quote:inderdaad, Machlas had het bij Vitesse ook altijd. Nooit een geweldige voetballer met weergaloze acties gevonden, of overdreven geniaal. Wel maakte ie veel goals omdat ie overal op de goede plek staat, en ze gewoon maakt.
Op zondag 8 december 2002 22:43 schreef JT_RSD het volgende:
Altijd op de juiste plaats staan om de ballen binnen te schieten is ongetwijfeld een KWALITEIT !!!
Kezman heeft daar als positief pluspunt dat ie nog eens ontzettend hard werkt, en dat waardeer ik heel erg. Helaas slaat dat soms negatief door, zoals de onnodige gele kaart die die vandaag kreeg. Of dat ie teveel wilt, want echt balvast bijvoorbeeld is ie jammer genoeg ook niet.
Kortom hij is zeker niet compleet zoals een Ronaldo, maar is gewoon goed waar ie voor in het elftal staat, dat is scoren. En hij zet zich ontzettend in voor zn team, zelfs wordt ie steeds minder zelfzuchtiger. En dat is toch goed vind ik.
beetje moeilijk kiezen tussen twee uitersten, een fenomeen is het niet, maar iemand die al zoveel doelpunten op znn aam heeft staan kan onmogelijk een mazzelaar zijn
quote:Inderdaad, zo denk ik er ook over. Alleen maakt hij in belangrijke wedstrijden nog wel eens de verkeerde keuze waardoor hij kansen mist.
Op zondag 8 december 2002 22:43 schreef JT_RSD het volgende:
Altijd op de juiste plaats staan om de ballen binnen te schieten is ongetwijfeld een KWALITEIT !!!
Al had ik em natuurlijk wel graag bij Feyenoord gezien. Híj scoort tenminste...
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 08-12-2002 22:54]
Meeste spitsen doen alleen aanvallend fanatiek mee, maar Kezman loopt een marathon in een wedstrijd en schroomt niet een verdedigende sliding of tackle in te zetten.
quote:Inderdaad, dus zwaar overschatte voetballer...
Op zondag 8 december 2002 22:51 schreef CAZZO het volgende:
Kezman goed genoeg voor nederland
europees gezien zwak
Maar hij speelt natuurlijk niet voor niks bij PSV.
Van the Man had dat iig wel gehaald.
Is er van Machlas bekend hoeveel hij er op de Paal/Lat heeft geschoten bij Ajax ?
Dat is zeker geen mazzelaar.
quote:vreemde conclusie
Op zondag 8 december 2002 22:53 schreef Doezelhaar het volgende:[..]
Inderdaad, dus zwaar overschatte voetballer...
quote:In 15 wedstrijden?
Op zondag 8 december 2002 22:55 schreef Netanyahu het volgende:
Op de goede plek staan, daar gaat het om, en dat doet ie goed.
Als hij nou ECHT een kanjer was, had hij er nu al 30 + inliggen.
Mazzelaar dus.Van the Man had dat iig wel gehaald.
Een fenomeen is het niet, daar is hij voetballend gezien te zwak voor vind ik. net als bv van Hooijdonk. Ze zijn erg waardevol hoor, begrijp me niet verkeerd verder. maar een fenomeen
Cruijff
van basten
maradona
romario
ronaldo
vd vaart
Owen
etc etc , dat zijn fenomenen (ok ok vd vaart NOG niet) die hebben echt iets heel speciaals, iets dragends, dat een team beter maakt.
Maar gaat veel te veel voor eigen succes en komt nogal egocentrisch over gezien z'n manier van doelpunten vieren.
Dat in Europa zijn teller op 0 staat zegt ook iets over hem. Voor de NL competitie is die goed, maar in Europa staat die nergens.
quote:Ik weet niet meer welke wedstrijd het was, maar 2 of 3 weken geleden had hij er gewoon 8 moeten inschieten bijvoorbeeld.
Op zondag 8 december 2002 22:56 schreef Poepoog het volgende:[..]
In 15 wedstrijden?
quote:Iets dragends??? Romario?
Op zondag 8 december 2002 22:57 schreef HeatWave het volgende:
Mwaah, een redelijke spits die gewoon op de juiste plek staat.Een fenomeen is het niet, daar is hij voetballend gezien te zwak voor vind ik. net als bv van Hooijdonk. Ze zijn erg waardevol hoor, begrijp me niet verkeerd verder. maar een fenomeen
Cruijff
van basten
maradona
romario
ronaldo
vd vaart
Owenetc etc , dat zijn fenomenen (ok ok vd vaart NOG niet) die hebben echt iets heel speciaals, iets dragends, dat een team beter maakt.
quote:Hij doet zijn ondertitel eer aan.
Op zondag 8 december 2002 22:55 schreef CAZZO het volgende:[..]
vreemde conclusie
Fenomeen is een groot woord, maar scoren kan hij wel. Alleen jammer dat de goals er in Europees verband niet in gingen, want daar waren ook een paar grote kansen. Zeker de bal uit in Auxerre had er in gemogen. Maar ja, soms zit het mee, soms niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |