quote:Supergast!! alleen de manier van zingen past niet bij zijn uiterlijk, maar misschien ligt dat aan de soort muziek die ie tot nu toe zingt
Op woensdag 4 december 2002 22:29 schreef Ricardo80 het volgende:
Wat vinden jullie van roger die kleine kale gast ???
quote:wat bedoel dat het niet bij zijn uiterlijk past??? ook niet die nummer happy die die self heeft geschreven?
Op woensdag 4 december 2002 22:32 schreef Stranger het volgende:[..]
Supergast!! alleen de manier van zingen past niet bij zijn uiterlijk, maar misschien ligt dat aan de soort muziek die ie tot nu toe zingt
De muziek die ze op idols gebruiken zijn we al eeuwen mee gebombardeerd. Ik wordt ziek van het commerciële gezeik muziek.
quote:Doe es link, ik wil ook luisteren
Op woensdag 4 december 2002 23:19 schreef SXM het volgende:
ik heb het lied gedownload, damn..waarom zingt hij dat niet op t.v.?De muziek die ze op idols gebruiken zijn we al eeuwen mee gebombardeerd. Ik wordt ziek van het commerciële gezeik muziek.
En is ie nou zo klein of stond ie een trede lager? Want toen ie voor Jim stond was Jim gewoon anderhalve kop hoger.
quote:Volgens mij is hij inderdaad heel erg klein.
Op vrijdag 6 december 2002 22:56 schreef SmashBro het volgende:
Roger moet zich scheren en een zonnebankje pakken ofzo. Echt geen pan zo.Maar hij kan wel redelijk zingen.
En is ie nou zo klein of stond ie een trede lager? Want toen ie voor Jim stond was Jim gewoon anderhalve kop hoger.
Leuk shirt had hij aan: blub zegt de vis.
quote:
Op woensdag 4 december 2002 23:19 schreef SXM het volgende:
De muziek die ze op idols gebruiken zijn we al eeuwen mee gebombardeerd. Ik wordt ziek van het commerciële gezeik muziek.
On-topic: Ik vind die Roger leuk . Het is geen stereotype idol, maar hij doet wel mee. En dat betekent imo dattie best bereid is zijn baardje eraf te halen
.
quote:Ik heb hem laatst gesproken hij zei dat hij niet mee deed om te winnen...
On-topic: Ik vind die Roger leuk. Het is geen stereotype idol, maar hij doet wel mee. En dat betekent imo dattie best bereid is zijn baardje eraf te halen
.
quote:Waarom dan wel
Op vrijdag 6 december 2002 23:03 schreef MacroMorph het volgende:[..]
Ik heb hem laatst gesproken hij zei dat hij niet mee deed om te winnen...
quote:Bekendheid
Op vrijdag 6 december 2002 23:04 schreef SmashBro het volgende:[..]
Waarom dan wel
En dan met z'n eigen band platen uitbrengen..
Beetje een omweg.. maar goed.. ik zeg ook maar wat
Ik dacht dat hij bedoelde in de zin van "voor de uitdaging/ervaring/enz." Die mensen mogen er van mij meteen uit, daar zit toch niemand op te wachten?
maar het is net of hij achter zijn kruiwagen vandaan kwam in de tuin.
Zeker aan het einde van idols...toen zag ik pas echt hoe lili deze putter was.
maar ik vindt hem wel stoer
quote:Snap ik wel.
Op vrijdag 6 december 2002 23:09 schreef MacroMorph het volgende:
Hij zit er ook niet op te wachten dat mensen van hem gaan verwachten dat hij z'n looks gaat veranderen om pop idol te worden!!
Maar het is inderdaad goeie reclame voor zijn band.
Maar opvallen doe je zeker, met zo'n "Blup zei de vis" shirt
quote:Mine too
Op zaterdag 7 december 2002 00:26 schreef Verbal het volgende:
Was vandaag mijn favoriet bij de mannen...V.
quote:Absoluut. De mijne ook. De rest maakte er trouwens ook echt een potje van. Jamai blijft trouwens ook wel leuk, haha.
Op zaterdag 7 december 2002 00:26 schreef Verbal het volgende:
Was vandaag mijn favoriet bij de mannen...V.
quote:Hij stond daar ook als een soort van aapje bij de groep... en ook op het podium. Maar ik vind 'm wel echt goed zingen.
Op donderdag 12 december 2002 16:47 schreef karoltje het volgende:
dat gozertje is egt kleineen kop kleiner dan Tooske joh!! Maar zingen kannie wel ja! Maar of hij het type is voor Idols....vast ni he...
Ik ga er zeker naar toe !!!!!!!
Ben benieuwd!!!
Hahahaha, ik zie al helemaal voor me dat Roger dat moet gaan zingen, als hij toevallig zou gaan winnen (al verwacht ik dat niet terecht).
[sub]please [/sub]
Een heerlijke stem om naar te luisteren en sjah.... dat shirt... het heeft wat. *HIHIHIH*
quote:
Op zondag 15 december 2002 15:56 schreef postinggirl het volgende:
Westlife-achtige muziek
quote:
Op zondag 15 december 2002 15:56 schreef postinggirl het volgende:
Ik hoorde gisteren op de radio een interview met Henk-Jan, vast stond dat het 'middle of the road' muziek zou gaan worden en dat de liedjes nu al geschreven worden. Ondertussen speelde er op de achtergrond van die Westlife-achtige muziek ter verduidelijking.
Ook vanavond weer klasse.
ik hoop echt dat hij door gaat.
maar dit keer was er veel meer concurrentie dan bij workshop 1
Er waren er maar 2 die echt vals zongen.
.
quote:Het was ERNIE!
Op vrijdag 20 december 2002 22:46 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
jim zal wel 1 worden denk ik, maar hoop wel dat roger doorgaat. leuk zo een bert t-shirt
WHAHAHAHA !!!!!!!!!!! ROGERRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!
En verder heb ik niet zoveel met hem. Leuk voor hem dat ie door is en leuk voor zijn fans, maar voor mij hoefde dat niet.
quote:Wie? Ikke??
Op zaterdag 21 december 2002 00:02 schreef MacroMorph het volgende:
Oh god.. zeker weer zo'n "Jim" lover!!
Ik vond Jim inderdaad beter... is daar wat mis mee??
ff serieus...
neej ben best blij dat die door is en vond z'n shirt ook erg cool en om eerlijk te zijn kan het me verder niet zoveel schelen over wie er verder door is...
ik wou gewoon dat roger door ging en daar hou ik me bij ik ben namelijk nu al groot fan van hem!!!
Bovendien vind ik het een beetje wannabee staan dat hij half engels zat te praten gisteren
quote:Hij is Arubaan en spreekt volgens mij vaker Engels dan Nederlands.
Op zaterdag 21 december 2002 11:02 schreef Christine het volgende:
Roger is toch echt geen POP idool... Nee, ik hoop dat hij er als één van de eersten uitvliegt in de finale. Als Rockstar zou hij het goed doen, maar niet als popidool...Bovendien vind ik het een beetje wannabee staan dat hij half engels zat te praten gisteren
Roger Rules!
quote:Ja en
Op zaterdag 21 december 2002 11:05 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Hij is Arubaan en spreekt volgens mij vaker Engels dan Nederlands.
Ga dan lekker meedoen aan Aruba Idols ofzo...
quote:Geen Engels op school gehad soms?
Op zaterdag 21 december 2002 12:00 schreef Christine het volgende:[..]
Ja en
quote:Damn ... ben je dom of doe je alsof je dom bent?? Als je beter engels spreekt dan spreek je toch engels??? Wat is er mis mee.. en hoezo is het fake???
Ja en
quote:Geweldige opmerking
Ja en
Roger:
V.
quote:tegenwoordig is de rockscene veeeel populairder geworden.., daardoor kan je als rockzanger tegenwoordig ook populair zijn.. dat jij nu alleen k3 als pop ziet.. aars
Roger is toch echt geen POP idool... Nee, ik hoop dat hij er als één van de eersten uitvliegt in de finale. Als Rockstar zou hij het goed doen, maar niet als popidool...Bovendien vind ik het een beetje wannabee staan dat hij half engels zat te praten gisteren
quote:een popidool kan tog ook rock gaan maken.... volgens mij heet het programma gewoon Idols.... een Idol
en muzieksoort letten ze niet op...maar de kwaliteit en zo te zien vind nederland hem goed want hij is door
Hij is zo klein maar hij is wel aardig en kan echt goed zingen
Toppiej
quote:Je bent me net voor
Op vrijdag 3 januari 2003 18:15 schreef Duiveltja het volgende:
roger is eruit gezet zie ik net op het nieuws
Hij wilde het contract niet tekenen omdat hij dan geen eigen geschreven liedjes kon zingen.
quote:Respect voor die gozer, die houdt tenminste voet bij stuk
Op vrijdag 3 januari 2003 18:17 schreef misterDre het volgende:[..]
Je bent me net voor
Hij wilde het contract niet tekenen omdat hij dan geen eigen geschreven liedjes kon zingen.
roger rules
Je weet natuurlijk nooit of ze zelf een relletje creëren om wat meer aandacht aan het programma te geven.
(hier dus ook..want Slotjes worden weer uitgedeeld... )
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 18:26 schreef karoltje het volgende:
Heel sterk van m!Tuurlijk heeft ie geen zin in Ronan Keating achtige liedjes, opgedrongen door de commercie! Deze jongen is rock en moet dat op zijn eigen manier doen! DE uiteindelijke Idols ster wordt uiteindelijk toch zo'n K-Otic product..
opgedrongen (kleding)stijl en liedjes voor je neus krijgen met de mededeling ze maar te zingen!
quote:Heb je een foto van hem... weten de mensen die hem "niet zo goed " kennen hem ook
Op vrijdag 3 januari 2003 18:33 schreef Frutsel(in dat andere topic dus) het volgende:
Zosja had dacht ik de wildcard ja... Zoiets hoorde ik...weet ut ook niet zeker.
Zeg nou ff eerlijk... Je mag dan wel geen Ronan Keating willen zingen of dat soort liedjes, maar om een IDOL te worden, wil ut OOG ook wat...
En dus valt Roger toch al af en kon hij gewoon niet winnen...
Zeg nou eerlijk....als dat de Idol van Nederland kon worden...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ja, in dit land kan alles...
en ik vond Roger ook echt gaaf, hij kon goed zingen en was origineel/uniek
[Dit bericht is gewijzigd door 2Mini op 03-01-2003 18:40]
quote:En dat heeft ze kijkcijfertechnisch gesproken ook geen windeieren gelegd.
Op vrijdag 3 januari 2003 18:39 schreef Punica het volgende:
hmm, ik denk dat RTL 4 weer een hoop kwade kijkers krijgt, net als toen met Hawaii Tim
quote:Wie is er hier nu de domme lul?
Op vrijdag 3 januari 2003 18:43 schreef piere het volgende:
en dat allemaal omdat hij geen eigen liedjes mocht performen?? als dat zo is dan isset een domme lul (sorry fans). met een beetje geduld had ie ff 1 a 2 kutcd's uitgebracht en daarna zijn eigen liedjes kunnen doen. maar ja, nu al sterallures
Ieeks, dan krijgt Joel natuurlijk ook een wildcard . Nee doen dan maar Charlotte 1 en Zosja. Of Charlotte 2 en Zosja. Of Jelleke en Zosja.
quote:ik ben 't met piere eens.
Op vrijdag 3 januari 2003 19:03 schreef Partygurl het volgende:Wie is er hier nu de domme lul?
Denk jij aangezien roger bij zijn eigen ideeen blijft
Tenzij Roger echt een supertalent is in liedjesschrijven en zingen, had ie beter gewoon kunnen proberen iets te bereiken met Idols. Alle tijd toch nog daarna om je eigen ding te doen.
En dat het snel kan gaan bewijst Sita wel, die zat 1 jaartje in die groep, en toen was duidelijk dat zij de beste was van die mensen, dus kon ze solo gaan.
Daar wordt het programma niet leuker op. Hij was tenminste niet zo kleurloos.
Hopelijk krijgt Zosja (vierde in dezelfde aflevering als Roger) nu een kans, door een plaatsje op te schuiven. En Charlotte 2 de wildcard (maar die zal Joel wel krijgen. ).
quote:Oh ja, dat zou wel logisch zijn dat Zosja nu doorschuift he.
Op vrijdag 3 januari 2003 19:07 schreef postinggirl het volgende:
Zonde. Het was een van mijn favorieten.Daar wordt het programma niet leuker op. Hij was tenminste niet zo kleurloos.
Hopelijk krijgt Zosja (vierde in dezelfde aflevering als Roger) nu een kans, door een plaatsje op te schuiven. En Charlotte 2 de wildcard (maar die zal Joel wel krijgen.
).
Nee ik hoop toch dan dat Jelleke
de wildcard krijgt. Want
Jelleke
, tja is gewoon
Jelleke
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 19:29 schreef punksquad het volgende:
roger heeft een goedlopende band en zit op de rockaccedemie.. je eigen nummers enz gaan echt voor hoor, hij mocht niet meer met zijn band oefenen en spelen van het contract, hoe kan hij dan in godsnaam zen opleiding afkrijgen..., roger is al enorm goed en idols zou hem alleen limiteren.. , het is niet zo dat hij een buitenkans heeft via idols, wat bij de mensen die nix berijkt hebben/doen in de industrie wel zo is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |