op woensdag 18 december 2002 11:10 schreef poep het volgende:
sauna en een hapje eten, en bij het eten geef je haar een klein cadeautje.
Ja dat is zeker een goed idee alleen wat voor soort cadeautje??
Waarschijnlijk maakt het niet uit wat maar het gewoon doen en de intensie laten zien??
  woensdag 18 december 2002 @ 11:13:06 #5
24317 pizzaslut
of gewoon Eva B.
pi_7404261
Is best lastig, want jij kent haar natuurlijk het beste en weet dus wat zij bijzonder zal vinden. Maargoed, een lief boekje (een leeg boekje kan ook, dan kan jij er wat inschrijven, foto indoen etc.), of iets wat ze altijd bij zich kan dragen (sleutelhanger, evt. in laten graveren) kunnen heel lief, simpel maar toch persoonlijk zijn.

Suc6!

kut
pi_7404264
quote:
Op woensdag 18 december 2002 11:09 schreef DarkElf het volgende:

[..]

vertrouwen koop je niet terug maar verdien je terug, geef het tijd.

Klopt helemaal.
Toch kan je haar wel een kleinigheidje geven, hoe kleiner hoe beter eigenlijk .
Anders is het teveel het idee van "je wilt haar vertrouwen terugkopen".
Dus koop gewoon iets liefs voor haar.
  woensdag 18 december 2002 @ 11:17:07 #7
26733 Hellracer
Life begins at 180Mph
pi_7404327
[..]

Anders is het teveel het idee van "je wilt haar vertrouwen terugkopen".

[/quote]

Dat vind ik ook heb het gisteren met haar over gehad dat ik vond dat cadeautje geven heel veel op omkopen lijkt zij zei daar van dat het de manier waar op je het geeft heel veel doet en ik denk daar om dat wat POEP zei een goed idee is om mee te beginnen.

woensdag 18 december 2002 @ 11:18:26 #8
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_7404346
quote:
Maar of nou een ketinkje of zo iets, het moet niet zo moeilijk zijn want ze was ook erg blij met het knuffel olifantje dat ik haar een keer had gegeven.
[reclame]"Ooooh! Een goudkleurig kettinkje!"[/reclame]
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 18 december 2002 @ 11:19:02 #9
1687 poep
praat geen poep
pi_7404354
en als cadeautje iets heel simpels maar wel persoonlijks, bijvoorbeeld een mooie kaart met een gedichtje waarin staat dat zij het helemaal voor je is ofzo...
houdt van spannend...
  woensdag 18 december 2002 @ 11:25:20 #10
26733 Hellracer
Life begins at 180Mph
pi_7404445
Ik neem der vanavond gewoon mee naar de sauna en eten daar ga in mijn pauze ff naar de Helftheuvel en kijken of ik iets leuks en liefs voor der kan vinden en ga niet terug naar mijn werk voor ik het heb.

Inderdaad een kaartje met hoeveel ik van der hou en dat het me heel erg spijt alleen moet het wel orgineel zijn of ga ik hiermee de fout in.
Ze zecht dat ik meer mezelf moet zijn en mijn gevoelens moet laten zien en dat is ook zo dat heb ik nog nooit gedaan en het is daardoor ook moerlijk.
Maar probeer het wel nu dat ik het eindelijk snap (heeft drie dagen geduurt praten, praten, verdriet, boosheid etc.).

pi_7404479
quote:
Op woensdag 18 december 2002 11:18 schreef k_i_m het volgende:

[..]

[reclame]"Ooooh! Een goudkleurig kettinkje!"[/reclame]

[reclame]"Ooooh! uit eten!"[/reclame]

pi_7404530
quote:
Ik heb de laaste paar dagen ontzettende ruzie met mijn vriendin gehad en ik wil het heel erg graag goed maken. Ik heb een belangrijke belofte die ik uit mezelf gemaakt heb gebronken en nu vertrouwt ze me niet meer.
Maar we willen allebij verder met elkaar, voor de goede orde ik ben niet vreemt gegaan.

Ik weet dat ze cadeau's zeer waardeerd maar ik kan alleen niet op iets vkomen waar ik van heb "Ja dat is het".
Ik zat zo te denken om der vanavond mee te nemen naar de sauna en daar ook een hapje te eten. Ze houd van de sauna en is al heel lang niet geweest.
Ook heb ik zo iets van een wijnkoeler met wijn, druppelvanger en afsluitdop alleen is dit weer echt iets prakties en ik zou graag iets geven om mijn gevoel aan haar te tonen.
Maar of nou een ketinkje of zo iets, het moet niet zo moerlijk zijn want ze was ook erg blij met het knuffel olifantje dat ik haar een keer had gegeven.

Kan iemand mij van raad voorzien????

Meestal kan een gewone simpele bos bloemen al heel veel zeggen. Voornamelijk omdat manvolk toch nooit bloemen of attenties meeneemt naar het vrouwtje..
Proud Skinhead
  woensdag 18 december 2002 @ 11:36:31 #13
26733 Hellracer
Life begins at 180Mph
pi_7404606
Heb ik maandag al gedaan, bosje bloeme gekochtwist niet hoe duur het was bleek toen ik het aan der gaf aan de binnen kant de (cilofaan) eeen prijsstikker te zitten 3.95 niet echt een goede beurt dus (wist echt niet hoe duur het was in de supermarkt gekocht met de rest van de boodschappen).
pi_7404704
quote:
Op woensdag 18 december 2002 11:36 schreef Hellracer het volgende:
Heb ik maandag al gedaan, bosje bloeme gekochtwist niet hoe duur het was bleek toen ik het aan der gaf aan de binnen kant de (cilofaan) eeen prijsstikker te zitten 3.95 niet echt een goede beurt dus (wist echt niet hoe duur het was in de supermarkt gekocht met de rest van de boodschappen).
Als ze het gebaar van een bosje bloemen van 3.95 al niet waardeert, waardeert ze het dan wel als je iets anders kleins meeneemt?

Anyway, mijn vriend heeft me laatst ongeloofelijk blij gemaakt met een ontzettend lieve kaart. Maar hij had niks goed te maken...
Succes iig met het zoeken naar een leuk cadeautje en met het geven ervan.

woensdag 18 december 2002 @ 11:44:51 #15
1687 poep
praat geen poep
pi_7404752
bosje bloemen van de supermarkt......

dan lijkt het net of je het niet voor haar over hebt om naar de bloemist te gaan, en als je dan ook al niet de moeite neemt om te kijken of er nog een prijsje op zit.....

houdt van spannend...
pi_7404941
quote:
Op woensdag 18 december 2002 11:28 schreef Frenkie het volgende:

[reclame]"Ooooh! uit eten!"[/reclame]

[reclame] "Een witte???" [/reclame]

Sorry topic-starter, ik nem je onderwerp echt wel serieus, maar kan zo niks bedenken. Iets persoonlijks; een gedicht ofzo?

beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
  woensdag 18 december 2002 @ 12:00:46 #17
24317 pizzaslut
of gewoon Eva B.
pi_7405018
quote:
Op woensdag 18 december 2002 11:44 schreef poep het volgende:
bosje bloemen van de supermarkt......

dan lijkt het net of je het niet voor haar over hebt om naar de bloemist te gaan, en als je dan ook al niet de moeite neemt om te kijken of er nog een prijsje op zit.....

IDD!!!
Net als een bloemetje van de pomp! Een voormalige partner heeft mij een keer blij proberen te maken met een bloemetje van de Shell... (geen reclame-maak!) en dat was lief, maar het geeft wel het idee dat ie tijdens het tanken, een krab aan z'n zak en de peukenbak legen ook nog ff aan z'n vriendin moest denken en dan...ping: bloemen! Het mag wel een beetje speciaal/ bijzonder zijn. Neem dus ook niet een al vantevoren gesorteerd boeket is mijn advies...

Maar ok, it is the thought that counts.

kut
  woensdag 18 december 2002 @ 12:02:30 #18
1687 poep
praat geen poep
pi_7405050
quote:
Op woensdag 18 december 2002 12:00 schreef pizzaslut het volgende:

[..]

Maar ok, it is the thought that counts.

muv supermarkt en tankstation bloemen....
houdt van spannend...
  woensdag 18 december 2002 @ 12:05:58 #19
26733 Hellracer
Life begins at 180Mph
pi_7405110
Ja van de supermarkt
  woensdag 18 december 2002 @ 12:29:13 #20
24317 pizzaslut
of gewoon Eva B.
pi_7405460
quote:
Op woensdag 18 december 2002 12:05 schreef Hellracer het volgende:
Ja van de supermarkt
Het scheelt al enorm dat je het zelf ook al doorhebt... maar heb je al inspiratie & tips op gedaan?
kut
  woensdag 18 december 2002 @ 12:32:37 #21
5635 AJ-San
May the Force be with you!
pi_7405513
Stuur haar een kerstkaart (zo groot mogelijk, minimaal 1 vierkante meter ofzo ) en schrijf daarin hoeveel ze voor je betekent. Maak er gerust een flink verhaal van!
pi_7406808
De nieuwe swatch
  woensdag 18 december 2002 @ 14:08:08 #23
26733 Hellracer
Life begins at 180Mph
pi_7407268
Ben net naar de Helftheuvel geweest en een kettinkje met een hartje (ingegraveert "mijn hele Hart") oorbellen een bos bloemen laten maken en twee kaartje gekocht (een spijt me en een ik hou van je).

Heb de bosbloemen met het kaartje HSM naar der werk gebrach en ze heeft me betrapt (ze moch me niet zien). Ze was er blij mee het kaartje mocht ze pas openen als ik weg was, net een SMSje gekregen met "Lief Steentje echt kei en kei lief. Tot vanavond". In HSM (er aan vast) zat een soort te goedbon en daar op heb ik geschreven "x* sauna en een etentje", tijdens het etentje krijgt ze de andere kaart en het kettinkje en de oorbellen.

Het gaat misschien toch nog wel goed komen met mij en het tonen van me gevoelens voel me nu erg goed en heel

Ik hou echt van haar, de lieve hartedief.

pi_7407297
1 ding: geef nooit een cadeau om het goed te maken. 1x gedaan (bosje bloemen gekocht); 1 big mistake... Ze voelen dat als afkoop
  woensdag 18 december 2002 @ 14:10:02 #25
1687 poep
praat geen poep
pi_7407305
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:08 schreef Hellracer het volgende:
Ben net naar de Helftheuvel geweest en een kettinkje met een hartje (ingegraveert "mijn hele Hart") oorbellen een bos bloemen laten maken en twee kaartje gekocht (een spijt me en een ik hou van je).

Heb de bosbloemen met het kaartje HSM naar der werk gebrach en ze heeft me betrapt (ze moch me niet zien). Ze was er blij mee het kaartje mocht ze pas openen als ik weg was, net een SMSje gekregen met "Lief Steentje echt kei en kei lief. Tot vanavond". In HSM (er aan vast) zat een soort te goedbon en daar op heb ik geschreven "x* sauna en een etentje", tijdens het etentje krijgt ze de andere kaart en het kettinkje en de oorbellen.

Het gaat misschien toch nog wel goed komen met mij en het tonen van me gevoelens voel me nu erg goed en heel

Ik hou echt van haar, de lieve hartedief.

ow... wat goed!!!
houdt van spannend...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')