Waar kan ik KaZaa Lite nu downloaden?
of zoek anders op kazaa
quote:Zo simpel is het inderdaad...
Op maandag 9 december 2002 20:57 schreef GizartFRL het volgende:
www.kazaalite.com ?of zoek anders op kazaa
quote:De software an sich is niet illegaal.
Op maandag 9 december 2002 20:59 schreef Furby het volgende:
Vreemd daar het illegale software is en ik 2 modjes zie reageren.
Overigens, KaZaa Lite zelf is zo legaal als het maar zijn kan...
[Dit bericht is gewijzigd door pinkeltje0912 op 09-12-2002 21:04]
quote:Ja, ik gebruik het alleen maar om mijn eigen filmpjes en muziek te sharen met de wereld
Op maandag 9 december 2002 21:02 schreef Reintje het volgende:
KazaaLite.com doet het ook niet, zoals ik in mijn post al aangeef... De link naar de file doet het niet...Overigens, KaZaa Lite zelf is zo legaal als het maar zijn kan...
quote:De software is dat dus niet. Alleen het delen van die zaken waar auteursrechten op rusten (zeg maar 95% van wat je met KaZaA kan vinden
Op maandag 9 december 2002 21:01 schreef Furby het volgende:
Jawel.
quote:Het is een GERIPTE (illegale) versie.
Op maandag 9 december 2002 21:04 schreef Ferdo het volgende:Blaat
Kazaa wordt je gratis aangeboden door de reclame die erin zit.
quote:Staat in de gebruikerslicense van kazaalite dat het wel degelijk illegaal is, omdat het inbreuk maakt op copyright rechten van kazaa
Op maandag 9 december 2002 21:00 schreef Ferdo het volgende:[..]
De software an sich is niet illegaal.
quote:Daar is nooit officieeël een uitspraak over gedaan in Nederland. Kheb al eerder gezegd dat we er vooralsnog een consumentenbondstandpunt in aannemen.
Op maandag 9 december 2002 20:59 schreef Furby het volgende:
Vreemd daar het illegale software is en ik 2 modjes zie reageren.
quote:Je bent in de war met Kazaa. Kazaalite is door een rus ontdaan van essentieele software waardoor Kazaa gratis is.
Op maandag 9 december 2002 21:06 schreef Tijn het volgende:Blaat
quote:Ik weet wel waar ik het over heb, maar omdat spyware iets is wat de consument/computeraar/fokker/digger in de weg staat, is het redelijk ethisch verantwoord daar een oplossing voor te vinden, bijvoorbeeld in de vorm van een Kazaa Lite.
Op maandag 9 december 2002 21:08 schreef Furby het volgende:[..]
Je bent in de war met Kazaa. Kazaalite is door een rus ontdaan van essentieele software waardoor Kazaa gratis is.
Maar goed, je hebt ook wel een punt, tis een lastig dingetje. Ik ga er morgen over overleggen met Lucille en dan gaan we er iets over afspreken, ok?
quote:Ik gebruik ook kazaalite hoor maar het blijft gewoon een overtreding van een gebruikersovereenkomst. Ben je het daar niet mee eens moet je het niet installeren.
Op maandag 9 december 2002 21:10 schreef Tijn het volgende:maar omdat spyware iets is wat de consument/computeraar/fokker/digger in de weg staat, is het redelijk ethisch verantwoord daar een oplossing voor te vinden, bijvoorbeeld in de vorm van een Kazaa Lite.
quote:Jah, ik snap het punt. Probleem is dat Kazaa zelf niet in een andere vorm te krijgen is. Was er bv ook een betaalde versie zonder spyware, was de Lite idd direct illegaal omdat het dan een soort crack zou zijn. Maar tis nu een stuk waziger.
Op maandag 9 december 2002 21:12 schreef Furby het volgende:[..]
Ik gebruik ook kazaalite hoor maar het blijft gewoon een overtreding van een gebruikersovereenkomst. Ben je het daar niet mee eens moet je het niet installeren.
Once again, ik ga het met Lucille bespreken en morgen hoor je meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |