Beetje kort door de bocht, maar ik vond er wel een kern van waarheid in zitten.
[Dit bericht is gewijzigd door Graveworm op 13-12-2002 21:46]
[Dit bericht is gewijzigd door fatima op 13-12-2002 21:48]
quote:Argument?
Op vrijdag 13 december 2002 21:44 schreef fatima het volgende:
Achterhaalde stelling en behoorlijk kotzichtig.
denk dat het niet echt in onze natuur zit om koste wat kost te stoppen bij 2 kinderen de een doet ut wel, de andere wil er meteen 8
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 21:47 schreef Piro het volgende:
moord alle gevangenen uit, scheelt een hoop.
quote:Accijnsverhoging.
Op vrijdag 13 december 2002 21:45 schreef Graveworm het volgende:[..]
Argument?
quote:Dat klopt, de baby-boom gaat de komende tientallen jaren vergrijzen, maar ik denk dat het toch nodig is om niet gelijk meer kinderen te nemen om dit op te vangen.
Op vrijdag 13 december 2002 21:47 schreef Piro het volgende:
moord alle gevangenen uit, scheelt een hoop.
en je moet niet vergeten dat we aan het vergrijzen zijn, nederland bijvoorbeeld vergrijst hard, japan ook, daar zijn kinders ontzettend nodig omdat er anders niet genoeg werkende bevolking is om de economie overeind te houden.
sommigen iets meer en anderen geen.... ruwe gemiddelde van nederlanders ís 2.
Als je het dus eens bent met die stelling.. dan vind je Nederlanders dus níet aso.. ( op dát gebied )
( ik weet dat het niets aan je stelling toevoegd... maar ik vond het wel een relevante toevoeging )
quote:Ik heb het dan over de hele wereld. Vind jij 5 a 6 miljard mensen niet een beetje veel? Zeker in vergelijking met de diersoorten
Op vrijdag 13 december 2002 21:47 schreef Youssef het volgende:Overbevolkt? De kans is groot ja, maar overbevolkt nog lang niet...
Deze man is zeker je idool, Graveworm
...
( )
quote:Dat klopt
Op vrijdag 13 december 2002 21:49 schreef Mirage het volgende:
Hmm...
De gemiddelde nederlander hééft 2 kids..sommigen iets meer en anderen geen.... ruwe gemiddelde van nederlanders ís 2.
Als je het dus eens bent met die stelling.. dan vind je Nederlanders dus níet aso.. ( op dát gebied )
( ik weet dat het niets aan je stelling toevoegd... maar ik vond het wel een relevante toevoeging )
en de autochtone bevolking groeit op dit moment niet of nauwlijks, de allochtoonse bevolking groeit daarintegen wel hard. Maar ik ga daar maar geen conclusies aan verbinden want dan krijg ik weer iedereen over me heen
quote:Geef jij anders het goeie voorbeeld en ga in de Sahara zitten. Of op Antarctica? Daar is nog wel een beetje plaats.
Op vrijdag 13 december 2002 21:50 schreef hicham het volgende:
Wat een onzin overbevolkt, er is nog meer dan genoeg plek op de wereld, alleen de mensen houden ervan om zo dicht mogelijk op elkaar te leven waardoor het overbevolkt lijkt....
quote:u praat onzin, in het grootste deel van "meer dan genoeg plek op de wereld" wil niemand wonen
Op vrijdag 13 december 2002 21:50 schreef hicham het volgende:
Wat een onzin overbevolkt, er is nog meer dan genoeg plek op de wereld, alleen de mensen houden ervan om zo dicht mogelijk op elkaar te leven waardoor het overbevolkt lijkt....
quote:ÍK ben zwanger van mijn 2e
Op vrijdag 13 december 2002 21:51 schreef Graveworm het volgende:[..]
Dat klopt
en de autochtone bevolking groeit op dit moment niet of nauwlijks, de allochtoonse bevolking groeit daarintegen wel hard. Maar ik ga daar maar geen conclusies aan verbinden want dan krijg ik weer iedereen over me heen
quote:en de 3e en 4e gepland?
Op vrijdag 13 december 2002 21:55 schreef Mirage het volgende:
ÍK ben zwanger van mijn 2e![]()
![]()
die bevolking zal in de komende jaren wel flink teruglopen
quote:wat wil je nou vind je het nou overbevolkt of niet overbevolkt
Op vrijdag 13 december 2002 21:47 schreef Youssef het volgende:Overbevolkt? De kans is groot ja, maar overbevolkt nog lang niet...
en ja nederland is vol
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 21:58 schreef F1908 het volgende:
en ja nederland is vol
* zwaait in de lucht met het boekje van anne frank
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |