Ik speel graag PC games zoals Battlefield, Mohaa, RTCW =3d shooters of CC etc. Ik bezit al een PS en speel op de PS veel Races en Rpg. Maar nu wil ik een XBOS of een PS2 kopen. Welke console heeft daarin nu of in de toekomst de juiste games die ikwil spelen. Bijv nu heeft PS2 ook Mohaa en waarom niet de xbos ? Komen er ook de betere 3d shooters ook op de xbos of alleen maar op de PC en PS2.
Dus welke console moet ik nu kopen het gaat mij niet om het geld of de specs.
Mvg,
ga naar gamespot of zoiets dergelijks en vergelijk de Xbox games met die van de PS2 en neem dan een beslissing.
Lees dit bericht en beslis zelf, als de PS2 inderdaad zo goed verkoopt is het het aantrekkelijkste om daar games voor te maken.
M$ met de X-Box doet het wel aardig, maar is niks vergeleken met de PS2
Daarnaast, als je een PC hebt, dan zal je binnenkort ook wel de X-Box emulator kunnen downloaden.
op de XboX komt doom3.
en voordat je dat spel op de PC wilt spelen zou je toch minstens een video kaart moeten kopen met de prijs van een XboX....
dus in jouw ogen is de XboX beter lijkt mij.
ik vind zelda vreselijk oke.
dus ik wacht totdat ie uit is en koop een gamecube.
zo is er ook wel iets met de PS2.
En dan kan je natuurlijk wel wachten tot ie op de PC uit is en dan loopt iedereen weer te zeggen dat ie veel mooier is en dat je kan modden enzo maar 1 ding blijft briljant van de PS2: DE GAMEPAD!!!
Vind dat ding van de XboX veel te lomp
En de meeste zijn tegen elkaar te spelen via system-link of Xbox Live (komt begin volgend jaar)
En dit zijn maar een aantal uit de lijst, er komen er steeds meer. PS2 is qua techniek natuurlijk al wat verouderd dus het is logisch dat het op de xbox er mooier uitziet.
Ik zou persoonlijk nu geen PS2 meer kopen, maar ja, das mijn mening :-)
quote:Lees je nieuwsberichten jongen, de XBOX is de grote verliezer van de drie. De gamcube heeft al meer consoles verkocht dan de xbox en is nog korter op de markt ook
Op dinsdag 3 december 2002 14:56 schreef -F- het volgende:
Ik denk dat als het gaat om deze 2 platforms er geen winaar uitkomt. Het zijn de 2 winaars op dit moment, ze laten de andere spelcomputers achter zich.
Qua spellen zou ik echt nooit voor de xbox kiezen, microsoft is geen gameontwikkelaar, nintendo daarentegen juist helemaal en sony heeft ook een hoop goede ontwikkelaars achter zich.
quote:Nu kun je de MS games niet leuk vinden, maar MS is niet de enige die voor de Xbox ontwikkeld!! Dus jou argument klopt niet.
Op dinsdag 3 december 2002 15:00 schreef erikh het volgende:[..]
Lees je nieuwsberichten jongen, de XBOX is de grote verliezer van de drie. De gamcube heeft al meer consoles verkocht dan de xbox en is nog korter op de markt ook
Qua spellen zou ik echt nooit voor de xbox kiezen, microsoft is geen gameontwikkelaar, nintendo daarentegen juist helemaal en sony heeft ook een hoop goede ontwikkelaars achter zich.
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 15:00 schreef erikh het volgende:
...gamcube...
Als je een FPS fan bent zou ik 100% voor de XBOX gaan.
Op de PS2 zijn niet echt heel veel goeie FPS games. MoH is een van de weinige..
code:DIt is wat er al uit is en wat er in 2003 aankomt aan FPS games.XBOX heeft/krijgt:
» Asylum
» Breed
» Counter-Strike
» DOOM III
» Dreadnoughts
» DX2: Invisible War
» Far Cry
» Halo 2
» Halo Online
» Halo: Combat
» Mace Griffin Bounty Hunter
» Medal of Honor: Frontline
» New World Order
» Return to Castle Wolfenstein
» Serious Sam
» Shayde: Monsters vs Humans
» Shoot to Kill
» Shrapnel
» Sniper: Path of Vengeance
» Soldier of Fortune II
» Stalingrad
» Timesplitters 2
» Turok Evolution
» Unreal Championship
» X10
» XIII
quote:Can you spel K-A-N-S-L-O-O-S?
Op dinsdag 3 december 2002 15:00 schreef erikh het volgende:[..]
Lees je nieuwsberichten jongen, de XBOX is de grote verliezer van de drie. De gamcube heeft al meer consoles verkocht dan de xbox en is nog korter op de markt ook
quote:Maar doen deze games het ook goed
Op dinsdag 3 december 2002 15:01 schreef BigM321 het volgende:[..]
Nu kun je de MS games niet leuk vinden, maar MS is niet de enige die voor de Xbox ontwikkeld!! Dus jou argument klopt niet.
Er zijn zat grote namen die voor de Xbox ontwikkelen en er komen elke week nieuwe games bij!
Natuurlijk moet je uiteindelijk kiezen voor datgene wat jij het beste vind
Laat je is goed informeren zou ik zo zeggen
FPS spellen kun je dan lekker op je PC blijven spelen, is ook veel beter met je toetsenbord & muis...
quote:En jij noemt andere fanboy
Op dinsdag 3 december 2002 15:06 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Can you spel K-A-N-S-L-O-O-S?
Fanboy...
Vooralsnog heeft Microsoft het meeste geld.. En met geld krijg je alles gedaan in de gamesbizz..
RARE bijv..Die ontwikkelt alleen nog maar voor de XBOX en de XBOX heeft ook het record gebroken qua meeste games in ontwikkeling.\
Dus........
quote:Goede keuze maar als je dan met argumenten komt heeft de topic starter er meer aan
Op dinsdag 3 december 2002 15:13 schreef CloudStrife het volgende:
Koop een PS2!
quote:Volgens mij kan jij het woordje fanboy heel goed spellen
Op dinsdag 3 december 2002 15:06 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Can you spel K-A-N-S-L-O-O-S?
Fanboy...
Vooralsnog heeft Microsoft het meeste geld.. En met geld krijg je alles gedaan in de gamesbizz..
RARE bijv..Die ontwikkelt alleen nog maar voor de XBOX en de XBOX heeft ook het record gebroken qua meeste games in ontwikkeling.\
Dus........
quote:My thoughts exactly
Op dinsdag 3 december 2002 15:16 schreef CaptainMiller het volgende:[..]
Volgens mij kan jij het woordje fanboy heel goed spellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |