quote:Ik dacht dat synaesthesia stond voor het horen van klanken, welke kleuren oproepen. Maar ik zal het eens proberen, iig bedankt!
Op woensdag 11 december 2002 03:10 schreef twiFight het volgende:
Geen idee maar de term hiervoor is synaesthesia
misschien vind je wat als je daar op zoekt.
How about Eboman en Coldcut?
quote:Ah kijk, info over Eboman ziet er veelbelovend uit. Hoop dat er ergens videobanden o.id. te koop zijn. Heb ook al wat andere interessante artiesten gevonden via die namen. Liefst zou ik groepen vinden die VJen met Acid punk style mixen, maar volgens mij zijn die er niet of nauwelijks.
Op woensdag 11 december 2002 09:05 schreef ric0 het volgende:
Bedoel je act's die het VJ'en meer tot een kunst maken?
Die het koppelen aan de muziek?
How about Eboman en Coldcut?
Ook hoop ik dat Godspeed you black emperor! zulks ooit eens gaat uitvoeren, die combinatie lijkt me extreem koel.
Je moet eens zien dat je een optreden te zien krijgt... it's a fucking freak show!
Drum'n'bass gemaakt van fragmenten van vage japanse vechtfilms enzo...
Er was ook een band die een soort vage techno/punk/trance ding deden. Stonden in 1999 op Lowlands... ik vond het niks...
Ben de naam kwijt, volgens mij waren ze Nederlands...
quote:Ze hadden tijdens hun optreden wel vanalles op een doek achter zich geprojecteerd.
Op vrijdag 13 december 2002 04:01 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ook hoop ik dat Godspeed you black emperor! zulks ooit eens gaat uitvoeren, die combinatie lijkt me extreem koel.
quote:Ja idd, zeer aparte intro ook
Op vrijdag 13 december 2002 11:03 schreef ric0 het volgende:
Op de site van Eboman staan wel wat filmpjes...Je moet eens zien dat je een optreden te zien krijgt... it's a fucking freak show!
Drum'n'bass gemaakt van fragmenten van vage japanse vechtfilms enzo...
Er was ook een band die een soort vage techno/punk/trance ding deden. Stonden in 1999 op Lowlands... ik vond het niks...
Ben de naam kwijt, volgens mij waren ze Nederlands...
quote:Ja, ik had er ook gewoon moeten zijn
Op vrijdag 13 december 2002 11:47 schreef Vork het volgende:
Ze hadden tijdens hun optreden wel vanalles op een doek achter zich geprojecteerd.
Have you worked with visual artists or filmmakers, because your music evokes grandiose landscapes, filmed or musical?
"Efrim: No, not exactly. We try to make our own films, that we show sometimes when in concert with Godspeed, we never wrote a score for a movie. We talked about making our own movie instead of making our music fit with someone else's movie. This would a logical step. I think we'll do that someday. For the moment, we just do 16mm projections."
Terwijl hij eerder al gezegd had ermee bezig te zijn..
Monoloog in het begin van de Dead Flag Blues komt trouwens ook uit die film, Incomplete Movie About Jail..
[Dit bericht is gewijzigd door Diverse_Reality op 13-12-2002 12:56]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |