abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7150754
Hij vindt zichzelf mischien niet zo geweldig (qua uiterlijk dan) maar een fantastische stem heeft ie wel!!
pi_7150766
echt wel.
  woensdag 4 december 2002 @ 22:49:48 #3
32893 Schuimbekkie
Don't make me smile
pi_7150778
Ik vind hem MEESTERLIJK.....(zijn stem)

Zelfs zijn uiterlijk compenseert hij met lichaamstaal... ja hoor.. die zit in mijn top 10 ofzo!

pi_7150819
Hij zingt idd erg goed, maar die opmerking:"Robby Williams, Pack you're bags" deed mijn maag omdraaien.
pi_7150833
vind het wel een toffe gast
pi_7150842
quote:
Op woensdag 4 december 2002 22:51 schreef Sphere het volgende:
Hij zingt idd erg goed, maar die opmerking:"Robby Williams, Pack you're bags" deed mijn maag omdraaien.
Zeur niet zo. Die gozer is alles behalve arrogant, hij zei zelfs dat ie dacht dat ie niet door zou gaan omdat ie het uiterlijk er voor niet zou hebben.
Het was gewoon een grapje en ik vond het wel origineel.
pi_7150857
Hij zingt super, en hij vindt zichzelf niet knap, maar heeft wel voldoende zelfvertrouwen en uitstraling!!!
pi_7150873
Ik vindt hem ook een goede uitstraling hebben hoor! en echt lelijk is ie niet. Hij heeft wel wat.
pi_7150985
alsof een jongen met een bril niet kan?
volgens mij is ie ook nog home, maar dat mag ook geen probleem zijn...

hij zingt heel goed en hij heeft talent en ziet er niet raar uit, so what?

Op zaterdag 23 november 2002 04:51 schreef Cynix ® het volgende:[br]***Non no rien a * chnagh'e!~~***
  woensdag 4 december 2002 @ 22:58:31 #10
32893 Schuimbekkie
Don't make me smile
pi_7151038
quote:
Op woensdag 4 december 2002 22:56 schreef OneSoul het volgende:
alsof een jongen met een bril niet kan?
volgens mij is ie ook nog home, maar dat mag ook geen probleem zijn...

hij zingt heel goed en hij heeft talent en ziet er niet raar uit, so what?

oei, die kwam er anders wel rechts uit hoor .
pi_7151168
Ik vond zijn stem ook wel wat aparts hebben en hij komt idd niet arrogant over ....mischien had die beter niet die robiie williams shit gezged ...maar ja we zien wel ......
  FOK!fossiel woensdag 4 december 2002 @ 23:03:04 #12
1455 Keroppi
kool kikker
pi_7151180
Van mij mag hij het ver redden in Idols, ik vind 'm iets leuks en spontaans uitstralen. Het feit dat hij er niet als het typische 'Idol' uitziet zal misschien wel in zijn nadeel werken maar van de andere kant is het ook een voordeel omdat hij opvalt in de massa.
Chick on a mission
  woensdag 4 december 2002 @ 23:09:31 #13
2934 Carin aka Trijntje
Voor wie ik liefheb....
pi_7151337
Hij zei niet "Robbie Williams pack your bags" hij zei "Robin Williams pack your bags" en dat maakt het allemaal hilarisch want Robin Williams is een prima acteur maar kan ie zingen dan????

Jamai staat bij mij in de top drie!!

Prijs en zegen de betovering, Want april is mijn verovering...............
pi_7151380
quote:
Op woensdag 4 december 2002 22:51 schreef Sphere het volgende:
Och zo goed is robby ook niet
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_7151578
Nou ik weet wel dat robbie het heeft gemaakt met de hele media tegen hem probeer dat maar es na te doen ........
pi_7151852
hey master disaster, your cool.
Ik hoop dat een hard rocker wint in plaats van die commercieele sell- outs.
pi_7154602
Ik vond hem helemaal niet zo goed. Wel sympathiek, maar hij zong niet echt supermooi en zijn stem was ook niet zo bijzonder.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_7154805
Ik wil ook zo'n bril
  donderdag 5 december 2002 @ 09:14:34 #19
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7154909
Ik vind 'm leuk hij heeft niet zo'n standaard pop-gezichtje...

De winnaar zal hij misschien niet worden, als hij maar ver komt!

pi_7154999
Ik vind hem echt super leuk en ook goed zingen!! Hij heeft misschien niet de standaard verpakking, maar komt denk ik erg ver....
pi_7155084
Jamai staat bij mij op 3 (van de mannen)
Zijn stem is erg goed.
Inderdaad ook erg sympatiek!

Love,

I love it when a plan comes together! ~ http://www.mercurius69.cu2.nl/ ~
pi_7155290
Ik vind dat hij een beetje een theater-entertainer-uitstraling heeft, dus voor musicals of cabaret. Zie hem nog niet zo snel op posters gedrukt boven het bed van een jong meisje hangen, maar dat is volgens mij ook niet waar hij naar streeft.
pi_7162026
Jamai (vage naam btw) heeft echt een heeeeeel mooie stem, er zit iets in wat anders is.
Alleen het uiterlijk jahh dat is niet echt heel super.
En inderdaad die opmerking van: Robbie Williams pack your bags
  donderdag 5 december 2002 @ 18:32:26 #24
8949 Nijntjuh
..:: Nynke! ::..
pi_7164248
Ik vind het juist heel verfrissend! Niet zo'n standaard kop, standaard houding en standaard persoon. Leuke gast, mooie stem, zelfvertrouwen zonder arrogantie... prima dus!
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods.
..................The cats have never forgotten this.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 5 december 2002 @ 18:42:40 #25
39237 crew  H_T
2733
pi_7164422
quote:
Op woensdag 4 december 2002 23:29 schreef SXM het volgende:
hey master disaster, your cool.
Ik hoop dat een hard rocker wint in plaats van die commercieele sell- outs.
Weinig kans op, van de mensen die ik gezien heb past alleen Roger daar nog een beetje in. Ik zou het ook wel leuk vinden een (hard)rocker of punker die het wint, alleen de finales (slimme gasten, ze doen er 9!) gaan door naar zo'n betaalnummer te bellen en degene met de minste stemmen valt af, en omdat de gemiddelde idols-kijker (of beller) volgens mij een BrEeZaH-muts is, wint die niet.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')