More tour dates to come . . . . .
------------------------------------------------------------------------------------------------
Eindelijk!!!! Nou ja als ze niet in Nederland komen, ga ik maar in Duitsland kijken. Ik moet ze toch nog een keer gezien hebben .
quote:Kaartjes voor optredens worden alsmaar duurder, het zal me niets verbazen als ze 50 euro vragen. Treinkaartje naar duitsland erbij, 40-50 euro. Totaal 200 piek, leuk voor je diehard fans
Op zaterdag 14 december 2002 17:15 schreef Metal_Mart het volgende:
Van Metallica.com:
Yes, it's true!! Metallica will be on tour this summer!! Just announced, the band will be appearing at the Roskilde festival in Denmark on June 26, 2003. Also confirmed is an appearance at Rock Am Ring (Nurburgring , Germany) and Rock Im Park (Nurnburg, Germany), and while the specific date has not yet been determined, the festivals take place June 6-8, 2003.More tour dates to come . . . . .
Eindelijk!!!! Nou ja als ze niet in Nederland komen, ga ik maar in Duitsland kijken. Ik moet ze toch nog een keer gezien hebben
.
Ik denk trouwens dat het nieuwe album gewoon een hardrock/numetal cd gaat worden, jullie?
quote:Ik denk 't ook.
Op zaterdag 14 december 2002 17:24 schreef Yokozuna het volgende:
Ik denk trouwens dat het nieuwe album gewoon een hardrock/numetal cd gaat worden, jullie?
quote:ik denk eht ook, ik heb zon filmpje gezien van metallica ind e studio met ook wat nieuwe numemrs, en het werd wel zwaarder enzo dan het vorige maar het neigt nu meer naar de populairdere kant te gaan. Zo gaan ze nog meer fans verliezen denk ik.
Op zaterdag 14 december 2002 17:24 schreef Yokozuna het volgende:[..]
quote:Ik heb ook een filmpje gezien, waren paar kerels uitgenodigd om een kijkje te komen nemen in het "metallica huis" met eetruimte, bar, oefenruimte, studio. Alles
Op zaterdag 14 december 2002 17:44 schreef LenL het volgende:[..]
ik denk eht ook, ik heb zon filmpje gezien van metallica ind e studio met ook wat nieuwe numemrs, en het werd wel zwaarder enzo dan het vorige maar het neigt nu meer naar de populairdere kant te gaan. Zo gaan ze nog meer fans verliezen denk ik.
quote:Hmmm, krijgt het Goffertpark eindelijk weer eens een concert
Op zaterdag 14 december 2002 18:33 schreef mouzzer het volgende:
Ze gaan 6 weken door Europa touren en het gerucht gaat dat ze op Monsters Of Rock spelen in Nijmegen.
Doet die www.metontour.com website het trouwens wel bij iemand?
quote:nee doet het hier ook niet
Op zaterdag 14 december 2002 18:35 schreef calvobbes het volgende:[..]
Hmmm, krijgt het Goffertpark eindelijk weer eens een concert
Doet die www.metontour.com website het trouwens wel bij iemand?
Maar idd wel vet, dan maar geen pinkpop dit jaar, 'tallica gaat voor. Ook al zijn ze softer, ik moet ze toch ooit in t echt gezien hebben! hell yeah
quote:Ze zijn gewoon te oud geworden voor de harde shit, volgens mij is dat best natuurlijk.
maar dan wel de oude geweldige stijl.
quote:Je kunt toch lezen? METALLICA.COM
Op zondag 15 december 2002 04:35 schreef BrianMay het volgende:
bedoel je de echte Metallica?
Of een slap aftreksel met 2 originele bandleden dat slechts een schaduw is van de goede band die ze ooit waren
quote:Ga dan naar Roskilde, Maiden headliners ! YEAH!
Op zaterdag 14 december 2002 17:15 schreef Metal_Mart het volgende:
Van Metallica.com:
Yes, it's true!! Metallica will be on tour this summer!! Just announced, the band will be appearing at the Roskilde festival in Denmark on June 26, 2003. Also confirmed is an appearance at Rock Am Ring (Nurburgring , Germany) and Rock Im Park (Nurnburg, Germany), and while the specific date has not yet been determined, the festivals take place June 6-8, 2003.More tour dates to come . . . . .
------------------------------------------------------------------------------------------------
Eindelijk!!!! Nou ja als ze niet in Nederland komen, ga ik maar in Duitsland kijken. Ik moet ze toch nog een keer gezien hebben
.
En die nieuwe cd wordt volgens weer echt METAL, ik heb er iig het volste vertrouwen in. *headbang smilie*
Bron: Graz.nl
quote:Wat is Monsters of Rock? En wat is trouwens de titel van het laatste album dat ze hebben uitgebracht?
Op zaterdag 14 december 2002 18:33 schreef mouzzer het volgende:
Ze gaan 6 weken door Europa touren en het gerucht gaat dat ze op Monsters Of Rock spelen in Nijmegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |