Moest dit even kwijt.
quote:Ik citeer:
Op donderdag 5 december 2002 20:55 schreef sabientje het volgende:
wat stond er in da kaartje dan? maakt heel veel duidelijk aan je verhaal nl.
"Daarnaast wilde ik je laten weten dat eht me spijt van al het verdriet die je hebt doorgemaakt; goed maken kan ik het toch niet"
"Ik wens je alle goeds toe, en wellicht dat we nog eens contact kunnen hebben"
Nou dat laatste is een beetje laat, ik hoef echt geen contact meer, als je in 8 maanden even niks van je kan laten horen, en mijn contact pogingen negeert.
quote:Soms hebben mensen tijd nodig om dingen te laten bezinken. EN het kost veel moed om alsnog een kaartje te versturen. Maar als je niet wilt, dan kan je er ook niks mee doen.
Op donderdag 5 december 2002 21:00 schreef Tsjernobelg het volgende:[..]
quote:ja daar heb je misschien wel gelijk in, en ik zal waarschijnlijk wel een kaartje terugsturen, ant zo ben ik toch ook wel weer. maar structureel contact hoeft voor mij echt niet.
Op donderdag 5 december 2002 21:01 schreef Frenkie het volgende:[..]
Soms hebben mensen tijd nodig om dingen te laten bezinken. EN het kost veel moed om alsnog een kaartje te versturen. Maar als je niet wilt, dan kan je er ook niks mee doen.
Dat moet je zelf weten.
quote:Ik kan nu best wel m'n leventje leiden zonder elke dag nog aan haar te denken, maar ik denk nog wel vaak aan haar, vooral in het weekend, als ik weinig te doen heb. wat ik me vooral afvraag steeds is, wat ze op bepaalde momenten aan het doen is.
Op donderdag 5 december 2002 21:03 schreef sabientje het volgende:
nee inderdaad... je zegt zelf al dat je geen contact wil... maar t houdt je wel bezig. Jij kunt zelf t beste zeggen wat je ervan vindt. Wat zegt je gevoel? waarom voel je je er nog slechter door?
quote:nou dan zet je dat in je kaartje..
Op donderdag 5 december 2002 21:03 schreef Tsjernobelg het volgende:[..]
ja daar heb je misschien wel gelijk in, en ik zal waarschijnlijk wel een kaartje terugsturen, ant zo ben ik toch ook wel weer. maar structureel contact hoeft voor mij echt niet.
quote:Ja, lijkt me goed plan. Dan ist opgelost toch? verder geen gezeur en gezeik. Zij dr leven en jij ook!
Op donderdag 5 december 2002 21:07 schreef Frenkie het volgende:[..]
nou dan zet je dat in je kaartje..
quote:Ja.
quote:ja idd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |