abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 december 2002 @ 12:12:42 #1
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_7219928
Omdat ik er nog niks over heb gezien, open ik er maar even een topic over.
The Getaway, wordt op de valreep misschien nog wel één van de klapper-games van 2002.
www.thegetaway.co.uk

Vanaf de dag dat de PS2 verscheen, heeft The Getaway in de belangstelling gestaan. In het begin waren er de geruchten; het zou gaan om een spel dat zowel grafisch als op het gebied van gameplay alle andere games zou overschaduwen. Later werden de eerste screenshots vrijgegeven en inmiddels is duidelijk dat The Getaway alle eerdere verwachtingen zelfs overtreft!

1 spel, 2 verhaallijnen, 3 hoofdrolspelers

Elk verhaal heeft twee kanten, in The Getaway speel je ze allebei! Je kunt spelen met Mark Hammond, een gangster op de vlucht die wordt beschuldigd van de moord op zijn vrouw. Hij zal er alles aan doen om zijn onschuld te bewijzen en de waarheid boven tafel te krijgen. Maar je kunt ook spelen met Frank Carter. Een gewetenloze agent die is geschorst, maar nog altijd bereid is om tot het uiterste te gaan voor gerechtigheid. Welke verhaallijn je ook speelt, je neemt het altijd op tegen Charlie Jolson. Deze beruchte crimineel is al ruim 30 jaar de onbetwiste leider van de Londense onderwereld.

Filmische graphics
Elk plot staat volledig op zichzelf, maar de verhaallijnen kruisen elkaar regelmatig. The Getaway bevat ruim een uur aan cutscenes van filmkwaliteit. In deze tussenfilmpjes krijgt het verhaal extra diepgang en de graphics zijn zo geweldig dat je écht het gevoel krijgt dat je middenin een speelfilm zit. Tot zover het kijkgedeelte. Dat gebruik je om op adem te komen. De rest van de game heb je nauwelijks tijd om te genieten van de prachtige graphics.

Action packed!
The Getaway zit werkelijk tjokvol actie. Racen en gevechten van man tot man wisselen elkaar voordurend af. Je kunt elke auto die je ziet ook echt kapen en erin rondscheuren. Ze rijden allemaal anders en ze kunnen ook allemaal in de prak worden gereden. Je kunt op elk willekeurig moment uitstappen en te voet verdergaan. Ook dan gaat het er heftig aan toe.

Site-seeing Londen
De omgevingen in The Getaway zijn een fotorealistische weergave van de Londense binnenstad. Niet eerder was een action game zo groot! Je kunt je vrij bewegen over ruim 40 km2 en veel actie vindt binnen plaats, in meer dan 20 bekende Londense gebouwen. Ook het interieur van deze panden is zo realistisch mogelijke nagemaakt. Je zou het bijna jammer vinden dat je voortdurend aan het rennen, racen en schieten bent. Gelukkig hoef je niets te missen. In de bonusgames kun je de stad als toerist bezoeken of als taxichauffeur de omgeving verkennen!

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  maandag 9 december 2002 @ 12:14:39 #2
37217 Trance-Force
.... snurft ....
pi_7219968
tjha... .eeehm leuk
Mja... dusch...
pi_7219976
Hmm, is dit uit first hand of heb je dat ergens gelezen
Ik lees namelijk niks over het navigeren via de richtingaanwijzers wat kut schijnt te zijn
  maandag 9 december 2002 @ 12:16:08 #4
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_7219995
geen geld meer En ben nog druk aan 't KH'en
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  maandag 9 december 2002 @ 12:16:09 #5
10785 Smots
pi_7219997
quote:
Op maandag 9 december 2002 12:15 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, is dit uit first hand of heb je dat ergens gelezen
Ik lees namelijk niks over het navigeren via de richtingaanwijzers wat kut schijnt te zijn
dit is gewoon 1 of andere perstekst, maar ik ga vanavond ontdekken of het waar is wat ze erover zeggen....
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_7220031
Dit spel is de enige reden dat ik Vice City nog niet heb gekocht ...
VC is natuurlijk extreem vet (raggen met die motors) voor zover ik het heb gespeeld, maar ik wil eerst the Getaway testen...
pi_7220048
quote:
Op maandag 9 december 2002 12:16 schreef Smots het volgende:

[..]

dit is gewoon 1 of andere perstekst, maar ik ga vanavond ontdekken of het waar is wat ze erover zeggen....

Ah, kijk dan gelijk ff of dat echt zo kut is
  maandag 9 december 2002 @ 12:21:50 #8
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7220101
Ik zag er vant weekend een review over, zag er wel cool uit!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 9 december 2002 @ 12:43:20 #9
10785 Smots
pi_7220453
quote:
Op maandag 9 december 2002 12:18 schreef dapluiz het volgende:

[..]

Ah, kijk dan gelijk ff of dat echt zo kut is

zal ik zeker doen
pi_7220550
Ik ben benieuwd! Maffia op de PC vond ik geen hol aan, mede door de setting en de slomme auto's. Max Payne daarentegen vond ik weer heel erg goed!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_7225265
quote:
Op maandag 9 december 2002 12:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben benieuwd! Maffia op de PC vond ik geen hol aan, mede door de setting en de slomme auto's. Max Payne daarentegen vond ik weer heel erg goed!
Ik vond maffia juist wel een orginele sfeer hebben toen die uitkwam, en ook wel leuke gameplay, en tja, het zijn slome auto's ja, maar daar viel ik niet echt over, en max payne had ik iets te snel uitgespeeld, ik hoop dat deze wel iets moeilijker word.
pi_7227636
Ik zag hem laatst op tv ,zag er goed uit
pi_7227661
quote:
Op maandag 9 december 2002 12:14 schreef Trance-Force het volgende:
tjha... .eeehm leuk
Reageer dan niet...
pi_7227781
Ik ben benieuwd. Het is niet echt een spel dat ik blind zou kopen, ik wil er eerst meer over weten (een review van Smots zou een leuk begin zijn ). Ik zie ook een beetje op tegen links rijden, want in GTA london ging ik ook altijd per ongeluk weer rechts rijden en daaruit volgden de meest vreselijke ongelukken .
[url=http://www.woestforum.nl/forum/index.php?s=3f5c47b3981ca3157c0a55141cf1a9a5&act=SF&f=9][b]Woeste Games![/b][/url]
  maandag 9 december 2002 @ 18:07:14 #15
10785 Smots
pi_7228144
quote:
Op maandag 9 december 2002 17:49 schreef Ketel_1 het volgende:
Ik ben benieuwd. Het is niet echt een spel dat ik blind zou kopen, ik wil er eerst meer over weten (een review van Smots zou een leuk begin zijn ).
Is dat een hint?
Da's een hint hè?
(toch?)

pi_7228489
quote:
Op maandag 9 december 2002 18:07 schreef Smots het volgende:

[..]

Is dat een hint?
Da's een hint hè?
(toch?)

Ach, die hint hoeven we niet eens te geven, de url krijgen we toch wel, of we het willen of niet
  maandag 9 december 2002 @ 18:33:20 #17
10785 Smots
pi_7228745
quote:
Op maandag 9 december 2002 18:22 schreef dapluiz het volgende:

[..]

Ach, die hint hoeven we niet eens te geven, de url krijgen we toch wel, of we het willen of niet

"whether you like it or not... HERE IT COMES!!!"
pi_7229601
quote:
Op maandag 9 december 2002 18:07 schreef Smots het volgende:

[..]

Is dat een hint?
Da's een hint hè?
(toch?)

Als jij wilt dat het een hint is, is het een hint .
[url=http://www.woestforum.nl/forum/index.php?s=3f5c47b3981ca3157c0a55141cf1a9a5&act=SF&f=9][b]Woeste Games![/b][/url]
  maandag 9 december 2002 @ 19:33:40 #19
28809 Zuip
Official Flux-Member
pi_7230250
Zag hem net op Gamekings, ik weet niet wat ik ervan moet denken... Ik vond het er niet echt heel erg 100% uitzien, maar ok. Ik ben nog wel ff met VC bezig, dus...
  maandag 9 december 2002 @ 20:03:12 #20
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_7230929
Heb net de het blad PSW gehaald daar stonden 10 filmpjes bij van
the Getaway.

Volgens mij is de gameplay een stuk moeilijker dan bij GTA, maar zag er verder wel leuk uit.

Voor mij hoeft het niet zo, ik hou het topic wel effen in de gaten en kijk wel wat jullie ervan vinden.

Voor de mensen die hem al hebben of gaan halen succes.

Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_7231047
ik ben wel benieuwd of ik ff bij mezelf kan aanbellen
  maandag 9 december 2002 @ 21:12:06 #22
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_7232839
heb the getaway ook gezien op GK. Ik vond de straten een beetje leeg. Niet echt veel opstakels. Alleen maar muren van huizen die recht naast elkaar geplant staan. Maarja, ik w8 ff af...
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_7240917
SMOTS!!!!! MELDEN!!!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 10 december 2002 @ 10:47:46 #24
10785 Smots
pi_7241253
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 10:26 schreef Strolie75 het volgende:
SMOTS!!!!! MELDEN!!!
jajajajajajajajajajajajaja!
  dinsdag 10 december 2002 @ 10:54:48 #25
10785 Smots
pi_7241372
ik heb 'm gisteren zitten te spelen t/m level 3, en om drie uur 's nachts ben ik gaan pitten. Aan de ene kant ben ik wildenthousiast, maar ik heb ook een beetje een onbestemd gevoel.
De game ziet er vlammend goed uit, en ook het rijden met je auto is erg OK. Alleen de besturing als je loopt is heel erg wennen. Als je er éénmaal aan gewend bent, speelt The Getaway als een spannende gangsterfilm in Londen.
Ik heb pas drie missies gespeeld, maar wat ik tot nu toe heb gezien smaakt naar meer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')