abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 december 2002 @ 19:43:05 #1
40444 FreekBos
Dit is mijn strat. :p
pi_7147261
De STAR ONE tour van Ayreon(Arjen Lucassen) staat bij iedereen nog in het geheugen gegrift, zeker bij de mensen die erbij waren. Alle grote namen waren aanwezig. Arjen, Russell, Damian noem maar op.
Floor Jansen deed samen met haar zus, Irene Jansen, backing vocals. Voor diegene die nog niet genoeg hebben, heb ik een nieuwtje. Irene is sinds ruim een jaar druk bezig met een nieuwe eigen band, Karma. Allemaal frisse nieuwe muzikanten die werkelijk briljant zijn. Website komt binnenkort on-line, maar wil je nu al info? meel dan even naar freek@lico.nl
Luiheid maakt vindingrijk
pi_7147327
Ben erg benieuwd.
pi_7147357
quote:
Op woensdag 4 december 2002 19:46 schreef Seborik het volgende:
Ben erg benieuwd.
Ik ook... gaaf hoor...

Nog meer SPACE METAL hoop ik...

I've decided to keep this taperecorder with me at all times, maybe 1 day I can explain all the strange things happening to me, the lack of sleep, the loss of time, but most of all the sensational never being lonely, always being watched...
  vrijdag 6 december 2002 @ 12:57:08 #4
40444 FreekBos
Dit is mijn strat. :p
pi_7176372
Binnenkort is op een andere site ook een interview te lezen met Irene en heel veel andere bekende zanger en zangeressen. Zodra ik meer weet hor je het van me.
Luiheid maakt vindingrijk
  donderdag 13 maart 2003 @ 14:21:45 #5
47722 _Pipo_
de Kloon van Mama Loe
pi_9089953
Waar blijft die nieuwe site k zit al sinds Star One te wachten op Karma
reizen recht door zon en regen, langs de weide wereld wegen
pi_9090620
Binnenkort ook nieuws over Sun Caged en Arjen Lucassen (die zijn samen wat uit aan het vreten hehehe)
pi_9097662
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 14:41 schreef Redelijk het volgende:
Binnenkort ook nieuws over Sun Caged en Arjen Lucassen (die zijn samen wat uit aan het vreten hehehe)
Dat klinkt veel belovend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')