1 spel, 2 verhaallijnen, 3 hoofdrolspelers
Elk verhaal heeft twee kanten, in The Getaway speel je ze allebei! Je kunt spelen met Mark Hammond, een gangster op de vlucht die wordt beschuldigd van de moord op zijn vrouw. Hij zal er alles aan doen om zijn onschuld te bewijzen en de waarheid boven tafel te krijgen. Maar je kunt ook spelen met Frank Carter. Een gewetenloze agent die is geschorst, maar nog altijd bereid is om tot het uiterste te gaan voor gerechtigheid. Welke verhaallijn je ook speelt, je neemt het altijd op tegen Charlie Jolson. Deze beruchte crimineel is al ruim 30 jaar de onbetwiste leider van de Londense onderwereld.
Filmische graphics
Elk plot staat volledig op zichzelf, maar de verhaallijnen kruisen elkaar regelmatig. The Getaway bevat ruim een uur aan cutscenes van filmkwaliteit. In deze tussenfilmpjes krijgt het verhaal extra diepgang en de graphics zijn zo geweldig dat je écht het gevoel krijgt dat je middenin een speelfilm zit. Tot zover het kijkgedeelte. Dat gebruik je om op adem te komen. De rest van de game heb je nauwelijks tijd om te genieten van de prachtige graphics.
Action packed!
The Getaway zit werkelijk tjokvol actie. Racen en gevechten van man tot man wisselen elkaar voordurend af. Je kunt elke auto die je ziet ook echt kapen en erin rondscheuren. Ze rijden allemaal anders en ze kunnen ook allemaal in de prak worden gereden. Je kunt op elk willekeurig moment uitstappen en te voet verdergaan. Ook dan gaat het er heftig aan toe.
Site-seeing Londen
De omgevingen in The Getaway zijn een fotorealistische weergave van de Londense binnenstad. Niet eerder was een action game zo groot! Je kunt je vrij bewegen over ruim 40 km2 en veel actie vindt binnen plaats, in meer dan 20 bekende Londense gebouwen. Ook het interieur van deze panden is zo realistisch mogelijke nagemaakt. Je zou het bijna jammer vinden dat je voortdurend aan het rennen, racen en schieten bent. Gelukkig hoef je niets te missen. In de bonusgames kun je de stad als toerist bezoeken of als taxichauffeur de omgeving verkennen!
quote:dit is gewoon 1 of andere perstekst, maar ik ga vanavond ontdekken of het waar is wat ze erover zeggen....
Op maandag 9 december 2002 12:15 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, is dit uit first hand of heb je dat ergens gelezen
Ik lees namelijk niks over het navigeren via de richtingaanwijzers wat kut schijnt te zijn
quote:Ah, kijk dan gelijk ff of dat echt zo kut is
Op maandag 9 december 2002 12:16 schreef Smots het volgende:[..]
dit is gewoon 1 of andere perstekst, maar ik ga vanavond ontdekken of het waar is wat ze erover zeggen....
![]()
quote:zal ik zeker doen
Op maandag 9 december 2002 12:18 schreef dapluiz het volgende:[..]
Ah, kijk dan gelijk ff of dat echt zo kut is
quote:Ik vond maffia juist wel een orginele sfeer hebben toen die uitkwam, en ook wel leuke gameplay, en tja, het zijn slome auto's ja, maar daar viel ik niet echt over, en max payne had ik iets te snel uitgespeeld, ik hoop dat deze wel iets moeilijker word.
Op maandag 9 december 2002 12:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben benieuwd! Maffia op de PC vond ik geen hol aan, mede door de setting en de slomme auto's. Max Payne daarentegen vond ik weer heel erg goed!
quote:Reageer dan niet...
Op maandag 9 december 2002 12:14 schreef Trance-Force het volgende:
tjha....eeehm leuk
quote:Is dat een hint?
Op maandag 9 december 2002 17:49 schreef Ketel_1 het volgende:
Ik ben benieuwd. Het is niet echt een spel dat ik blind zou kopen, ik wil er eerst meer over weten (een review van Smots zou een leuk begin zijn).
quote:Ach, die hint hoeven we niet eens te geven, de url krijgen we toch wel, of we het willen of niet
Op maandag 9 december 2002 18:07 schreef Smots het volgende:[..]
Is dat een hint?
Da's een hint hè?
(toch?)
![]()
![]()
quote:"whether you like it or not... HERE IT COMES!!!"
Op maandag 9 december 2002 18:22 schreef dapluiz het volgende:[..]
Ach, die hint hoeven we niet eens te geven, de url krijgen we toch wel, of we het willen of niet
quote:Als jij wilt dat het een hint is, is het een hint
Op maandag 9 december 2002 18:07 schreef Smots het volgende:[..]
Is dat een hint?
Da's een hint hè?
(toch?)
![]()
![]()
Volgens mij is de gameplay een stuk moeilijker dan bij GTA, maar zag er verder wel leuk uit.
Voor mij hoeft het niet zo, ik hou het topic wel effen in de gaten en kijk wel wat jullie ervan vinden.
Voor de mensen die hem al hebben of gaan halen succes.
quote:jajajajajajajajajajajajaja!
Op dinsdag 10 december 2002 10:26 schreef Strolie75 het volgende:
SMOTS!!!!! MELDEN!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |