quote:Triest? Geen nieuws is goed nieuws scanman.
Op donderdag 5 december 2002 14:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond het zo triest dat er nog geen reactie was in dit topic, vandaar!
Grobben, ben je nou na de kerst weer werkloos?
En werkeloos zijn we hier toch al bijna, dus die overgang zal wel meevallen.
quote:Nou aan deze topic te zien: Herhaalt de geschiedenis zich? heb je toch nog even werk gehad. Misschien straal je zoveel ontzag uit dat geen mens meer iets durft te doen
Op donderdag 5 december 2002 16:23 schreef Grobbenkuiken het volgende:[..]
Triest? Geen nieuws is goed nieuws scanman.
En werkeloos zijn we hier toch al bijna, dus die overgang zal wel meevallen.
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:44 schreef suikerberg het volgende:[..]
Nou aan deze topic te zien: Herhaalt de geschiedenis zich? heb je toch nog even werk gehad. Misschien straal je zoveel ontzag uit dat geen mens meer iets durft te doen
![]()
![]()
![]()
Dat zal het zijn Suikerberg!
Maar met de 'BB sucks' oneliners en de bijbehorende flame-baits hebben we het wel gehad.
quote:Die mensen denken leuk te zijn en denken ook dat ze de eerste zijn met zulke opmerkingen. Helaas is dat niet zo de opmerking zijn allemaal hetzelfde en ik snap wel dat je het gehad hebt. Alleen als ik over Nederland lees dan krijg ik ook wel eens de neiging om flink te gaan schelden. Want er gebeurt daar helemaal niks en dat is verschrikkelijk jammer want ik heb met veel plezier 1,2,3 gevolg.
Op vrijdag 6 december 2002 22:52 schreef Grobbenkuiken het volgende:[..]
Dat zal het zijn Suikerberg!
Maar met de 'BB sucks' oneliners en de bijbehorende flame-baits hebben we het wel gehad.
quote:De verwijderde opmerkingen waren meer in de trend van: 'BB kijkt iemand daar nog naar?' Off topic dus.
Op vrijdag 6 december 2002 23:05 schreef suikerberg het volgende:[..]
Die mensen denken leuk te zijn en denken ook dat ze de eerste zijn met zulke opmerkingen. Helaas is dat niet zo de opmerking zijn allemaal hetzelfde en ik snap wel dat je het gehad hebt. Alleen als ik over Nederland lees dan krijg ik ook wel eens de neiging om flink te gaan schelden. Want er gebeurt daar helemaal niks en dat is verschrikkelijk jammer want ik heb met veel plezier 1,2,3 gevolg.
En ik krijg al nare gedachten als het 22 december is want dan is Hongarije afgelopen. Maar als het een beetje meezit hoef ik niet lang te wachten op deel2. Want deze start in februari![]()
.
quote:Op zich is de vraag kijkt iemand daar nog naar niet slecht. Maar je moet het dus niet doen waar alleen maar fanaten zitten. Dan krijg je de eeuwige welles nietes discussie. Voor een krantenartikel kan dit onderwerk niet slecht zijn. Want dat zet EndeMol wel onderdruk.
Op vrijdag 6 december 2002 23:13 schreef Grobbenkuiken het volgende:[..]
De verwijderde opmerkingen waren meer in de trend van: 'BB kijkt iemand daar nog naar?' Off topic dus.
Maar inhoudelijke kritiek op BB Nederland graag!
Gezien het gemiddelde rapportcijfer van deze BB (4) mag Hummie/Endemol zich eens ernstig achter de oren gaan krabben.
quote:Nu praten we enigzins langs elkaar heen qua mod acties mijnerzijds.
Op vrijdag 6 december 2002 23:23 schreef suikerberg het volgende:[..]
Op zich is de vraag kijkt iemand daar nog naar niet slecht. Maar je moet het dus niet doen waar alleen maar fanaten zitten. Dan krijg je de eeuwige welles nietes discussie.
quote:Off topic is vervelend maar andere kant je hebt iets te doen. Het zijn niet de leukste dingen die je "moet" doen. Maar het houd je wel van de straat en dat is met de huidige temperaturen best lekker om in een warm huis te zitten
Op vrijdag 6 december 2002 23:29 schreef Grobbenkuiken het volgende:[..]
Nu praten we enigzins langs elkaar heen qua mod acties mijnerzijds.
Kritiek op BB is prima, juist hier! Maar dan wel in de daarvoor bestemde topics. Posts zijn ge-edit omdat ze in dat specifieke topic, off topic waren.
quote:Ja, en in dat warme huis staat ook een warm nest.
Op zaterdag 7 december 2002 22:19 schreef suikerberg het volgende:[..]
Off topic is vervelend maar andere kant je hebt iets te doen. Het zijn niet de leukste dingen die je "moet" doen. Maar het houd je wel van de straat en dat is met de huidige temperaturen best lekker om in een warm huis te zitten
quote:Meer info vind je hier: Downtime door DDoS
Op maandag 9 december 2002 10:48 schreef Breuls het volgende:
Ja, we waren weer geDDoSed. Gisteravond begonnen de aanvallen op het Tweakers.net serverpark, waarna uit voorzorg het hele park de gehele nacht offline is gehouden.
Meer info op de frontpage: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=24459
quote:Volgens mij heeft Grobbenkuiken een nestje gebouwd op de het netwerkkabeltje?
Op maandag 9 december 2002 11:44 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Voor de mensen die niet buiten het BB forum lezen, even een quote uit het Mededelingen topic van Fok, ivm de downtime van afgelopen nacht en ochtend:
[..]Meer info vind je hier: Downtime door DDoS
"Sandra - In: 26-06-2002 - Uit: 03-10-2002"
'Don't feed the trolls!'
quote:
Op donderdag 19 december 2002 00:51 schreef PC eend het volgende:
Ook weer complimenten voor de modjes dit jaar (in in het bijzonder de nieuwste).
Een modje dat schuimbekkend langs de zijlijn de boel loopt op te jutten en aan te moedigen geeft ook wel es een verfrissende blik
En ik ook van jou!
quote:
Op donderdag 19 december 2002 01:13 schreef Grobbenkuiken het volgende:[..]
En ik ook van jou!
quote:Zie mijn antwoord aldaar. Ik weet het echt niet.
Op dinsdag 24 december 2002 00:12 schreef CloudBox het volgende:
Ik ben ALLEEN nieuwsgierig. Waar is een topic gebleven, zoals gevraagd in: Heee, GB, delete jij hier hele topics?
quote:Is het elders heen geschopt?
Op dinsdag 24 december 2002 00:15 schreef CloudBox het volgende:
Het is verder niet erg, was alleen benieuwd. Jammer dat er zich weer een stel mutsen zonder doel in hun leven zich er mee bemoeien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |