abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7251869
HMG in de bres voor Verstappen

Uitgegeven: 10 december 2002 15:10
Laatst gewijzigd: 10 december 2002 15:59

AMSTERDAM - Holland Media Groep (HMG) van onder andere RTL4, RTL5 en Yorin zal Jos Verstappen gaan sponseren mits hij een stoeltje bij Minardi verovert. Verstappen moet minimaal drie sponsoren vinden om te kunnen rijden bij de Italiaanse renstal. Jos 'the Boss' heeft al een sponsorcontract met Lost Boys en Trust.

De persvoorlichter Onno Posthuma van HMG bevestigt dat er inderdaad gesprekken zijn met Minardi. "Ik kan de deal natuurlijk nog niet bevestigen, maar we zijn in gesprek. Als Verstappen bij Minardi gaat rijden, dan zal HMG hem sponseren, daar komt het op neer."

Ook gaan er geruchten rond dat Christijan Albers in gesprek is met Minardi. De jonge Nederlandse rijder zal op 15 december al voor Minardi rijden op de 'Thunder in China'-race samen met Alex Yoong. Aansluitend zal Minardi een persconferentie geven. In ieder geval worden de twee coureurs die volgend jaar voor de renstal in de formule 1 zullen gaan rijden voor de kerst worden bekendgemaakt.

dinsdag 10 december 2002 @ 19:18:49 #2
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_7251902
Je zou ze hiervoor bijna dingen als Idols, Big Brother en meer van die rampshit gaan vergeven...

Bijna, zei ik...

Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_7251955
zou een erg goedde zet zijn
  dinsdag 10 december 2002 @ 19:22:08 #4
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7252001
Genoeg topics over de geruchten over formule 1, en over Jos e.d
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_7252059
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 19:22 schreef mitt het volgende:
Genoeg topics over de geruchten over formule 1, en over Jos e.d
Yep ik zal daar even een centraal topic van maken

Edit - ik kan net zo goed ff de topictitel omzetten

pi_7252154
Er doen de laatste tijd veel geruchten rond contracten voor Jos Verstappen voor het komende F1 - seizoen de ronde.

Daarom wordt dit vanaf nu het Centrale Jos Verstappen - Topic

pi_7254259
wat zou echt toch subliem zijn als er komend jaar een Dutch Minari team rijdt he Maar ja, je zag vorig jaar met Jos en Arrows wel dat er niets zeker is tot de start van Australië
Seriously!?
pi_7255531
quote:
wat zou echt toch subliem zijn als er komend jaar een Dutch Minari team rijdt he
Ja leuk, plek 21 en 22 bezet door Nederlanders waarvan er 1tje ook nog eens 9 van de 10 keer uit zal vallen door ''mechanische problemen met ventieldopjes'' of wat voor andere lulsmoes er altijd weer bedacht wordt door de pro-verstappen fans....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 10 december 2002 @ 23:00:34 #9
14477 kaio
348 best club in town
pi_7257787
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 21:32 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja leuk, plek 21 en 22 bezet door Nederlanders waarvan er 1tje ook nog eens 9 van de 10 keer uit zal vallen door ''mechanische problemen met ventieldopjes'' of wat voor andere lulsmoes er altijd weer bedacht wordt door de pro-verstappen fans....

jij bent gewoonanti verstappen
en het is plek 19& 20 ALS je daadwerkelijk achteraan staan
Surfing with P266mhz,256mg,Radeon7000,Voodoo2SLI, SbLive
pi_7259194
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 21:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh leuk, bij de FIA zijn ze ook allemaal pro-verstappen?

sar-cas-me

.
pi_7259360
wat dat rijden van jos verstappen betreft: "eerst zien, dan geloven"

er zijn al vaker beloftes gedaan die uiteindelijk niet uit kwamen. Ik begin dus ook al helemaal niet over christiaan of double dutch...

pi_7259363
Minardi zal toch hopelijk wel zo slim zijn een compleet Nederlans team te creeeren? Juist op met die rijders zal de HMG veel inkomsten genereren, wat ten gode komt aan Minardi. Verder zal denk ik Minardi gebaat zijn bij de komst van een talentvolle rijder als Albers EN een ervaren rot als Verstappen. Het lijkt mij de ideale combinatie...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 11 december 2002 @ 08:17:37 #13
32584 Sennaistop
Racing is in my blood
pi_7262787
Dit stond op formule1.nl:

Stoddart: één rijder is al bekend

Paul Stoddart heeft voor 2003 al één rijder gecontracteerd, al wil de Minardi-teambaas de identiteit van zijn coureur nog niet onthullen.Tegenover de Australische pers verklaarde Stoddart dat hij de term pay-driver (betalend coureur, red.) liever niet in de mond neemt. Zijn coureur is immers niet zon rijder.

"Eén van de rijders is al bekend en de tweede is zo goed als zeker, maar hoe graag ik het ook wil, ik mag je niet zeggen wie het zijn", aldus Stoddart. "Het enige dat ik kan zeggen dat één van de twee een aanstormend talent is."

Als Stoddart hiermee doelt op zijn al gecontracteerde rijder dan heeft hij het in elk geval niet over Jos Verstappen. Vermoedelijk spreekt de Australiër over Justin Wilson, die zeer hoog op zijn verlanglijstje staat. Wilson zelf heeft echter nog geen uitlatingen gedaan over een eventueel contract bij Minardi.

Overigens wordt door het merendeel van de autosportpers aangenomen dat de contractering van Jos Verstappen slechts een kwestie van tijd is. Enkele Britse bladen speculeerden deze week echter dat niet Verstappen, maar Christijan Albers al een Formule 1-contract op zak zou hebben. Elders verscheen weer het bericht dat diens manager, Lodewijk Varrossieau, gezegd zou hebben dat zijn pupil verder gaat in het DTM. Albers zélf hult zich voorlopig in stilzwijgen.

bron: http://www.veronica.nl/modules.php?name=f1news&site=formule1nieuws&sid=49163

Het blijft dus afwachten...

And I see the way your pupils dilate when you look at my body" 7o9 ST VOY
pi_7262885
Ik denk dat er nog een tijdje gewacht kan worden op een bekendmaking. Maar er zijn nog steeds 2 plaatsjes vrij bij Minardi en gezegd wordt dat er 5 gegadigden zijn.

Maar met de sponsoring van HMG lijkt de 7e Comeback van The Comeback-kid wel heel duidelijk

Nieuwstracker.nl - De No.1 nieuwsportal van Nederland
pi_7267632
quote:
Op woensdag 11 december 2002 08:17 schreef Sennaistop het volgende:
Tegenover de Australische pers verklaarde Stoddart dat hij de term pay-driver (betalend coureur, red.) liever niet in de mond neemt. Zijn coureur is immers niet zon rijder.
quote:
Als Stoddart hiermee doelt op zijn al gecontracteerde rijder dan heeft hij het in elk geval niet over Jos Verstappen.
Dit bericht spreekt zichzelf tegen. Stoddart wil niet de term pay-driver gebruiken, maar volgens formule1.nl wordt verstappen hiermee dus niet bedoeld. Oftewel: Verstappen is volgens formule1.nl een pay-driver... Gaat lekker jongens!

Maar we wachten rustig af.

.
  woensdag 11 december 2002 @ 13:36:59 #16
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_7267816
quote:
Op woensdag 11 december 2002 13:27 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

[..]

Dit bericht spreekt zichzelf tegen. Stoddart wil niet de term pay-driver gebruiken, maar volgens formule1.nl wordt verstappen hiermee dus niet bedoeld. Oftewel: Verstappen is volgens formule1.nl een pay-driver... Gaat lekker jongens!

Maar we wachten rustig af.

Of Verstappen heeft pech
  woensdag 11 december 2002 @ 14:20:23 #17
7817 Gstar
JUST THE PRODUCT
pi_7268814
quote:
Op woensdag 11 december 2002 08:17 schreef Sennaistop het volgende:
Dit stond op formule1.nl:

Stoddart: één rijder is al bekend

Paul Stoddart heeft voor 2003 al één rijder gecontracteerd, al wil de Minardi-teambaas de identiteit van zijn coureur nog niet onthullen.Tegenover de Australische pers verklaarde Stoddart dat hij de term pay-driver (betalend coureur, red.) liever niet in de mond neemt. Zijn coureur is immers niet zon rijder.

"Eén van de rijders is al bekend en de tweede is zo goed als zeker, maar hoe graag ik het ook wil, ik mag je niet zeggen wie het zijn", aldus Stoddart. "Het enige dat ik kan zeggen dat één van de twee een aanstormend talent is."

Als Stoddart hiermee doelt op zijn al gecontracteerde rijder dan heeft hij het in elk geval niet over Jos Verstappen. Vermoedelijk spreekt de Australiër over Justin Wilson, die zeer hoog op zijn verlanglijstje staat. Wilson zelf heeft echter nog geen uitlatingen gedaan over een eventueel contract bij Minardi.

Overigens wordt door het merendeel van de autosportpers aangenomen dat de contractering van Jos Verstappen slechts een kwestie van tijd is. Enkele Britse bladen speculeerden deze week echter dat niet Verstappen, maar Christijan Albers al een Formule 1-contract op zak zou hebben. Elders verscheen weer het bericht dat diens manager, Lodewijk Varrossieau, gezegd zou hebben dat zijn pupil verder gaat in het DTM. Albers zélf hult zich voorlopig in stilzwijgen.

bron: http://www.veronica.nl/modules.php?name=f1news&site=formule1nieuws&sid=49163

Het blijft dus afwachten...

Aanstormend talent die al gecontracteerd is. = Christiaan Albers
pi_7271439
quote:
Op woensdag 11 december 2002 14:20 schreef Gstar het volgende:

[..]

Aanstormend talent die al gecontracteerd is. = Christiaan Albers

Daar zat ik ook al aan te denken. Zou wel gaaf zijn als er dit jaar 2 Nederlandse rijders bij Minardi zouden rijden, maar ja, het is voorlopig nog afwachten...
  woensdag 11 december 2002 @ 16:18:34 #19
19597 Skull
Stay hungry!
pi_7271595
Nee die vertaling is ook niet wat hij letterlijk gezegd heeft zodat er weer een andere interpretatie aan gegeven kan worden. Hij had het over twee rijder waarvan hij kon zeggen dat er 1 een aanstormend talent is met de woorden I hope. En dat I hope kan uitgelegd worden als dat ie hoopt dat die coureur een daadwerkelijk talent blijkt te zijn of dat ie hem uiteindelijk contracteerd (als ie bijv genoeg sponsorgeld kan verzamelen). Volgens mij is dit Justin Wilson. De ander die niet als pay-driver bestempeld kan worden is naar mijn idee overduidelijk Jos.

Wie van de twee al gecontracteerd is, kan dus naar mijn idee nog niet worden opgemaakt.

I don't even know what I'm doing here.
  vrijdag 13 december 2002 @ 14:51:00 #20
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_7313683
Op de engelse site pitapass.com snappen ze het nog niet helemaal..... Gingen een poll houden wie er in de 2e Jordan moet rijden volgend jaar.... hadden ff niet gerekend op een paar (Nederlandse) Verstappen fans:

Jordan: It's Jos!
13-12-2002

Well that's the view of pitpass readers.
Earlier this week pitpass asked its readers who they thought Eddie Jordan should put in his second Ford-powered car.
We know that Jos Verstappen is popular, and rightly so, but not this popular. At one point our mail server cracked under the pressure.
If Eddie's reading this, and we know he looks in, don't waste any more time, go out and sign the guy, the support he has is phenomenal just think of all the T-Shirts and caps you'd sell. And we'd get to see some overtaking!
With an astonishing 86% of the votes cast in favour of Jos 'the boss', the others, Eddie Irvine, Felipe Massa, Takuma Sato, Anthony Davidson, Pedro de la Rosa and Enrique Bernoldi, didn't get a look in. Indeed runner-up Eddie Irvine could only manage 6% of the vote.
Go on Eddie sign him, before Paul gets in there.

pi_7359420
ik hoop echt dat Jos dit jaar een plekje in de formule1 kan bemachtigen, want anders kan hij beter in een andere race-klasse gaan rijden. Het zou wel leuk zijn als EN Jos EN Christian naar Minardi gaan 2 mensen uit hetzelfde land in 1 team geberut niet zo vaak.
pi_7363068
quote:
Aankomende dinsdag zal in het Hilton hotel nabij het Engelse vliegveld Heathrow waarschijnlijk één of beide Minardi-rijders bekend gemaakt worden.

Dinsdag ochtend om 11 uur is de pers uitgenodigd om bij een 'belangrijke mededeling van het team' aanwezig te zijn. Dat liet het Minardi-team vandaag weten in een persbericht.

Alle Nederlandse Formule 1-fans zullen dus nog even geduld moeten hebben om te weten of we komend seizoen één of misschien zelfs twee Nederlandse rijders in de Formule 1 zullen zien.

F1Racing.nl is dinsdagmorgen uiteraard aanwezig op deze aankondiging en zal direct nadat de aankondiging afgelopen is met foto's en het nieuws komen.

Bron: F1racing.nl en nog vele andere bronnen
Nieuwstracker.nl - De No.1 nieuwsportal van Nederland
pi_7376529
Justin Wilson pakt het eerste stoeltje bij Minardi!

Niet Jos Verstappen, niet Christijan Albers maar Justin Wilson zal morgen degene zijn die gepresenteerd gaat worden als coureur voor 2003 bij het team van Minardi. Dat meldt de BBC vandaag.

Wilson zal de derde Brit worden die het veld van het seizoen 2003 gaat vullen.
Afgelopen seizoen zou hij ook al plaats nemen in de Minardi van Yoong maar dat kon toen niet doorgaan vanwege zijn lengte.

De Formule 3000 kampioen heeft dus nu genoeg geld bijeen gesprokkeld om zich in te kopen in het team. Stoddart eist van elke coureur 5 miljoen euro, en ook Jos Verstappen zal met dit geld over de brug moeten komen.

Bron: BBC en www.f1crew.nl

www.leonruben.tk
pi_7380829
kut, nou maar hopen dat Jos het 2e stoeltje krijgt
pi_7381973
Hmmm ik las net in de krant dat ze waarschijnlijk beiden naast het stoeltje zullen gaan pissen...

Ze zijn vandaag iig niet bij Minardi...

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')