quote:Deel
Op vrijdag 6 december 2002 08:11 schreef Oxazepam het volgende:[..]
"Het zal wel weer een klotefilm zijn." (Lees ik tussen de regels door.)
Heel benieuwd hoe Eomer, Eowyn, Theoden, Wormtongue en natuurlijk de Ents en Gollum neergezet worden...
Spfannend!!!!
quote:Dat iig wel. En daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Op zaterdag 7 december 2002 23:43 schreef inkie1010 het volgende:
Ik kan ook niet wachten om de film te zien!! De trailer zag er al errug cool uit! En ik hoop dat de Enten erin zitten!
quote:Een of andere pers-voorstelling ofzo?
Op zondag 8 december 2002 14:27 schreef Patch het volgende:
Morgenmiddag !!!
14:30u !
WOOHOO !!!
quote:hehe me too
Op zondag 8 december 2002 14:27 schreef Patch het volgende:
Morgenmiddag !!!
14:30u !
WOOHOO !!!
Het begint me nu een beetje, tikkeltje, ietsjepietsje mijn neus uit te komen al die merchandise-zooi...er is praktisch alles al met een LotR thema, ik zou niet staan te kijken als er iemand zo snugger zou zijn (geweest) om een condoom-lijn op te starten.
en dan kunnen de personages aanduiden welke maat en voor welke doelgroep het het beste geschikt is...
Hobbit, for he-who-isn't-as-big-as-she-would-like-him-to-be
Aragorn, for the man who's a real manly man
Urukhai, because she likes it rough
Boromir, he looks just like... the other one... but he's different, so go for it girlfriend!
quote:Heb jij hem al gezien dan???
Op zondag 8 december 2002 18:24 schreef Cairon het volgende:
Goede film, maar te veel hype is te veel hype....
quote:heb jij de rest van mijn post gelezen dan???
Op zondag 8 december 2002 23:05 schreef Patch het volgende:Heb jij hem al gezien dan???
quote:Ja, en hoe heb je hem gezien dan? Pers?
Op zondag 8 december 2002 23:25 schreef Cairon het volgende:[..]
heb jij de rest van mijn post gelezen dan???
quote:ergo ik heb deel twee nooit gezien duuuuuuuuuh! maar deel 1 is overgehyped en daarom niet te voldoen aan de opgewekte verwachtingen en aangezien deel twee meelift op de hype van de eerste film plus nog een hele aparte hype beleeft zal ook de tweede film niet aan de opgedane verwachtingen voldoen omdat te veel hype nooit goed is en je met te veel hype de verwachtingen onmogelijk hoog legt
Op zondag 8 december 2002 18:24 schreef Cairon het volgende:
Goede film, maar te veel hype is te veel hype, en te veel is nooit goed. Ik denk dat als de eerste film niet werd gepromoot door de in-crowd als het beste ding sinds het gesneden brood, dat ik 'em misschien zelfs nog leuker had gevonden en in het geval van deel 2 en 3, nog leuker zou gaan vinden.
oh never mind...
quote:Het onbegrepen genie trapt een open deur in...
Op maandag 9 december 2002 13:45 schreef Cairon het volgende:[..]
ergo ik heb deel twee nooit gezien duuuuuuuuuh! maar deel 1 is overgehyped en daarom niet te voldoen aan de opgewekte verwachtingen en aangezien deel twee meelift op de hype van de eerste film plus nog een hele aparte hype beleeft zal ook de tweede film niet aan de opgedane verwachtingen voldoen omdat te veel hype nooit goed is en je met te veel hype de verwachtingen onmogelijk hoog legt
oh never mind...
quote:als je goed had gekeken naar de trailer dan had je kunnen zien dat er op een gegeven moment iemand voor een boom staat, waarvan er in de boom ineens een oog open gaat.. dus denk dat ze er wel in zitten ja
Op zaterdag 7 december 2002 23:43 schreef inkie1010 het volgende:
Ik kan ook niet wachten om de film te zien!! De trailer zag er al errug cool uit! En ik hoop dat de Enten erin zitten!
quote:
Op maandag 9 december 2002 18:42 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
OMFG wat was dit een goede film... nóg beter dan Fellowship
even op en neer naar bangkok dan maar.....
Ik moet echt nog even bijkomen van die 3 uur hoor...even alles laten bezinken, ik zal later op de dag wel een andere post posten...:Y
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |