Is het geen idee om de specs in een faq neer te zetten, en uiteraard uitleg dat het niet alles is, maar dat er ook naar de games gekeken moet worden?
Of niet
mensen die er vervolgens toch een topic over openen moeten maar 2 week geband worden. moeje eens opletten hoe snel die topics dan verdwijnen.
quote:You bastard
Op maandag 16 december 2002 09:32 schreef Bastard het volgende:
Grappig idee van je, maar ik denk niet dat het haalbaar is...
Ik zou dan niet echt een objectieve FAQ hebben over welk systeem het beste zou zijn.
Maar als je gek van het lezen word over consoles.. dan kun je ook gewoon het topic over slaan
Maar serieus, ik begrijp wat je bedoeld inderdaad, en heb er alle respect voor Begrijp dat je daar je tijd niet aan wil spenderen
quote:Tis niet haalbaar eigenlijk, het zou te subjectief worden dan voor een faq.
Op dinsdag 17 december 2002 23:05 schreef Neejoh het volgende:[..]
You bastard
Maar serieus, ik begrijp wat je bedoeld inderdaad, en heb er alle respect voor
Begrijp dat je daar je tijd niet aan wil spenderen
quote:Die bestaan al hoor.
Op dinsdag 17 december 2002 23:39 schreef Bastard het volgende:
Maar misschien.. als er echt teveel van die topic langs komen een "VS topic" ofzo aanmaken.. vergelijk de 3 console's, laat daar de discussie los barsten ofzo?
quote:Goed, daar nieuw leven in blazen dus bedoelde ik
Op woensdag 18 december 2002 08:41 schreef SmashBro het volgende:[..]
Die bestaan al hoor.
.
quote:I'm in
Op woensdag 18 december 2002 09:34 schreef Bastard het volgende:[..]
Goed, daar nieuw leven in blazen dus bedoelde ik
Ik begrijp jullie punt iig wel, is mischien ook wel onhaalbaar.
quote:Al denk ik wel dat je daar regelmatig je "mod" neus moet laten zien anders verandert dat erg snel in een flame denk ik
Op woensdag 18 december 2002 09:34 schreef Bastard het volgende:[..]
Goed, daar nieuw leven in blazen dus bedoelde ik
quote:Ja ik zag het ja
Op woensdag 18 december 2002 19:49 schreef febster het volgende:[..]
(zie bv het GC topic wat op pag 1 telkens verkloot wordt door wat flamers/trollers/newbie's
)
quote:Kleine tip: dit is de 2e x achter elkaar dat pag 1 verkloot wordt dus als t lopende topic vol zit of je dan ff in t begin een extra oogje erop zou willen laten rusten
Op woensdag 18 december 2002 20:46 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja ik zag het ja
quote:Dat werkt meestal wel het snelste ja.
Op woensdag 18 december 2002 20:58 schreef febster het volgende:[..]
Mocht t gek worden dan mail ik jullie wel overigens
quote:Maar in het nieuwe topic zijn ze gelukkig allemaal verwijdert door smashbro
Op woensdag 18 december 2002 19:49 schreef febster het volgende:[..]
Al denk ik wel dat je daar regelmatig je "mod" neus moet laten zien anders verandert dat erg snel in een flame denk ik
(zie bv het GC topic wat op pag 1 telkens verkloot wordt door wat flamers/trollers/newbie's
)
quote:En ook zonder een omgebouwde ps2 is het mogelijk. Het is een normaal prgramma waarmee ook de normale dvd's worden afgespeeld. Dus graag weer open zodat iemand mij kan helpen om dat programma te vinden en hoe ik het moet gebruiken.
Op dinsdag 7 januari 2003 22:06 schreef dagizmo het volgende:
sluit je dit topic? Er lopen zelfs meerdere topics met dezelfde inhoud.
Ik vraag om software die normaal te verkrijgen is in de winkel maar ik snap ff iets niet hoe het moet worden opgestart. Dus ik zie hier niets illegaals in.Eindelijk divx kunnen kijken op je ps2!
quote:Het ging over een programma om Divxen op je PS2 af te kunnen spelen. Dat zegt genoeg.
Op dinsdag 7 januari 2003 22:12 schreef dagizmo het volgende:[..]
En ook zonder een omgebouwde ps2 is het mogelijk. Het is een normaal prgramma waarmee ook de normale dvd's worden afgespeeld. Dus graag weer open zodat iemand mij kan helpen om dat programma te vinden en hoe ik het moet gebruiken.
Juist niet, vraag toch gewoon linkjes van freeware games.......zou het topic weer open mogen?
quote:Klopt, ik moet er nu alleen voor waken dat niemand een "verkeerde" link neer zet daar.
Op woensdag 29 januari 2003 09:08 schreef Doopy-X- het volgende:
Kleine leuke games is een slotje opgegaan omdat het vroeg om illegale spellenJuist niet, vraag toch gewoon linkjes van freeware games.......zou het topic weer open mogen?
quote:gracias!
Op woensdag 29 januari 2003 11:13 schreef Bastard het volgende:[..]
Klopt, ik moet er nu alleen voor waken dat niemand een "verkeerde" link neer zet daar.
Hij is weer open.
quote:Oh jammer, deze zie ik nu pas
Op vrijdag 21 februari 2003 18:13 schreef Lord Dreamer het volgende:
Bastard -> Niets anders dan Respect .. Goede manier van moderatie en dat mag ook wel eens gezegt worden !
Maar bedankt, ik had natuurlijk ook leuke users hier wat het makkelijker maakt
Aniways, Strolie, hou dit topic ook in de gaten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |