abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7333551
Van Metallica.com:
Yes, it's true!! Metallica will be on tour this summer!! Just announced, the band will be appearing at the Roskilde festival in Denmark on June 26, 2003. Also confirmed is an appearance at Rock Am Ring (Nurburgring , Germany) and Rock Im Park (Nurnburg, Germany), and while the specific date has not yet been determined, the festivals take place June 6-8, 2003.

More tour dates to come . . . . .

------------------------------------------------------------------------------------------------

Eindelijk!!!! Nou ja als ze niet in Nederland komen, ga ik maar in Duitsland kijken. Ik moet ze toch nog een keer gezien hebben .

Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  zaterdag 14 december 2002 @ 17:18:17 #2
23401 filth
ik ben een meisje....
pi_7333582
kheb het vandeweek gelezen jah *superblij is*
wil Metallica graag nog eens een keertje zien...
Vorige concert was ook cool, alleen hopen dat ze in NL komen, anders wordt het alleen naar Duitsland ofzow
welcome back... gods of metal... Metallica 4 life....
pi_7333650
Ik wil metallica ook graag een keer gezien hebben in mn leven... Hopen dat ze veel oude songs spelen (nou ja... veel... liever alleen maar eigenlijk )
  zaterdag 14 december 2002 @ 17:24:37 #4
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7333676
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 17:15 schreef Metal_Mart het volgende:
Van Metallica.com:
Yes, it's true!! Metallica will be on tour this summer!! Just announced, the band will be appearing at the Roskilde festival in Denmark on June 26, 2003. Also confirmed is an appearance at Rock Am Ring (Nurburgring , Germany) and Rock Im Park (Nurnburg, Germany), and while the specific date has not yet been determined, the festivals take place June 6-8, 2003.

Eindelijk!!!! Nou ja als ze niet in Nederland komen, ga ik maar in Duitsland kijken. Ik moet ze toch nog een keer gezien hebben .

Kaartjes voor optredens worden alsmaar duurder, het zal me niets verbazen als ze 50 euro vragen. Treinkaartje naar duitsland erbij, 40-50 euro. Totaal 200 piek, leuk voor je diehard fans

Ik denk trouwens dat het nieuwe album gewoon een hardrock/numetal cd gaat worden, jullie?

pi_7333774
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 17:24 schreef Yokozuna het volgende:
Ik denk trouwens dat het nieuwe album gewoon een hardrock/numetal cd gaat worden, jullie?
Ik denk 't ook.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_7333809
heb metallica nu een paar keer gezien... maar hoe ouder die lui worden hoe saaier het word....
pi_7334002
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 17:24 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

ik denk eht ook, ik heb zon filmpje gezien van metallica ind e studio met ook wat nieuwe numemrs, en het werd wel zwaarder enzo dan het vorige maar het neigt nu meer naar de populairdere kant te gaan. Zo gaan ze nog meer fans verliezen denk ik.
  zaterdag 14 december 2002 @ 17:47:44 #8
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7334057
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 17:44 schreef LenL het volgende:

[..]

ik denk eht ook, ik heb zon filmpje gezien van metallica ind e studio met ook wat nieuwe numemrs, en het werd wel zwaarder enzo dan het vorige maar het neigt nu meer naar de populairdere kant te gaan. Zo gaan ze nog meer fans verliezen denk ik.

Ik heb ook een filmpje gezien, waren paar kerels uitgenodigd om een kijkje te komen nemen in het "metallica huis" met eetruimte, bar, oefenruimte, studio. Alles Daar hoorde ik een paar nummers, was gewoon hardrock stuff.
pi_7334667
Ze gaan 6 weken door Europa touren en het gerucht gaat dat ze op Monsters Of Rock spelen in Nijmegen.
pi_7334696
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 18:33 schreef mouzzer het volgende:
Ze gaan 6 weken door Europa touren en het gerucht gaat dat ze op Monsters Of Rock spelen in Nijmegen.
Hmmm, krijgt het Goffertpark eindelijk weer eens een concert

Doet die www.metontour.com website het trouwens wel bij iemand?

pi_7334716
Daar ben ik bij!! .
Wie?
  zaterdag 14 december 2002 @ 18:37:06 #12
23401 filth
ik ben een meisje....
pi_7334729
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 18:35 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Hmmm, krijgt het Goffertpark eindelijk weer eens een concert

Doet die www.metontour.com website het trouwens wel bij iemand?

nee doet het hier ook niet
welcome back... gods of metal... Metallica 4 life....
pi_7334738
Shit moet ik nog meer geld gaan sparen . Want igg moet ik ze wel zien al luister ik de muziek steeds minder maar toch .
pi_7335139
ja die site is een tijdje down om een of andere mysterieuze reden.

Maar idd wel vet, dan maar geen pinkpop dit jaar, 'tallica gaat voor. Ook al zijn ze softer, ik moet ze toch ooit in t echt gezien hebben! hell yeah

Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_7335363
Metallica moet eigenlijk gewoon voor de verandering een nieuw album maken, maar dan wel de oude geweldige stijl.
shit ik baal er echt van dat ik niet eerder ben geboren Die oude concerten zien er zo vet uit. Maarja, we hebben altijd Slayer nog
  zondag 15 december 2002 @ 00:12:29 #16
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7339892
quote:
maar dan wel de oude geweldige stijl.
Ze zijn gewoon te oud geworden voor de harde shit, volgens mij is dat best natuurlijk.
pi_7342288
bedoel je de echte Metallica?
Of een slap aftreksel met 2 originele bandleden dat slechts een schaduw is van de goede band die ze ooit waren
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  zondag 15 december 2002 @ 12:15:47 #18
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7343856
quote:
Op zondag 15 december 2002 04:35 schreef BrianMay het volgende:
bedoel je de echte Metallica?
Of een slap aftreksel met 2 originele bandleden dat slechts een schaduw is van de goede band die ze ooit waren
Je kunt toch lezen? METALLICA.COM
  zondag 15 december 2002 @ 12:16:30 #19
26741 Baronekke
Ohjee. Maiden Kikz0rtje! *aai*
pi_7343866
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 17:15 schreef Metal_Mart het volgende:
Van Metallica.com:

------------------------------------------------------------------------------------------------

Ga dan naar Roskilde, Maiden headliners ! YEAH!
Knuffelkikk0r
pi_7343990
Ik ga ze zeker zien, ook al kost het me handen vol geld, misschien ga ik ze wel meerdere malen zien.

En die nieuwe cd wordt volgens weer echt METAL, ik heb er iig het volste vertrouwen in. *headbang smilie*

pi_7344691
Komen de rappers ook zeker mee?

Metallica WAS cool

pi_7344935
de geruchten zijn dat ze ook op Dynamo komen, en Pinkpop is ook een grote kans omdat dat in hetzelfde weekend valt als Rock Am Ring, dus ze zijn toch in de buurt.

Bron: Graz.nl

Seriously!?
  zondag 15 december 2002 @ 14:11:25 #23
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_7345639
Als jan smeets bij ze woord blijft dan komt Metallica zeker niet naar pinkpop!!
3 of 4 jaar terug toen metallica optrad op werchter,vertelde jan smeets dat pinkpop ze ook kon krijgen. Echter Jan smeets vond ze te duur en er kwamen dan teveel mensen alleen voor metallica,hij wou toendertijd een meer gevarieerder publiek.
-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
pi_7346442
hm heeft ie op zich wel gelijk in, maar als je naast Metallica genoeg andere artiesten boekt komt er toch wel een gevarieerd publiek... zet Metallica als afsluiter op maandag, dan komen veel 'metalheads' alleen op de maandag...
Seriously!?
pi_7346468
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 18:33 schreef mouzzer het volgende:
Wat is Monsters of Rock? En wat is trouwens de titel van het laatste album dat ze hebben uitgebracht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')