abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7272960
quote:
Op woensdag 11 december 2002 14:14 schreef DarkElf het volgende:
voel me zo leugenachtig dan en net alsof ik me voor mezelf schaam....
Maar je schaamt je toch niet echt voor jezelf, toch? HR niet vertellen wat er aan de hand is, heeft niets met liegen te maken. Sommige zaken zijn nu eenmaal prive en hoeven niet met iedereen gedeeld te worden. Er zit ook eigenbelang achter natuurlijk. Voor jezelf opkomen (en dat is dit) is niet iets om je schuldig om te voelen. Jij komt eerst, de rest van de wereld komt ver daarachter tweede. (naja je mag je man op anderhalf zetten als het dan weer echt moet )
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_7273144
Inderdaad jij wil gewoon wat het beste is voor jou en als anderen daar moeilijk mee hebben is dat hun probleem niet het jouwe .
Bij mij heb ik ook moeten leren dat ik anders ben dan anderen , maar anders is niet slecht ook al proberen anderen daar nog zo van te overtuigen . En als je die stap al maakt , komt de rest wel goed verder .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_7286686
Wilde je tussendoor even snel sterkte wensen.

pi_7287746
Hoest gegaan meis?
#geen
pi_7287777
quote:
Op woensdag 11 december 2002 13:38 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Heeft me goed gedaan, is voor mij een teken dat ik mezelf, iig vandaag, serieus neem. Eindelijk.

Daar ben ik enorm blij om meis
Ga zo door, ben trots op jou
#geen
pi_7287794
quote:
Op woensdag 11 december 2002 14:14 schreef DarkElf het volgende:
Gatver: belt net mijn HR-manager

Hij is alleen op de hoogte van de werksituatie die ik niet langer aankon maar wilde nu weten wat mijn concrete plannen zijn etc.

Ik heb hem verteld dat ik morgen naar de ARBO moet en dat ik dat daar bespreek maar de ARBO krijgt natuurlijk een veel langer verhaal te horen dan ze op mijn werk weten.

voel me zo leugenachtig dan en net alsof ik me voor mezelf schaam....

Hoppa en de stemmingsmeter slaat weer helemaal de andere kant op, wat vermoeiend zeg

Je hebt het goed gedaan hoor. Laat ze maar even lekker doen op je werk, jij bent nu veel belangrijker!

#geen
pi_7291505
quote:
Op donderdag 12 december 2002 11:22 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Je hebt het goed gedaan hoor. Laat ze maar even lekker doen op je werk, jij bent nu veel belangrijker!

JIj bent altijd veel belangrijker.. Je werk gaat wel door...
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_7292687
Ik heb een heel goed gesprek met de arbo arts gehad.

Zij vond het goed dat ik alles op papier gezet had en ja, ze nam me dus serieus.

Zij ziet het absoluut niet gebeuren dat ik terugga naar mijn huidige werkgever, telefoontjes van de HR manager hoef ik niet te beantwoorden, en zij ziet, door de aard van mijn klachten en mijn MDS diagnose een lang arbo traject voor zich voor je uberhaupt kunnen gaan praten over opnieuw beginnen, als ze dat al goed vinden.

Rtificial was met me meegegaan, gelukkig.

Ik ben erg opgelucht over hoe het gelopen is.

Ik hoef pas ergens in januari terug te komen en zij vond het nu belangrijker dat ik rust neem en leuke dingen ga doen.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7293215
quote:
Op donderdag 12 december 2002 15:46 schreef DarkElf het volgende:
Ik hoef pas ergens in januari terug te komen en zij vond het nu belangrijker dat ik rust neem en leuke dingen ga doen.
Bah die mensen kunnen soms zo onredelijk zijn....wie denken ze wel dat ze zijn...erh, oh, rust nemen en leuke dingen doen. Dat is helemaal geen slecht advies
pi_7293443
quote:

Zij vond het goed dat ik alles op papier gezet had en ja, ze nam me dus serieus.

<knippie>

Tnx voor deze glimlach van de dag; vind het hartstikke tof dat je van die arts ook de bevestiging krijgt dat je goed bezig bent en dat die werkgever de pl**ris kan krijgen.

Nu alleen nog voor elkaar zien te krijgen dat je die leuke dingen op recept mag doen; een weekendje Parijs op kosten van het ziekenfonds zou niet gek zijn

Ga zo door meid, je komt er wel. (ik ben gek op die smilies)

beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
pi_7293915
quote:
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_7294148
Dank jullie voor jullie fijne reacties

Nu morgen nog naar de psychiater, de brief bespreken die ik hem verleden week na de sessie gestuurd heb en die vre-se-lijk eerlijk is over al mijn gevoelens (doodeng dus), en dan vind ik het wel weer mooi voor twee dagen zoveel praten en nadenken, hoe stom dat mss ook klinkt.

Liefs DE

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7294273
quote:
Op donderdag 12 december 2002 16:50 schreef DarkElf het volgende:
Dank jullie voor jullie fijne reacties

Nu morgen nog naar de psychiater, de brief bespreken die ik hem verleden week na de sessie gestuurd heb en die vre-se-lijk eerlijk is over al mijn gevoelens (doodeng dus), en dan vind ik het wel weer mooi voor twee dagen zoveel praten en nadenken, hoe stom dat mss ook klinkt.

Liefs DE

Eerlijk IS eng. Daar kwam ik vandaag ook wel achter.
Eerlijk is ook goed, want daardoor kan hij (of zij) je met gerichte vragen net even op een ander pad zetten. Had ik vandaag ook. Echt zo van "Sjips, zo kun je er ook tegenaan kijken." en dat is heel raar....maar ook heel fijn...
pi_7294299
quote:
Op donderdag 12 december 2002 16:55 schreef jacko het volgende:

[..]

Eerlijk IS eng. Daar kwam ik vandaag ook wel achter.
Eerlijk is ook goed, want daardoor kan hij (of zij) je met gerichte vragen net even op een ander pad zetten. Had ik vandaag ook. Echt zo van "Sjips, zo kun je er ook tegenaan kijken." en dat is heel raar....maar ook heel fijn...

Klopt, het voelt alleen zo ... eng
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7294536
quote:
Op donderdag 12 december 2002 16:57 schreef DarkElf het volgende:
Klopt, het voelt alleen zo ... eng
Klopt, want je ontdekt jezelf. Dat je WEL de moeite waard bent. Dat JIJ uniek bent.

peter

(..en waarom snap ik het wel voor een ander maar niet voor mezelf? )

pi_7307898
quote:

Zij ziet het absoluut niet gebeuren dat ik terugga naar mijn huidige werkgever, telefoontjes van de HR manager hoef ik niet te beantwoorden, en zij ziet, door de aard van mijn klachten en mijn MDS diagnose een lang arbo traject voor zich voor je uberhaupt kunnen gaan praten over opnieuw beginnen, als ze dat al goed vinden.

Rtificial was met me meegegaan, gelukkig.

En mijn dag is weer goed. Fijn om te horen. Sterkte bij de psieg.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_7309194
Moeilijk gesprek gehad, wel erg goed.

Hij was blij dat ik hem in die brief had verteld wat er in mijn koppie rondgaat.

Hij heeft wat dingen gezegd waar ik hard over na moet gaan denken.......

voel me erg alleen moet ik zeggen.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7309733
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 10:59 schreef DarkElf het volgende:
Moeilijk gesprek gehad, wel erg goed.

Hij was blij dat ik hem in die brief had verteld wat er in mijn koppie rondgaat.

Hij heeft wat dingen gezegd waar ik hard over na moet gaan denken.......

voel me erg alleen moet ik zeggen.

Lambo of Rekt
pi_7321153
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 11:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Liev
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 14 december 2002 @ 02:18:02 #170
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7327669
quote:
Op woensdag 11 december 2002 17:31 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Inderdaad jij wil gewoon wat het beste is voor jou en als anderen daar moeilijk mee hebben is dat hun probleem niet het jouwe .
Bij mij heb ik ook moeten leren dat ik anders ben dan anderen , maar anders is niet slecht ook al proberen anderen daar nog zo van te overtuigen . En als je die stap al maakt , komt de rest wel goed verder .
Klopt!!
pi_7359132
laat maar

[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 16-12-2002 00:43]

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7359268
Donkere avonden en nachten zijn nooit geschikt om ernstig over gisteren na te denken, zeker niet als het overdag al zo moeilijk is maar over die kennis beschik je al dus kan ik alleen maar zeggen, probeer je gedachten op iets positiefs te richten en ze daar vast te houden (of ga lekker slapen), het is zo weer morgen. Smile
pi_7415565
Vandaag heb ik in een eerlijke mail naar mijn baas verteld wat er met me is.

Waarom?

Misschien wel vooral voor mezelf. Wil niet steeds rondlopen met het gevoel dat ik mezelf en mijn ziekte verloochen, wil niet liegen over wie ik ben en wat ik heb omdat de maatschappij dat verwacht.

En 1 ding is zonneklaar: ik kom daar nooit meer terug. Hoe ik dat weet doet er niet toe, het is zo.

Ik ben somber, gelukkig, verdrietig, opgewekt, bang, angstig, verveel me, rust uit, kan genieten, maak me druk, slaap slecht, kan heerlijk dutten, hou afstand, heb sommige mensen nodig, praat, zwijg, ben boos, voel me als een kind, haat mezelf, haat mijn moeder, haat mijn leven en mijn jeugd, mis mijn vader, ben boos door wat hij aan mij doorgegeven heeft, ben onzeker, ben arrogant, ben soft en hard, ben blij met mijn man en mijn mooie leven, wil dood, wil leven, wil weg, wil blijven, wil praten over mij, voel me een egoist..............................................

En dat volgt elkaar allemaal in een sneltrein vaart op; ik kan het niet meer volgen iig.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7416947
Meiske van me

Ik wist niet wat eerder te doen; je mailen of eerst hier even een reactie posten

Haha en uiteindelijk heb ik mijn post hier verwijderd en een lange mail gestuurd

Ik ben trots op je

#geen
pi_7416984
quote:
Op woensdag 18 december 2002 20:58 schreef DarkElf het volgende:
Vandaag heb ik in een eerlijke mail naar mijn baas verteld wat er met me is.
Goed!

Sterkte meis

:{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')