Poll: ForuM! op oudejaarsavond, luister jij?
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen
[sub]Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com[/sub]
Ik heb in ieder geval geen computer aan op Oudjaarsavond heb ik wel betere dingen te doen )+
Ik luister namelijk niet, maar computer me wel helemaal suf
quote:Dan heb je echt geen leven buiten je pc!
Op woensdag 18 december 2002 09:37 schreef De_Schaduw het volgende:
Waarom niet gewoon de optie 'Nee' ipv. 'Nee, oudejaarsavond computer ik niet'?Ik luister namelijk niet, maar computer me wel helemaal suf
[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 18-12-2002 10:00]
quote:Leven buiten de PC?!?! Zijn de programma's van National Geographic Channel geen science fiction en zitten er in Hart van Nederland échte mensen???
Op woensdag 18 december 2002 09:47 schreef Thedoctor het volgende:[..]
Dan heb je echt geen leven buiten je pc!
Treurig!
Hmmm... misschien moet ik met oud en nieuw is proberen om door de voordeur naar buiten te gaan...
quote:Wow, waar heb jij gezeten de afgelopen maanden????
En waar gaat deze poll precies over? Is Fok op de radio?
quote:
Waarom niet gewoon de optie 'Nee' ipv. 'Nee, oudejaarsavond computer ik niet'?Ik luister namelijk niet, maar computer me wel helemaal suf
quote:Het gaat om de luisteraars van ForuM! Dus als zij die avond computeren dan luisteren ze ook!
quote:Ah, die spam.
Op woensdag 18 december 2002 10:33 schreef henrylangendoen het volgende:
Voor de mensen die niet zo goed kunnen lezen: het gaat over het radioprogramma ForuM! (zie www.radiolelystad.nl/forum) welke gewoon op internet te beluisteren is...
quote:
Op woensdag 18 december 2002 11:56 schreef henrylangendoen het volgende:[..]
Het gaat om de luisteraars van ForuM! Dus als zij die avond computeren dan luisteren ze ook!
quote:Je HOEFT niet te reageren
Op woensdag 18 december 2002 11:58 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Ah, die spam.
quote:Je HOEFT je spam niet in topics te posten
Op woensdag 18 december 2002 11:59 schreef henrylangendoen het volgende:Je HOEFT niet te reageren
quote:Er zijn genoeg mensen die het leuk vinden dus ik zie het niet als spam...
Op woensdag 18 december 2002 12:00 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Je HOEFT je spam niet in topics te posten
quote:'k Heb het niet over dit topic. 'k Heb het over 't feit dat jullie regelmatig reclame lopen te maken voor jullie radiostation in lopende (SC) topics. Alsof er ineens een advertentie langs komt. Spam dus.
Op woensdag 18 december 2002 12:02 schreef henrylangendoen het volgende:Er zijn genoeg mensen die het leuk vinden dus ik zie het niet als spam...
M'goed, da's off-topic hier
quote:Dus iets wat met Fok! te maken heeft op Fok! posten is spam....
Op woensdag 18 december 2002 12:05 schreef DennisMoore het volgende:[..]
'k Heb het niet over dit topic. 'k Heb het over 't feit dat jullie regelmatig reclame lopen te maken voor jullie radiostation in lopende (SC) topics. Alsof er ineens een advertentie langs komt. Spam dus.
M'goed, da's off-topic hier
quote:Je hoeft niet steeds dit soort nonsens over ons uit te spuien !
Op woensdag 18 december 2002 11:59 schreef henrylangendoen het volgende:[..]
Je HOEFT niet te reageren
quote:Dit is voor ons geen nonsens, als wij ons afvragen wat onze luisteraars op oudejaarsavond doen dan posten we dat gewoon, en als je geen luisteraar bent dan reageer je toch niet, simpel...
Op woensdag 18 december 2002 12:11 schreef detulp050 het volgende:[..]
Je hoeft niet steeds dit soort nonsens over ons uit te spuien !
quote:Is geen spam. Forum-radio is een soort onderdeel van Fok!. Bovendien mogen ze van Danny lekker hun reclame posten, dus is het lekker geen spam
Op woensdag 18 december 2002 12:05 schreef DennisMoore het volgende:[..]
'k Heb het niet over dit topic. 'k Heb het over 't feit dat jullie regelmatig reclame lopen te maken voor jullie radiostation in lopende (SC) topics. Alsof er ineens een advertentie langs komt. Spam dus.
quote:Dank je
Op woensdag 18 december 2002 12:18 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Is geen spam. Forum-radio is een soort onderdeel van Fok!. Bovendien mogen ze van Danny lekker hun reclame posten, dus is het lekker geen spam
quote:Ik doe alles voor je, dat weet je toch?
Op woensdag 18 december 2002 12:21 schreef henrylangendoen het volgende:[..]
Dank je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |