quote:kreeg ik de volgende reactie !! hahaha
Geachte mevrouw xxxxx,
Naar aanleiding van het einde van mijn dienstverband met xxx per 25 oktober j.l., met uw wederzijds goedkeuren en in achtname van de hiervoor wettelijk geldende regels, moest ik helaas constateren dat vandaag 4 december 2002, ik nog geen afrekening heb ontvangen, betreffende het uitbetalen van het vakantiegeld voor de maanden xx tot en met xxx, dan wel een bericht van u wanneer ik deze kan verwachten.
Ik verzoek u vriendelijk doch dringend mij hiervan zo snel mogelijk op de hoogte te stellen. Bij uitblijven van een reactie uwerzijds zal ik mij helaas verplicht voelen overige afhandelingen en communicatie met xxxx uit handen te moeten geven. Uiteraard hoop ik dat het niet zo ver hoeft te komen.
Met vriendelijke groet,
Ha die Mike (ik dus ),
je hoeft, ook na het beeindigen van je dienstverband, me niet ineens zo formeel met u aan te spreken hoor... Maar ja, waarschijnlijk kun je anders niet met deze situatie omgaan..
However, ik heb afgelopen maandag contact gehad met degene die onze salarisadministratie doet en ik verwacht de berekening eigenlijk vandaag in huis te hebben. Zodra ik 'm binnen heb maak ik het verschuldigde bedrag naar jouw rekening over en stuur ik de 'loon-' strook naar je huisadres toe.
Groetjes,
quote:HAHAHA fantastisch hehehe
Maar ja, waarschijnlijk kun je anders niet met deze situatie omgaan..
quote:Kan toch ook?
Hoi xxxxx,Ik heb nog steeds niets gehoord over mijn vakantiegeld, het duurt nu toch al een redelijke tijd.
Hopelijk kun je op korte termijn eens kijken of dit afgewerkt kan worden, het heeft nu lang genoeg geduurd.
Groeten,
Mike
[edit] Ik zie dat je dit reply ook al in het andere topic hebt geplakt, wat is het nut van dit topic dan? [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door TripleM op 04-12-2002 11:18]
quote:Ben altijd heel informeel geweest daar.
Op woensdag 4 december 2002 11:16 schreef TripleM het volgende:
Wat is dan je reden om zo formeel te communiceren als dat (blijkbaar) nooit zo is geweest?
[..]
(bitch in naar mijns inziens totaal overbodig)
quote:Wow mijn eerste semi positieve reactie van vampier
Op woensdag 4 december 2002 11:18 schreef Vampier het volgende:
goh.... zakelijk is die beste mevrouw niet.(bitch in naar mijns inziens totaal overbodig)
Maar als je er had gewerkt en mijn situatie had meegemaakt had je ergere woorden gepost ik hou me nog in
quote:trust me
Op woensdag 4 december 2002 11:21 schreef nevetS het volgende:
Uit haar taal maak ik niet op dat ze ook maar ergens last van heeft eigenlijk
quote:is een duidelijker reactie heheh
quote:
Op woensdag 4 december 2002 11:31 schreef TheGuru het volgende:
Waarom probeer je die vrouw te intimideren?Lijkt mij geen "bitch" als ik haar reply zo lees...
quote:
Op woensdag 4 december 2002 11:31 schreef TheGuru het volgende:
Waarom probeer je die vrouw te intimideren?Lijkt mij geen "bitch" als ik haar reply zo lees...
quote:Lijkt me toch wel een beetje onder de gordel
Bedankt voor u snelle reactie en ik hoop dat het ook daadwerkelijk gebeurt.
Vrouwen/mannen op zo'n plek zouden zich gewoon aan de regels moeten houden. En supahfly zou niet meer moeten reageren. Behalve als ze niet betalen (oktober tot nu duurt wel erg lang btw, je zou rente kunnen vragen ).
Maar tis wel zo netjes als ik effe een bedankje stuur voor de snelle reactie ofzo
[Dit bericht is gewijzigd door Suphafly op 04-12-2002 11:43]
quote:neen dat moet je niet doen.
Op woensdag 4 december 2002 11:42 schreef Suphafly het volgende:
Tis wel zo netjes als ik effe een bedankje stuur voor de snelle reactie ofzo
quote:Ik volg het wijze advies van Vampier op en laat haar wachten op een geirriteerde reactie die nooit zal komen
Op woensdag 4 december 2002 11:43 schreef Vampier het volgende:[..]
neen dat moet je niet doen.
quote:
Op woensdag 4 december 2002 11:42 schreef Vampier het volgende:
ow btw pay you bitch PAY! crosspost
quote:Ze zijn nu onzeker wat jouw capaciteiten zijn (om even toch een negatieve opmerking te maken:alhoewel ik ze toch wel denk door te hebben) laat haar lekker in haar vet gaarkoken en wat kan jouw het ballen.
Op woensdag 4 december 2002 11:44 schreef Suphafly het volgende:[..]
Ik volg het wijze advies van Vampier op en laat haar wachten op een geirriteerde reactie die nooit zal komen
Puur zakelijk wil jij geld zien.... en dat heb je zo duidelijk gemaakt. Dat is op een nette manier gebeurd en daar moet je het bij laten. Zodra je je geld hebt kun je lekker anoniem een e-mailtje naar de 'bitch-hoer-snol-dell etc etc' sturen als je daar behoefte aanhebt. Maar houdt er rekening mee dat bedrijven contacten met elkaar hebben en je ze niets moet geven wat tegen je gebruikt kan worden.
quote:Ik heb geen behoefte aan hatemail te sturen en dan zeker niet aan haar
Op woensdag 4 december 2002 11:48 schreef Vampier het volgende:[..]
Ze zijn nu onzeker wat jouw capaciteiten zijn (om even toch een negatieve opmerking te maken:alhoewel ik ze toch wel denk door te hebben) laat haar lekker in haar vet gaarkoken en wat kan jouw het ballen.
Puur zakelijk wil jij geld zien.... en dat heb je zo duidelijk gemaakt. Dat is op een nette manier gebeurd en daar moet je het bij laten. Zodra je je geld hebt kun je lekker anoniem een e-mailtje naar de 'bitch-hoer-snol-dell etc etc' sturen als je daar behoefte aanhebt. Maar houdt er rekening mee dat bedrijven contacten met elkaar hebben en je ze niets moet geven wat tegen je gebruikt kan worden.
Als ik het geld heb dan ben ik blij verder boeid het me niks meer kzit er ook niet op te wachten ofzo maar je moet er achteraan blijven zitten anders komt er nooit wat van.
En met men mailtje kreeg ik ook nog eens precies de reactie die ik wou hehehe we (mijn huidige werk) vonden hem schiterend
quote:Ben je nu al uit school joh? moet je je huiswerk niet gaan doen?
Op woensdag 4 december 2002 14:46 schreef BAZZA het volgende:
Verniel de volgende keer gewoon haar auro of stalk haar kinderen ofzo maar stuur niet zo'n belachelijke brief
quote:School? dat is alweer even geleden
Op woensdag 4 december 2002 15:22 schreef Suphafly het volgende:
Ben je nu al uit school joh? moet je je huiswerk niet gaan doen?
En ja ik krijg mijn geld altijd uitbetaalt en laat me niet naaien door een "bitch" zoals jij dat wel laat gebeuren
quote:nutteloze discussie maar als jij haar auto wilt slopen be my guest
Op woensdag 4 december 2002 15:27 schreef BAZZA het volgende:[..]
School? dat is alweer even geleden
En ja ik krijg mijn geld altijd uitbetaalt en laat me niet naaien door een "bitch" zoals jij dat wel laat gebeuren
quote:
Op woensdag 4 december 2002 11:39 schreef Suphafly het volgende:
Bedankt voor uw snelle reactie en ik hoop dat het ook daadwerkelijk gebeurt.
quote:Kheb geen reactie gestuurd is nutteloos
Op woensdag 4 december 2002 15:37 schreef Eightball het volgende:[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |