quote:tnx, ik ben der al voorbij
Op donderdag 2 januari 2003 15:02 schreef numero_uno het volgende:
vanuit de lift gelijk de kamer links in (ik gebruikte een disposable pick) want dan kejje er gelijk door zonder dat je op die eppo moet w88. als je op het bureau staat dan vanuit de ingang gezien rechts de airco in
loop nu op die pijpleiding!
quote:nogmaals, heb level 2 al uitgespeeld
Op donderdag 2 januari 2003 15:13 schreef numero_uno het volgende:
kben nu net bij de zn pc gekomen advies sta al.vast klaar met je frag
quote:aan de liftkabel gaan hangen en naar beneden glijen, in de parkeergarage wacht je contactpersoon. lukte mij btw in 1 keer.
Op donderdag 2 januari 2003 15:19 schreef numero_uno het volgende:
dan mag je mij helpen met het laatste stuk keb net die checkpoint gehad en die 2 lui op het dak vermoord en dan ik flikker elke keer in die schacht
quote:HAHAHA
Op donderdag 2 januari 2003 15:32 schreef numero_uno het volgende:
sjongejonge ben je een navy seal geweest kan je niet eens zwemmen wat een lamstraal
PLONSSSSSSSS
Tis de bedoeling dat ik door een mijnenveld moet wandelen. Maar dan...... Op een gegeven moment kom ik bij een stuk met een open container met aan beide kanten mijnen.
Ik kan die container wel in, maar dan sta ik meteen in de spreekwoordelijke spotlights en krijg ik een granaat kado van de guard op het balkon
Die spotlights krijg ik dus niet stuk. Kan je soms over die mijnen springen ofzo? onschadelijk maken is er niet bij...(of wel?)
quote:Je moet niet via die container gaan, tenminste dat deed ik niet. Ik ging gewoon door de ingang heen rechtdoor, tot die container tegen het hek aan, en dan rechts af via de containers, dan als je dr bijna bent, laat je niet misleiden door de deur in het midden, maar je moet helemaal aan de rechterkant zijn. Probeer zo veel mogelijk via de containers te springen en zo min mogelijk de grond te raken. Oh ja, ik schoot ook eerst de bewakers dood.
Op donderdag 2 januari 2003 19:51 schreef Robhimself het volgende:
Ik zit nu vast in een level waarvan de naam verdacht veel weg heeft van een Oosters gerechtTis de bedoeling dat ik door een mijnenveld moet wandelen. Maar dan...... Op een gegeven moment kom ik bij een stuk met een open container met aan beide kanten mijnen.
Ik kan die container wel in, maar dan sta ik meteen in de spreekwoordelijke spotlights en krijg ik een granaat kado van de guard op het balkon
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 02-01-2003 20:05]
quote:Tis gelukt
Op donderdag 2 januari 2003 19:57 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Je moet niet via die container gaan, tenminste dat deed ik niet. Ik ging gewoon door de ingang heen rechtdoor, tot die container tegen het hek aan, en dan rechts af via de containers, dan als je dr bijna bent, laat je niet misleiden door de deur in het midden, maar je moet helemaal aan de rechterkant zijn. Probeer zo veel mogelijk via de containers te springen en zo min mogelijk de grond te raken. Oh ja, ik schoot ook eerst de bewakers dood.
Voor de lol net ff bij Splinter Cell voor Content Download gekozen....
Dit was t gevolg:
Ok, nog nix boeiends.......... Ik druk nu op A....
Ok...........................
WHAT DA FUCK!!
Het zal toch niet..................
So far so good..............
Jammer.....dus toch een Starterkit kopen
Staat wel mooi, vind U ook niet?
Let wel, mn XBOX zit aan een HUB gekoppeld en draait met een ADSL verbinding...zonder verbinding kan dit niet
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 03-01-2003 16:42]
quote:Je moet de contrast van je tv naar beneden halen
Op vrijdag 3 januari 2003 16:39 schreef Robhimself het volgende:
WHOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!!Voor de lol net ff bij Splinter Cell voor Content Download gekozen....
Dit was t gevolg:
[afbeelding]
Ok, nog nix boeiends.......... Ik druk nu op A....[afbeelding]
http://members.lycos.nl/robhimself666/live.jpg][afbeelding]
WHAT DA FUCK!!![]()
[afbeelding]
Het zal toch niet..................[afbeelding]
So far so good..............[afbeelding]
Jammer.....dus toch een Starterkit kopen[afbeelding]
Staat wel mooi, vind U ook niet?
quote:Cuuuuuuuuul!
WHOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!!Voor de lol net ff bij Splinter Cell voor Content Download gekozen....
Dit was t gevolg:
[afbeelding]
WHAT DA FUCK!!![]()
[afbeelding]
Staat wel mooi, vind U ook niet?Let wel, mn XBOX zit aan een HUB gekoppeld en draait met een ADSL verbinding...zonder verbinding kan dit niet
quote:Voor de rest nog wat bijzonders gedaan?
Let wel, mn XBOX zit aan een HUB gekoppeld en draait met een ADSL verbinding...zonder verbinding kan dit niet
ik heb trouwens op meerdere fora gelezen dat na deze update bij veel spellen de laadtijd korter is, iemand om te bevestigen?
quote:laat maar heb het al
Op vrijdag 3 januari 2003 16:53 schreef Fliepke het volgende:[..]
Voor de rest nog wat bijzonders gedaan?
ik heb trouwens op meerdere fora gelezen dat na deze update bij veel spellen de laadtijd korter is, iemand om te bevestigen?
quote:Sneak naar de mijnen, zodra ze groen oplichten, druk je op A
Op vrijdag 3 januari 2003 16:48 schreef Fliepke het volgende:
Okay ik zit nu ook een keertje vast, ik zit in die Latinek level.
En ik kom nu net uit de lift enzo. En dan is het de bedoeling dat ik die programmeurs bevrijdt met die wall mines.
Hoe defuse ik godverdomme die dingen, ik kruip er heel netjes langs, ram op a. hij doet defuse en BOEM! Snap er weer geen tiet van
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 16:54 schreef Fliepke het volgende:[..]
laat maar heb het al
quote:Ah okay
Op vrijdag 3 januari 2003 16:55 schreef Robhimself het volgende:[..]
Sneak naar de mijnen, zodra ze groen oplichten, druk je op A
quote:ja ik merkte het
Op vrijdag 3 januari 2003 21:05 schreef numero_uno het volgende:
om eerlijk te zijn vond ik de Chinese Embassy een vrij makkelijk level, alleen het begin stuk vink kut later als je eenmaal bij je contact bent is het voor de rest wel goed te doen en die afleidingscamera's zijn natuurlijk de rielekste gadgets die je hebt
quote:slim gepland, vanaf maart ook xbox live dus extra levels en andere extra's
Op zaterdag 4 januari 2003 12:50 schreef CloudStrife het volgende:
SplinterCell vanaf maart 2003 op de PS2 met extra levels en andere extra's!
quote:en waarschijnlijk behouden we de betere graphics
Op zaterdag 4 januari 2003 16:04 schreef HAL9000S het volgende:[..]
slim gepland, vanaf maart ook xbox live dus extra levels en andere extra's
quote:waarschijnlijk....??
Op zaterdag 4 januari 2003 17:18 schreef Fliepke het volgende:[..]
en waarschijnlijk behouden we de betere graphics
quote:Bij mij zegtie wel dat ik connected ben
Dit was t gevolg:
[afbeelding]
WHAT DA FUCK!!![]()
[afbeelding]
Staat wel mooi, vind U ook niet?Let wel, mn XBOX zit aan een HUB gekoppeld en draait met een ADSL verbinding...zonder verbinding kan dit niet
quote:Al gefixed
Op zaterdag 4 januari 2003 18:24 schreef Neejoh het volgende:[..]
Bij mij zegtie wel dat ik connected ben
quote:ja misschien hebben ze niet meer werk in de engine gestoken dan een ps2 aan kan. Scheelt hun weer werk enzo
Op zaterdag 4 januari 2003 18:20 schreef HAL9000S het volgende:[..]
waarschijnlijk....??
quote:Daar ligt het niet zozeer aan. Bij de xbox rost SC gewoon aardig wat tijdelijke bestanden op de HDD, waardoor er minder laadtijden zijn en er dus meer ruimte is om de zware aspecten van het spel te dumpen.
Op zondag 5 januari 2003 13:00 schreef Fliepke het volgende:[..]
ja misschien hebben ze niet meer werk in de engine gestoken dan een ps2 aan kan. Scheelt hun weer werk enzo
Bij de PS2 moet dat allemaal rechtstreeks van de DVD gelezen worden, hetgeen betekend dat ze ergens op moeten hebben korten.....
Zit in CIA gebouw, ben bij centrale server geweest, nu moet ik de lekkende pc gaan zoeken...als ik nu weer de centrale serverhal uitloop door die glazen schuifdeuren wordt ik METEEN gezien. Waar moet ik naartoe???? Heb het nu al 15 keer gedaan en bigin het aardig beu te worden
quote:mmm, bij die russen bedoel je?? Ik heb dat stuk nog telkens in een keer gehaald. Ik bleef gewoon voor die glazen deur staan(kogelvrij glas), totdat ze me zagen, om het hoekje staan en iedereen neerhalen die het het in zn virtuele hoofd haalt om door die deur te lopen
Op zondag 5 januari 2003 15:35 schreef Doopy-X- het volgende:
IK ZIT WEER VASTTTTTTTT!Zit in CIA gebouw, ben bij centrale server geweest, nu moet ik de lekkende pc gaan zoeken...als ik nu weer de centrale serverhal uitloop door die glazen schuifdeuren wordt ik METEEN gezien. Waar moet ik naartoe???? Heb het nu al 15 keer gedaan en bigin het aardig beu te worden
quote:hehe (ik ben daar ook ergens dacht ik)
Op zondag 5 januari 2003 18:16 schreef HAL9000S het volgende:[..]
mmm, bij die russen bedoel je?? Ik heb dat stuk nog telkens in een keer gehaald. Ik bleef gewoon voor die glazen deur staan(kogelvrij glas), totdat ze me zagen, om het hoekje staan en iedereen neerhalen die het het in zn virtuele hoofd haalt om door die deur te lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |