... als het innerlijk maar is?
natuurlijk deels waarheid, but the outside does count
uuuh meestal mediterrane types, qua uiterlijk .
of type foute klootzak, maar beest in bed
of het type stalker
of het type getrouwde vent met zwangere vrouw
of het type veels te jong
Ik vind het een combinatie van factoren; wat bij mij tot vaak toe is voorgekomen is dat ik types aantrek die problemen hebben (hetzij uit het verleden hetzij in de tt). Vaak zijn deze meisjes kwetsbaar. Ik viel er altijd op omdat ik aangetrokken werd vanwege die kwetsbaarheid. En nu nogsteeds. Dat komt omdat je dan een aanpassende persoonlijkheid hebt. M.a.w. je vindt het fijn om voor iemand te willen zorgen. Dit is echter nooit een goede basis voor een relatie, omdat je er dan altijd een eenzijdige relatie is die niet gelijkwaardig is. De ander zal dat in het begin misschien heerlijk vinden (al die aandacht en goede zorgen); later zal ze zich irriteren, omdat er dan beklemming plaatsvindt.
Er is een goed boek over; zal de titel eens zoeken.
Ohja Leven in je leven heet het...
Een andere benaming voor dit soort meisjes: Meisjes met een schil van vrolijkheid, guitigheid, uitstraling, maar met een innerlijk van weinig zelfvertrouwen, teleurstelling, onzekerheid, angst; deels veroorzaakt door exen met losse handjes of anderszins trauma's op seksueel gebied.
[Dit bericht is gewijzigd door KonnieKipke op 18-12-2002 14:21]
quote:Dus eigenlijk veroorzaakt hetgene wat je aantrekt, nl kwetsbaarheid in jouw geval, een groter risico waardoor deze types waarschijnlijk meer "littekens" hebben. Sjeeeee, dus een uitstraling waar je op valt, kan eigenschappen veroorzaken die je weer liever niet hebt... Of waar je mee om weet te gaan.
Op woensdag 18 december 2002 14:14 schreef KonnieKipke het volgende:
Wat voor type trek jij aan of wat voor type val jij op;Ik vind het een combinatie van factoren; wat bij mij tot vaak toe is voorgekomen is dat ik types aantrek die problemen hebben (hetzij uit het verleden hetzij in de tt). Vaak zijn deze meisjes kwetsbaar. Ik viel er altijd op omdat ik aangetrokken werd vanwege die kwetsbaarheid.
quote:Het gaat hier niet om de kwestie of uiterlijk belangrijk is. In eerste instantie straalt iedereen iets uit. Ik vraag me af of mensen met hun uitstraling mensen aantrekken waar ze op vallen of dat dat juist het tegenovergestelde is.
Op dinsdag 17 december 2002 22:10 schreef Deva het volgende:
moet het slogan niet zijn:... als het innerlijk maar
is?
natuurlijk deels waarheid, but the outside does count
quote:En? Welke van de 2 is blijven hangen?
Op woensdag 18 december 2002 15:04 schreef Sinaasappel het volgende:
Ik trek altijd jongens aan die mooie praatjes hebben
en boeren
quote:Jongens met mooie praatjes
Op woensdag 18 december 2002 15:05 schreef kamagurka het volgende:[..]
En? Welke van de 2 is blijven hangen?
maar dat kan ook best als je vrijgezel wil blijven
Ooooooo ja, als ik zelf iemand zie, ga ik er zelf wel op af
[Dit bericht is gewijzigd door Sinaasappel op 18-12-2002 15:09]
quote:Ach, zolang deze praatjes maar wel gaatjes vullen
Op woensdag 18 december 2002 15:07 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
Jongens met mooie praatjes
Edit 1
En voor de meiden die beweren dat ze alleen maar "nerds" aantrekken beweer ik hetzelfde. Het begrip nerd it breed, generaliserend en het dekt de lading niet. M.a.w. ik snap er geen fuck van wat voor mannen je aantrekt als je aangeeft dat je nerds aantrekt.
Edit2
U hebt gezocht op: nerd
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
nerd (de ~ (m.))
1 type mens dat vooral technisch ontwikkeld is, en achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak
Einde edits!
Ik kan niet echt een trend ontdekken in de vrouwen die ik aantrek, wel dat ik er een heleboel leuk vind, maar er niets mee doe.
Maarre vrouwen:
[Dit bericht is gewijzigd door superbossy op 18-12-2002 15:34]
quote:jah
Op woensdag 18 december 2002 15:09 schreef superbossy het volgende:
Maarre vrouwen:
Ik ben altijd maar het goede vriendje waar iedereen altijd alles kwijt kan.
Opzich is dat niet slecht, een goede vriendschap is misschien nog wel beter ook
quote:???
Op dinsdag 17 december 2002 16:36 schreef dthissen het volgende:
Ik val op corporale vrouwen, maar het komt er altijd op neer dat ik dan iets met iemand krijg die daar juist een hekel aan heeft.
cor·po·“raal2 (bn.)
1 tot het corps behorend
Je bedoel dat je op vrouwen valt die bij "de baas" werken?
quote:Hij bedoelt corpulent, denk ik
Op woensdag 18 december 2002 15:17 schreef superbossy het volgende:[..]
???
cor·po·“raal2 (bn.)
1 tot het corps behorend
Je bedoel dat je op vrouwen valt die bij "de baas" werken?
[Dit bericht is gewijzigd door Aventura op 18-12-2002 15:33]
quote:
Op woensdag 18 december 2002 15:25 schreef Frenkie het volgende:
Ik trek vrouwen met praatjes aan. Maar dat is logisch, want verlegen vrouwen zijn verlegen
quote:
Op woensdag 18 december 2002 15:07 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
Jongens met mooie praatjes
Ooooooo ja, als ik zelf iemand zie, ga ik er zelf wel op af
quote:Ik ben nog student, maar heb het nog nooit nodig gehad om te studeren. Dat komt omdat ik die sociale skills heb en standaard hoogwaardige kennis bezit waardoor ik automatisch niet kwalificeerbaar ben als nerd alhoewel ik wel bijzonder technisch ontwikkeld ben. Wat ik zelf overigens ervaar als een enorme geldbespaarder
Op woensdag 18 december 2002 15:20 schreef Aventura het volgende:[..]
Hij bedoelt corpulent, denk ik
Nee maar zonder gekheid, jij hebt zeker nooit gestudeerd?
En jij?
Hmm...je had mijn voettekst zeker niet gezien?
quote:Hm miscommunicatietje hier!! Met ' jij bent geen student' bedoelde ik 'jij hebt zeker nooit bij het Corps gezeten? (Wat ik overigens alleen maar toejuich, ik heb het niet zo op corpsballen). Want anders had je wel geweten dat die gast dus op studentikoze meiskes valt, ofte wel 'corporale' meiden!!
Op woensdag 18 december 2002 15:39 schreef superbossy het volgende:[..]
Ik ben nog student, maar heb het nog nooit nodig gehad om te studeren. Dat komt omdat ik die sociale skills heb en standaard hoogwaardige kennis bezit waardoor ik automatisch niet kwalificeerbaar ben als nerd alhoewel ik wel bijzonder technisch ontwikkeld ben. Wat ik zelf overigens ervaar als een enorme geldbespaarder
![]()
En jij?
Hmm...je had mijn voettekst zeker niet gezien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |