abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7128692
Het vervolg van: Moderating Methods, deel 1

Hier verder!

donderdag 5 december 2002 @ 14:09:29 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7159782
Ik vond het zo triest dat er nog geen reactie was in dit topic, vandaar!
Grobben, ben je nou na de kerst weer werkloos?
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_7162092
quote:
Op donderdag 5 december 2002 14:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond het zo triest dat er nog geen reactie was in dit topic, vandaar!
Grobben, ben je nou na de kerst weer werkloos?
Triest? Geen nieuws is goed nieuws scanman.

En werkeloos zijn we hier toch al bijna, dus die overgang zal wel meevallen.

vrijdag 6 december 2002 @ 12:50:24 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7176221
pi_7186308
quote:
Op donderdag 5 december 2002 16:23 schreef Grobbenkuiken het volgende:

[..]

Triest? Geen nieuws is goed nieuws scanman.

En werkeloos zijn we hier toch al bijna, dus die overgang zal wel meevallen.

Nou aan deze topic te zien: Herhaalt de geschiedenis zich? heb je toch nog even werk gehad. Misschien straal je zoveel ontzag uit dat geen mens meer iets durft te doen
pi_7186460
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:44 schreef suikerberg het volgende:

[..]

Nou aan deze topic te zien: Herhaalt de geschiedenis zich? heb je toch nog even werk gehad. Misschien straal je zoveel ontzag uit dat geen mens meer iets durft te doen

Dat zal het zijn Suikerberg!

Maar met de 'BB sucks' oneliners en de bijbehorende flame-baits hebben we het wel gehad.

pi_7186730
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 22:52 schreef Grobbenkuiken het volgende:

[..]

Dat zal het zijn Suikerberg!

Maar met de 'BB sucks' oneliners en de bijbehorende flame-baits hebben we het wel gehad.

Die mensen denken leuk te zijn en denken ook dat ze de eerste zijn met zulke opmerkingen. Helaas is dat niet zo de opmerking zijn allemaal hetzelfde en ik snap wel dat je het gehad hebt. Alleen als ik over Nederland lees dan krijg ik ook wel eens de neiging om flink te gaan schelden. Want er gebeurt daar helemaal niks en dat is verschrikkelijk jammer want ik heb met veel plezier 1,2,3 gevolg.
En ik krijg al nare gedachten als het 22 december is want dan is Hongarije afgelopen. Maar als het een beetje meezit hoef ik niet lang te wachten op deel2. Want deze start in februari .
pi_7186904
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 23:05 schreef suikerberg het volgende:

[..]

Die mensen denken leuk te zijn en denken ook dat ze de eerste zijn met zulke opmerkingen. Helaas is dat niet zo de opmerking zijn allemaal hetzelfde en ik snap wel dat je het gehad hebt. Alleen als ik over Nederland lees dan krijg ik ook wel eens de neiging om flink te gaan schelden. Want er gebeurt daar helemaal niks en dat is verschrikkelijk jammer want ik heb met veel plezier 1,2,3 gevolg.
En ik krijg al nare gedachten als het 22 december is want dan is Hongarije afgelopen. Maar als het een beetje meezit hoef ik niet lang te wachten op deel2. Want deze start in februari .

De verwijderde opmerkingen waren meer in de trend van: 'BB kijkt iemand daar nog naar?' Off topic dus.
Maar inhoudelijke kritiek op BB Nederland graag!
Gezien het gemiddelde rapportcijfer van deze BB (4) mag Hummie/Endemol zich eens ernstig achter de oren gaan krabben.
pi_7187104
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 23:13 schreef Grobbenkuiken het volgende:

[..]

De verwijderde opmerkingen waren meer in de trend van: 'BB kijkt iemand daar nog naar?' Off topic dus.
Maar inhoudelijke kritiek op BB Nederland graag!
Gezien het gemiddelde rapportcijfer van deze BB (4) mag Hummie/Endemol zich eens ernstig achter de oren gaan krabben.

Op zich is de vraag kijkt iemand daar nog naar niet slecht. Maar je moet het dus niet doen waar alleen maar fanaten zitten. Dan krijg je de eeuwige welles nietes discussie. Voor een krantenartikel kan dit onderwerk niet slecht zijn. Want dat zet EndeMol wel onderdruk.
Het is wel te hopen dat ze bij EndeMol achter de oren gaan krabben.
Want dit is een goede les voor andere landen. Het eerste wat ze moeten doen is Hummie ontslaan zij is de hoofdoorzaak van deze zeer slechte BB.
pi_7187204
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 23:23 schreef suikerberg het volgende:

[..]

Op zich is de vraag kijkt iemand daar nog naar niet slecht. Maar je moet het dus niet doen waar alleen maar fanaten zitten. Dan krijg je de eeuwige welles nietes discussie.

Nu praten we enigzins langs elkaar heen qua mod acties mijnerzijds.
Kritiek op BB is prima, juist hier! Maar dan wel in de daarvoor bestemde topics. Posts zijn ge-edit omdat ze in dat specifieke topic, off topic waren.
pi_7199422
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 23:29 schreef Grobbenkuiken het volgende:

[..]

Nu praten we enigzins langs elkaar heen qua mod acties mijnerzijds.
Kritiek op BB is prima, juist hier! Maar dan wel in de daarvoor bestemde topics. Posts zijn ge-edit omdat ze in dat specifieke topic, off topic waren.

Off topic is vervelend maar andere kant je hebt iets te doen. Het zijn niet de leukste dingen die je "moet" doen. Maar het houd je wel van de straat en dat is met de huidige temperaturen best lekker om in een warm huis te zitten
pi_7204132
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 22:19 schreef suikerberg het volgende:

[..]

Off topic is vervelend maar andere kant je hebt iets te doen. Het zijn niet de leukste dingen die je "moet" doen. Maar het houd je wel van de straat en dat is met de huidige temperaturen best lekker om in een warm huis te zitten

Ja, en in dat warme huis staat ook een warm nest.
*Winterjas is inmiddels uit de motteballen gehaald*
pi_7219426
Voor de mensen die niet buiten het BB forum lezen, even een quote uit het Mededelingen topic van Fok, ivm de downtime van afgelopen nacht en ochtend:
quote:
Op maandag 9 december 2002 10:48 schreef Breuls het volgende:
Ja, we waren weer geDDoSed. Gisteravond begonnen de aanvallen op het Tweakers.net serverpark, waarna uit voorzorg het hele park de gehele nacht offline is gehouden.
Meer info op de frontpage: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=24459
Meer info vind je hier: Downtime door DDoS
pi_7220657
quote:
Op maandag 9 december 2002 11:44 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Voor de mensen die niet buiten het BB forum lezen, even een quote uit het Mededelingen topic van Fok, ivm de downtime van afgelopen nacht en ochtend:
[..]

Meer info vind je hier: Downtime door DDoS

Volgens mij heeft Grobbenkuiken een nestje gebouwd op de het netwerkkabeltje? Nee dus is het DDos dinges geweest stout beestje.
  dinsdag 10 december 2002 @ 12:10:24 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7242335
Ik wil alleen maar even zeggen dat ik het niet eerlijk vind dat Sandra al vanaf juni 2002 in het bb huis heeft gezeten en wij daar geen beelden van hebben gezien!

"Sandra - In: 26-06-2002 - Uit: 03-10-2002"

† In Memoriam † dinsdag 10 december 2002 @ 18:00:11 #16
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_7250250
Oeps.
Aangepast.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_7303798
Grobbenkuiken je bent vandaag weer lekker actief bezig met het sluiten van topics. Niet ten onterechte hoor maar je liep laatste te klagen dat je werkeloos was. En waarschijnlijk vonden een aantal rare wezens het nodig gevonden om je aan het werk te houden.
pi_7374686
In een aantal topics (bv. Commentaren op....., Mustapha en Jeanette) neemt het aantal off topic reacties toe. Die reacties nodigen uit tot persoonlijke sneren over en weer etc. Niet bevordelijk voor de leesbaarheid en dus ongewenst. Reageer er niet op, maar blijf on topic.

'Don't feed the trolls!'

pi_7420212
Ook weer complimenten voor de modjes dit jaar (in in het bijzonder de nieuwste).
Een modje dat schuimbekkend langs de zijlijn de boel loopt op te jutten en aan te moedigen geeft ook wel es een verfrissende blik
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_7420444
quote:
Op donderdag 19 december 2002 00:51 schreef PC eend het volgende:
Ook weer complimenten voor de modjes dit jaar (in in het bijzonder de nieuwste).
Een modje dat schuimbekkend langs de zijlijn de boel loopt op te jutten en aan te moedigen geeft ook wel es een verfrissende blik

En ik ook van jou!

pi_7420536
quote:
Op donderdag 19 december 2002 01:13 schreef Grobbenkuiken het volgende:

[..]

En ik ook van jou!

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_7512075
Ik ben ALLEEN nieuwsgierig. Waar is een topic gebleven, zoals gevraagd in: Heee, GB, delete jij hier hele topics?
pi_7512095
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 00:12 schreef CloudBox het volgende:
Ik ben ALLEEN nieuwsgierig. Waar is een topic gebleven, zoals gevraagd in: Heee, GB, delete jij hier hele topics?
Zie mijn antwoord aldaar. Ik weet het echt niet.
pi_7512132
Het is verder niet erg, was alleen benieuwd. Jammer dat er zich weer een stel mutsen zonder doel in hun leven zich er mee bemoeien.
pi_7512212
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 00:15 schreef CloudBox het volgende:
Het is verder niet erg, was alleen benieuwd. Jammer dat er zich weer een stel mutsen zonder doel in hun leven zich er mee bemoeien.
Is het elders heen geschopt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')