Citroën AX 1.1i (plaisir uitvoering)
Bouwjaar: 1991
Brandstof: Benzine
Kleur: Wit
Gewicht: 648kg
APK tot: 26-03-2003
Lichtmetalen velgen
Afgelopen najaar zijn de dynamo, remschijven, blokken en trommelremmen vervangen. Auto loopt dus weer als een trein. De motor loopt als een zonnetje en start altijd (ook met deze kou )
Ik wil deze auto verkopen ivm. de aanschaf van een diesel.
Vraagprijs ¤950,=
[Dit bericht is gewijzigd door Nachtapotheker op 13-12-2002 10:30]
quote:Er staat 210.000 op de teller, maar die is vervangen, dus de precieze stand weet ik niet. Die zal tussen de 120.000 en 150.000 liggen denk ik. Motor loopt namelijk nog perfect
Op vrijdag 13 december 2002 10:30 schreef Vava het volgende:
Wat is de kilometerstand?
quote:Utrecht, maar ben ook regelmatig in A'dam/Almere
Op vrijdag 13 december 2002 10:58 schreef doraantje het volgende:
waar staat ie?(woonplaats)hoeveel ben je aan wegenbelasting en verzekering kwijt voor deze auto?
Wegenbelasting is ¤23,= per kwartaal
Versleten aandrijfassen
Defecte ontsteking
Elektrische storingen
Kapotte uitlaat
Gescheurde distributieriem
punten die bij een ax vaak voor schijnen te komen...
kun je hier iets specifieks over zeggen? met betrekking op de jouwe dan uiteraard..
quote:Defecte ontsteking
Op vrijdag 13 december 2002 11:39 schreef doraantje het volgende:
het klinkt iig erg interessant
amsterdam, almere of utrecht klinkt allemaal erg ver
kwoon in maassluis, achter rotterdam, maar met de trein moet geen probleem zijn (ov)
even in de zeikmode hoor.Versleten aandrijfassen
Defecte ontsteking
Elektrische storingen
Kapotte uitlaat
Gescheurde distributieriempunten die bij een ax vaak voor schijnen te komen...
kun je hier iets specifieks over zeggen? met betrekking op de jouwe dan uiteraard..
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 10:32 schreef Nachtapotheker het volgende:[..]
Er staat 210.000 op de teller, maar die is vervangen, dus de precieze stand weet ik niet. Die zal tussen de 120.000 en 150.000 liggen denk ik. Motor loopt namelijk nog perfect
Nationale autopas gewenst
quote:Ik snap niet dat je de teller niet terugdraait! Er is echt niemand die je gelooft ,als je zegt dat de km stand eigenlijk maar 120000 is, terwijl er 210000 op staat! en 120000 is voor zo'n auto'tje best geloofwaardig..
Op vrijdag 13 december 2002 10:32 schreef Nachtapotheker het volgende:[..]
Er staat 210.000 op de teller, maar die is vervangen, dus de precieze stand weet ik niet. Die zal tussen de 120.000 en 150.000 liggen denk ik. Motor loopt namelijk nog perfect
Er staat gewoon 120.000 op en jij weet verder nergens van...
quote:Uitgaan van de eerlijkheid van de mens. Ok, tegenwoordig zie je het niet vaak meer, maar probeer het eens.
Op vrijdag 13 december 2002 17:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik snap niet dat je de teller niet terugdraait! Er is echt niemand die je gelooft ,als je zegt dat de km stand eigenlijk maar 120000 is, terwijl er 210000 op staat! en 120000 is voor zo'n auto'tje best geloofwaardig..
quote:niet in de autohandel...
Op vrijdag 13 december 2002 17:24 schreef Cheiron het volgende:[..]
Uitgaan van de eerlijkheid van de mens. Ok, tegenwoordig zie je het niet vaak meer, maar probeer het eens.
quote:Bij het vervangen van de remmen bleek de uitlaat idd mankementen te vertonen, die is dus vervangen... hij blinkt bijwijze van spreken nog
Op vrijdag 13 december 2002 11:39 schreef doraantje het volgende:
het klinkt iig erg interessant
amsterdam, almere of utrecht klinkt allemaal erg ver
kwoon in maassluis, achter rotterdam, maar met de trein moet geen probleem zijn (ov)
even in de zeikmode hoor.Versleten aandrijfassen
Defecte ontsteking
Elektrische storingen
Kapotte uitlaat
Gescheurde distributieriempunten die bij een ax vaak voor schijnen te komen...
quote:Tja had gekund... maar zo ben ik niet.. ennuh als jij een AX motor met 210000 op de klok kan regelen die net zo goed loopt als deze vind ik dat knap
Op vrijdag 13 december 2002 17:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik snap niet dat je de teller niet terugdraait! Er is echt niemand die je gelooft ,als je zegt dat de km stand eigenlijk maar 120000 is, terwijl er 210000 op staat! en 120000 is voor zo'n auto'tje best geloofwaardig..
quote:Ik zeg niet dat het een slecht aanbod is.... dat is niet te zeggen zo.... alleen maar voor het idee... als jij mensen over de vloer krijgt hoef je ze niet de hele tijd te vertellen dat ie EIGENLIJK maar 120-150000 gelopen heeft...
Op vrijdag 13 december 2002 19:14 schreef Nachtapotheker het volgende:[..]
Tja had gekund... maar zo ben ik niet.. ennuh als jij een AX motor met 210000 op de klok kan regelen die net zo goed loopt als deze vind ik dat knap
quote:Ja dat is idd waar.. men moet je wel vertrouwen
Op vrijdag 13 december 2002 19:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik zeg niet dat het een slecht aanbod is.... dat is niet te zeggen zo.... alleen maar voor het idee... als jij mensen over de vloer krijgt hoef je ze niet de hele tijd te vertellen dat ie EIGENLIJK maar 120-150000 gelopen heeft...
quote:Ohja hij gaat maximaal 90 km/uur
Op vrijdag 13 december 2002 19:12 schreef Nachtapotheker het volgende:
Ohja en het is een 4-bak
quote:180 meneer
Op zaterdag 14 december 2002 14:28 schreef spectrumanalyser het volgende:[..]
Ohja hij gaat maximaal 90 km/uur
quote:Dat lijkt me wat veel voor een 4-bak 1,1 liter.
Op zaterdag 14 december 2002 17:43 schreef Nachtapotheker het volgende:[..]
180 meneer
quote:Die PSA 1.1's zijn sterke motoren... Ik heb in een Citroën Visa 11 RE gereden ooit ,daarin zit dezelfde motor (alleen met carb) die visa reed ook ruim 180, dus dat kan best kloppen!
Op zondag 15 december 2002 01:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Dat lijkt me wat veel voor een 4-bak 1,1 liter.
prrrrrrrr
quote:*Vinger opsteekt*
Op vrijdag 13 december 2002 19:14 schreef Nachtapotheker het volgende:[..]
Tja had gekund... maar zo ben ik niet.. ennuh als jij een AX motor met 210000 op de klok kan regelen die net zo goed loopt als deze vind ik dat knap
quote:Ik heb dezelfde, maar dan met carburateur. Zelfs die kan de 170 halen.
Op zondag 15 december 2002 01:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Dat lijkt me wat veel voor een 4-bak 1,1 liter.
quote:Gooi er voorlopig maar ff een slotje op als je wilt.. ik heb nog geen goede vervangende auto kunnen vinden helaas
Op dinsdag 17 december 2002 09:39 schreef Luigi het volgende:
Kunnen we het iets minder technisch houden (auto-techniek hoort in PTA) en het hier alleen hebben over de topic-opener die een auto wil verkopen? Thanks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |