abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7322097
Op dit moment is de overbevolking het grootste probleem van deze wereld, iedereen die meer dan 2 kinderen neemt vergroot de bevolking. Zou je daarom kunnen stellen dat het asociaal is om meer dan 2 kinderen te nemen?

Beetje kort door de bocht, maar ik vond er wel een kern van waarheid in zitten.

[Dit bericht is gewijzigd door Graveworm op 13-12-2002 21:46]

[b]De oorlog is voorbij, tijd voor het proces. Chirac, Schroder en Putin in de beklaagdenbank in Den Haag[/b]
pi_7322107
Achterhaalde stelling en behoorlijk kortzichtig.

[Dit bericht is gewijzigd door fatima op 13-12-2002 21:48]

pi_7322119
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 21:44 schreef fatima het volgende:
Achterhaalde stelling en behoorlijk kotzichtig.
Argument?
[b]De oorlog is voorbij, tijd voor het proces. Chirac, Schroder en Putin in de beklaagdenbank in Den Haag[/b]
  vrijdag 13 december 2002 @ 21:47:07 #4
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_7322148
moord alle gevangenen uit, scheelt een hoop.
en je moet niet vergeten dat we aan het vergrijzen zijn, nederland bijvoorbeeld vergrijst hard, japan ook, daar zijn kinders ontzettend nodig omdat er anders niet genoeg werkende bevolking is om de economie overeind te houden.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_7322155
Overbevolkt? De kans is groot ja, maar overbevolkt nog lang niet...
  vrijdag 13 december 2002 @ 21:48:05 #6
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_7322171
Overbevolking het grootste probleem? Wrom?
pi_7322173
waarom achterhaald?
kort door de bocht is het misschien wel

denk dat het niet echt in onze natuur zit om koste wat kost te stoppen bij 2 kinderen de een doet ut wel, de andere wil er meteen 8

yankee charlie dinges
  vrijdag 13 december 2002 @ 21:48:18 #8
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_7322175
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 21:47 schreef Piro het volgende:
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_7322183
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 21:45 schreef Graveworm het volgende:

[..]

Argument?

Accijnsverhoging.
pi_7322192
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 21:47 schreef Piro het volgende:
en je moet niet vergeten dat we aan het vergrijzen zijn, nederland bijvoorbeeld vergrijst hard, japan ook, daar zijn kinders ontzettend nodig omdat er anders niet genoeg werkende bevolking is om de economie overeind te houden.
Dat klopt, de baby-boom gaat de komende tientallen jaren vergrijzen, maar ik denk dat het toch nodig is om niet gelijk meer kinderen te nemen om dit op te vangen.
Als iedereen op deze wereld niet meer dan 2 kinderen zou nemen zouden vele problemen verdwijnen, en dan voornamelijk wat betreft het milieu.
pi_7322205
Hmm...
De gemiddelde nederlander hééft 2 kids..

sommigen iets meer en anderen geen.... ruwe gemiddelde van nederlanders ís 2.

Als je het dus eens bent met die stelling.. dan vind je Nederlanders dus níet aso.. ( op dát gebied )

( ik weet dat het niets aan je stelling toevoegd... maar ik vond het wel een relevante toevoeging )

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_7322217
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 21:47 schreef Youssef het volgende:
Ik heb het dan over de hele wereld. Vind jij 5 a 6 miljard mensen niet een beetje veel? Zeker in vergelijking met de diersoorten
  vrijdag 13 december 2002 @ 21:50:12 #13
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_7322219
Vaderdag: zeventien kinderen

Deze man is zeker je idool, Graveworm

vrijdag 13 december 2002 @ 21:50:54 #14
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_7322239
en de gevangenen dan?
die pokdalige zakkenwassers zijn ook verspilling van zuurstof, als je die nou kapotmaakt, en de bewakers elders tewerkstelt, scheelt het een behoorlijke hoop in milieu, zuurstof, en vervuiling, dusse, er moet wel meer geneukt worden, anders is er niemand om de bejaarden van zometeen te verzorgen.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_7322242
Wat een onzin overbevolkt, er is nog meer dan genoeg plek op de wereld, alleen de mensen houden ervan om zo dicht mogelijk op elkaar te leven waardoor het overbevolkt lijkt.

...

pi_7322252
Je moet je plan iets verder uitwerken en linken aan het gemiddelde verbruik van natuurlijke bronnen per inwoner per land [want het opraken daarvan is het probleem, meer dan overbevolking].
een nederlander mag dan 1 kind, een malinees 8 en een amerikaan 1/2 kind.

( )

A clean house is a sign of a wasted life.
pi_7322255
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 21:49 schreef Mirage het volgende:
Hmm...
De gemiddelde nederlander hééft 2 kids..

sommigen iets meer en anderen geen.... ruwe gemiddelde van nederlanders ís 2.

Als je het dus eens bent met die stelling.. dan vind je Nederlanders dus níet aso.. ( op dát gebied )

( ik weet dat het niets aan je stelling toevoegd... maar ik vond het wel een relevante toevoeging )

Dat klopt

en de autochtone bevolking groeit op dit moment niet of nauwlijks, de allochtoonse bevolking groeit daarintegen wel hard. Maar ik ga daar maar geen conclusies aan verbinden want dan krijg ik weer iedereen over me heen

vrijdag 13 december 2002 @ 21:54:31 #18
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_7322301
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 21:50 schreef hicham het volgende:
Wat een onzin overbevolkt, er is nog meer dan genoeg plek op de wereld, alleen de mensen houden ervan om zo dicht mogelijk op elkaar te leven waardoor het overbevolkt lijkt.

...

Geef jij anders het goeie voorbeeld en ga in de Sahara zitten. Of op Antarctica? Daar is nog wel een beetje plaats.
pi_7322320
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 21:50 schreef hicham het volgende:

...

u praat onzin, in het grootste deel van "meer dan genoeg plek op de wereld" wil niemand wonen
yankee charlie dinges
pi_7322328
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 21:51 schreef Graveworm het volgende:

[..]

Dat klopt

en de autochtone bevolking groeit op dit moment niet of nauwlijks, de allochtoonse bevolking groeit daarintegen wel hard. Maar ik ga daar maar geen conclusies aan verbinden want dan krijg ik weer iedereen over me heen

ÍK ben zwanger van mijn 2e
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_7322348
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 21:55 schreef Mirage het volgende:
ÍK ben zwanger van mijn 2e
en de 3e en 4e gepland?
yankee charlie dinges
pi_7322355
In China zijn ze trouwens wel goed bezig, 10 op de 11 mensen is man, ze mogen daar maar 1 kind en aan een man heb je daar meer

die bevolking zal in de komende jaren wel flink teruglopen

vrijdag 13 december 2002 @ 21:58:55 #23
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_7322386
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 21:47 schreef Youssef het volgende:
wat wil je nou vind je het nou overbevolkt of niet overbevolkt lekker duidelijk ben je weer.

en ja nederland is vol

852002IWASTHERE
pi_7322424
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 21:58 schreef F1908 het volgende:
en ja nederland is vol

* zwaait in de lucht met het boekje van anne frank

pi_7322429
kinderen nemen is zowiezo asociaal als je het in een wereld met een belabberde toekomst neerzet.
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')