abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7380326
Mag ik even de aandacht richten op onze ex-playboy-semi-intellectuele-naargeestige-puberale-manisch-depressieve-wijndrinkende-rechts-extremistische-pseudo-conservatieve-machtsbeluste-veertigster-met politieke ambitie.
Ja, sorry, ik heb het over onze Winny de Jong. Ik raad iedereen aan om even de site van www.conservatieven.nl te bekijken alvorens mijn beklag te bekritiseren.
Voorop staat dat de LPF mijn politiek kader geenszins vertegenwoordigd, maar goed de democratie laat het nu eenmaal toe om verwende zakenlui (Ed Maas), uitgekotste ambtenaren (Hilbrand Nawijn), excuus negers (Varela), en gedegradeerde landmachtjournalisten (je weet wel de vliegtuigspotter ) tot politici te rekenen.
Nee, mijn grootste ergernis is de vrouw die met haar handlanger Michiel Smit(rechts-extremistische jongeheer die Rotterdam probeert te redden), de meest irrelevante argumenten, stellingen, visies op een zeer trieste wijze aan de man proberen te brengen. En wel in de vorm van een nieuwe partij die voor verandering is en dan toch tegen beter weten in conservatief noemt..dus.
Ik heb het over de vrouw die zonder blikken of blozen op serieuze wijze stelling neemt tegen de manier waarop de Marokkaanse rapper van de welbekende hit 'kutmarokanen' zijn onvrede in de vorm van toegankelijke commerciėle muziek probeert te slijten aan de tot op het bot bekritiseerde Marokkaanse jeugd.
In het programma Barend en van Dorp liet madame de Jong zich gaan op een manier die je nog niet verwacht van een mavo-3 leerling die protest maakt tegen het verkeerd beoordeelde tentamen Duits tegen een docent.
Ik ben zo benieuwd of er op dit forum mensen te vinden zijn die mij ervan kunnen overtuigen dat er ook voor deze vrouw een aannemelijke reden is om een deel van het land te vertegenwoordigen in de kamer?
Wie stemt, of kent iemand die dreigt te stemmen op deze blondine?
Voor ik word beschuldigd van populistisch links geneuzel, ik probeer het zaakje even wat dik aanzetten om mijn gevoel wat te bekrachtigen, enige nuance is wellicht op zijn plek maar overbodig als het Winny of de LPF aangaat.
pi_7380337
Politiek?
  dinsdag 17 december 2002 @ 00:29:42 #3
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_7380339
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 00:28 schreef Nemesis1 het volgende:
Mag ik even de aandacht richten op onze ex-playboy-semi-intellectuele-naargeestige-puberale-manisch-depressieve-wijndrinkende-rechts-extremistische-pseudo-conservatieve-machtsbeluste-veertigster-met politieke ambitie.
Nee, sorry.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 17 december 2002 @ 00:29:55 #4
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_7380343
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 00:29 schreef Chadi het volgende:
Politiek?
Slotje?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_7380361
bla bla, reageer dan niet