Vandaag heeft die eindelijk zijn klasse laten zien, zoals die dat de laatste wedstrijden ook Europees gezien doet.
Het duurt niet lang meer of hij groeit uit tot een van de beste spitsen van Nederland (en na een tijdje Europa).
Hij speelt slim, goed, pikt z'n doelpuntjes mee en is sociaal.
Zlatan
Hij moet nog wel wat constanter worden en dan is het een toppertje in wording
quote:Wat gek toch dat je niet over Kezman een topic opent, want hij is tenslotte de man die wel veel weet te scoren en wel begeert wordt door Europese topploegen.
Op zondag 15 december 2002 19:46 schreef drGoeroe het volgende:
Een spits van wereldformaat.Vandaag heeft die eindelijk zijn klasse laten zien, zoals die dat de laatste wedstrijden ook Europees gezien doet.
Het duurt niet lang meer of hij groeit uit tot een van de beste spitsen van Nederland (en na een tijdje Europa).
Hij speelt slim, goed, pikt z'n doelpuntjes mee en is sociaal.
Zlatan
quote:
Op zondag 15 december 2002 19:47 schreef CAZZO het volgende:
Zlatan sociaal? Ik dacht toch echt meer aan A-sociaal
Kijk maar eens wat interviewtjes met hem.
quote:Helaas scoort Kerstmuts niet in Europa en dat is het verschil met Zlatan, die wel Europees weet te scoren.
Op zondag 15 december 2002 19:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Wat gek toch dat je niet over Kezman een topic opent, want hij is tenslotte de man die wel veel weet te scoren en wel begeert wordt door Europese topploegen.
quote:Wat gek dat Kezman in Europa niet presteert
Op zondag 15 december 2002 19:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Wat gek toch dat je niet over Kezman een topic opent, want hij is tenslotte de man die wel veel weet te scoren en wel begeert wordt door Europese topploegen.
En waarom zou ik over Kezman een topic openen als daar al een topic over is
Kezman heb ik vandaag niet echt gezien, 2 keer maar.
quote:Omdat dat topic al bestaat natuurlijk
Op zondag 15 december 2002 19:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
quote:A) Topic is vreselijk verouderd.
Op zondag 15 december 2002 19:52 schreef speknek het volgende:
Er was toch al een ibrahomovic ophemel topic?
Neusjes, veel plezier met Ibrahimovic
Ik vind gewoon dat hij een eigen topic verdiend, hij speelt de laatste wedstrijden erg goed.
quote:Prcies in het betreffende topic kan men verder over Zlatan, dan gaat deze dicht
Op zondag 15 december 2002 19:52 schreef speknek het volgende:
Er was toch al een ibrahomovic ophemel topic?
Neusjes, veel plezier met Ibrahimovic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |