Ik vond het wel een goede film. Goed einde enzo
quote:Jij bent ECHT stoer
Op vrijdag 27 december 2002 13:00 schreef meneer draak het volgende:
Ik heb gisteren 'Die Another Day' gekeken op de PC
quote:Kewl! Eindelijk iemand die hem wel leuk vind
Op donderdag 2 januari 2003 21:27 schreef sunbloem het volgende:
The skulls, met joshua jackson![]()
Ik vond het wel een goede film. Goed einde enzo
Ik heb nunet zelf Ballistic: Ecks vs. Sever gezien (A. Banderaz en Luci Lui), maar weet nog niet echt wat ik er van moet vinden...
Actie is onwijs lache, maar het verhaal is zoooo slap en vaag Maar als je een zinloze actiefilm wil zien wel een aanrader
Nunet Blue Crush gezien! Pff, boven verwachting!!! Verhaal is leuk, muziek is goed en het beeld/camerawerk is onwijs goed
Ik zat zelfs zo in het verhaal dat ik mijn adem mee inhield En toen ze haar golf zou pakken, riep ik mee "GO GO GO!"
Een aanrader IMO
* Jojogirl had deel 3 er wel direct achteraan willen hebben
Filmpie wat je echt aan het denken zet tot zeker 1 uur erna EN ZEKER DE MOEITE WAARD heb ergens gelezen dat er final destination 2 aankomt ben benieuwd ( remakes zijn meestal niet mijn fav omdat dan het vernieuwende concept van de eerste film er vanaf is maar ja
kan toch nog vet worden )
The Game (wat een film zeg klasse gewoon)
Ben er net klaar mee en heb hem nu pas voor de eerste keer gezien ( schaam me diep nu achteraf ) Echt een film die helemaal anders uitpakt dan dat je had ged8t , en je komt gewoon tot het einde niet achter de waarheid en blijft je afvragen of hij nou bedonderd is geworden of da het een soort film voor hem persoonlijk is . Zeer orgineel vindt ik hem dan ook ( maar das mijn mening) > Niets anders dan hulde
Om het kort te houden: NIET KIJKEN DEZE FILM!
Verspil geen tijd, moeite en vooral geen geld om deze film te kijken, ik heb je gewaarschuwd...
blijft toch echt 1 van de beste oorlogsfilms en met een geweldige cast
Van de twee en een half uur die de film nu al duurt (nog een half uur te gaan), vind ik het pas het laatste half uur een beetje boeiend. Mel Gibson overtuigt me absoluut niet en verder is het trefwoord toch wel "traag"wat mij betreft.
Ws. komt ie in de bios beter over (massale gevechtsscenes vallen altijd tegen op een TV-scherm), maar ik denk dat ik hem zelfs in de bios helemaal niks had gevonden, deze film.
Prachtige Russische film van Andrei Tarkovsky. Het tempo is erg langzaam, maar tog verveelt hij geen minuut (terwijl hij tog 163 minuten duurt). Dat is vooral te danken aan het intrigerende verhaal, de prachtige cinematografie, de prachtige locaties en het goede acteerwerk.
Het gaat over een Russische stad ergens in de toekomst. Vlak bij deze stad is een verlaten, mysterieus gebiedt, genaamd The Zone. In dit gebiedt schijnt een kamer te zijn, The Room genaamd, waar je je diepste wens in vervulling zou kunnen laten gaan. Je kunt er echter niet zomaar naartoe. Je moet er met veel omwegen naartoe, anders zou het slecht met je aflopen.
Er is een man, Stalker genaamd, die regelmatig met mensen naar The Room gaat. Nu gaat hij op weg met 2 geniale mannen, Writer en Professor. Wat volgt is een intrigerende tocht naar The Room.
mwoah.....gaat wel. Echte feel good film. Het verhaal is 1 groot cliche, maar op zich zijn de locatie en de beelden prima en de muziek in de film is ook wel aardig. Leuke film dus voor de zondagochtend
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 23:57 schreef Herfst het volgende:
Ik heb net Scarface gekeken. Leuke film.
quote:die is idd zeer goed
Op zaterdag 4 januari 2003 02:43 schreef DarKForces het volgende:
Final Destination![]()
Straks Lilo en Stitch nog ff kijken
quote:en weet je wat? van het boek wordt een spel gemaakt
Op zondag 5 januari 2003 15:05 schreef Gorro het volgende:Stalker
Prachtige Russische film van Andrei Tarkovsky. Het tempo is erg langzaam, maar tog verveelt hij geen minuut (terwijl hij tog 163 minuten duurt). Dat is vooral te danken aan het intrigerende verhaal, de prachtige cinematografie, de prachtige locaties en het goede acteerwerk.
Het gaat over een Russische stad ergens in de toekomst. Vlak bij deze stad is een verlaten, mysterieus gebiedt, genaamd The Zone. In dit gebiedt schijnt een kamer te zijn, The Room genaamd, waar je je diepste wens in vervulling zou kunnen laten gaan. Je kunt er echter niet zomaar naartoe. Je moet er met veel omwegen naartoe, anders zou het slecht met je aflopen.
Er is een man, Stalker genaamd, die regelmatig met mensen naar The Room gaat. Nu gaat hij op weg met 2 geniale mannen, Writer en Professor. Wat volgt is een intrigerende tocht naar The Room.
http://us.imdb.com/Title?0079944
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |