waarschijnlijk gaan de modjes deze op slot doen omdat er een centraal topic voor 'de pil' is...
[Centraal Topic] De pil....
quote:ja, das vet minder
Op dinsdag 10 december 2002 23:52 schreef Peewee het volgende:
. Stel je poept over een maand of acht een huilende drol uit, da's dan vèt minder,.. toch?
ontopic:
Ik ben in de loop der jaren best wel vaak de pil vergeten, ook een paar dagen overtijd. Dit hoeft dus niks te betekenen. Kan ook stress zijn. Mijn huilende drol kwam er in ieder geval er pas uit toen ik uiteindelijk met de pil was gestopt....
En ik voel me al een paar dagen niet helemaal lekker, zo in de trand alsof ik ongesteld moet worden. Maar ik bedacht me alleen ineens 'stel nou dát..'
quote:Idd, wat een scheet
Op woensdag 11 december 2002 00:05 schreef lily het volgende:
off topic: mijn "drol"
Maar ik zou nu gewoon echt geen kind willen..
En in Problemen met de pil ? staat dus vrij veel informatie erover. En uiteraard je bijsluiter!!
Inprincipe is het de bedoeling dat je vragen over de pil in dit (http://forum.fok.nl/showtopic.php/162873/1/999) topic stelt. De keuze om dit topic te sluiten en verder te gaan in dat andere topic laat ik aan de moderators van dit forum verder over
quote:Deze 'drol' huilt niet meer, toch?
Op woensdag 11 december 2002 00:05 schreef lily het volgende:
off topic: mijn "drol"ontopic:
Ik ben in de loop der jaren best wel vaak de pil vergeten, ook een paar dagen overtijd. Dit hoeft dus niks te betekenen. Kan ook stress zijn. Mijn huilende drol kwam er in ieder geval er pas uit toen ik uiteindelijk met de pil was gestopt....
kzou gewoon een testje halen. Wellicht is je menstruatie gewoon ontregeld door die vergeten pil maar wellicht ben je zwanger en dan kan je dat het beste zo snel mogelijk weten.
Succes, laatje nog weten hoe het afloopt ?
quote:door spanning en vooral die spanning duurt het volgens mij alleen maar langer voor je ongesteld wordt. Haal gewoon zo een test, dan zit je niet nog een paar dagen in de stress.
Op woensdag 11 december 2002 00:10 schreef bloempjuh het volgende:
Ja daar dacht ik ook al aan, aan stress ofzo. Bovendien duurt het wel eens vaker lang bij mij. Ik heb een echt studentenlijfEn ik voel me al een paar dagen niet helemaal lekker, zo in de trand alsof ik ongesteld moet worden. Maar ik bedacht me alleen ineens 'stel nou dát..'
quote:
Op woensdag 11 december 2002 00:35 schreef RemCow het volgende:
Het is vrij belangrijk om te weten welke soort pil je slikt (waarschijnlijk de 'normale') en in welke week je de pil bent vergeten.
Uit het hoofd is het volgens mij zo dat je in de eerste week als je de pil vergeet een week extra anti-conceptiemiddellen moet gebruiken (condoom dus) als je sex hebt. In de tweede week kan 1x vergeten geen kwaad. In de 3e week kan je of kiezen om door te gaan met slikken (zonder stopweek) of direct een stopweek in te lassen...in beide gevallen ben je nog beschermd.En in Problemen met de pil ? staat dus vrij veel informatie erover. En uiteraard je bijsluiter!!
Inprincipe is het de bedoeling dat je vragen over de pil in dit (http://forum.fok.nl/showtopic.php/162873/1/999) topic stelt. De keuze om dit topic te sluiten en verder te gaan in dat andere topic laat ik aan de moderators van dit forum verder over
Bij mij zit er namelijk altijd 4 tot 5 dagen tussen het slikken van me laatste pil en ongesteld worden.
quote:Je kan ook eventjes contact opnemen met je huisarts of apotheek. Die hebben daar tenslotte voor doorgeleerd.
Op dinsdag 10 december 2002 23:58 schreef Raggie het volgende:
welk type pil slik je en wanneer ben je hem vergeten, das het belangrijkste
zie ook:
Problemen met de pil ?waarschijnlijk gaan de modjes deze op slot doen omdat er een centraal topic voor 'de pil' is...
[Centraal Topic] De pil....
Ik wil je inderdaad vragen om in het centrale topic verder te gaan, deze gaat op slot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |