abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7122405
Hi,

Ik speel graag PC games zoals Battlefield, Mohaa, RTCW =3d shooters of CC etc. Ik bezit al een PS en speel op de PS veel Races en Rpg. Maar nu wil ik een XBOS of een PS2 kopen. Welke console heeft daarin nu of in de toekomst de juiste games die ikwil spelen. Bijv nu heeft PS2 ook Mohaa en waarom niet de xbos ? Komen er ook de betere 3d shooters ook op de xbos of alleen maar op de PC en PS2.

Dus welke console moet ik nu kopen het gaat mij niet om het geld of de specs.

Mvg,

pi_7122492
Sony heeft in het verlede zichzelf al bewezen. De meeste xbox games komen ook op de PC uit. Ik zou persoonlijk voor de PS2 gaan.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_7122505
uhmm de Xbox heeft ook Moh FR. dus beter informeren. zou ik zeggen.

ga naar gamespot of zoiets dergelijks en vergelijk de Xbox games met die van de PS2 en neem dan een beslissing.

dinsdag 3 december 2002 @ 14:45:14 #4
27929 piere
doe mij maar bier
pi_7122506
PS2 is okay ole ole!!!!!!!!!!!!!!
fok you ja!
pi_7122556
ps2 heeft NU nog de vetste games helaas . maar xbox komt hard terug. en in de toekomst zal xbox denk ik de vettere games hebben puur omdat MS wel weet hoe ze het spelletje moeten spelen om de baas op de markt te worden. . de machine zelf is ook wat beter als de ps2. en je heb Xbox live. kan je online gamen. waar sony al langere tijd mee bezig is maar het lukt ze niet echt. ik heb zelf een xbox. moet eerlijk zeggen dat de games me lange tijd tegen zijn gevallen maar dat ze nu ECHT van start komen sony heeft natuurlijk al enige jaartjes ervaring dus had wat voorsprong....
  dinsdag 3 december 2002 @ 14:52:08 #6
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_7122678
http://www.tweakers.net/nieuws/24560

Lees dit bericht en beslis zelf, als de PS2 inderdaad zo goed verkoopt is het het aantrekkelijkste om daar games voor te maken.

M$ met de X-Box doet het wel aardig, maar is niks vergeleken met de PS2

Daarnaast, als je een PC hebt, dan zal je binnenkort ook wel de X-Box emulator kunnen downloaden.

SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  dinsdag 3 december 2002 @ 14:53:47 #7
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_7122715
Kwestie van smaak... ik ben iig happy met me PS2
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_7122739
De PS2 is het allerbeste .
Op ieder potje past een dekseltje, en dat ben ik!
  dinsdag 3 december 2002 @ 14:55:56 #9
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_7122759
je bent fan van 3dshooters...

op de XboX komt doom3.
en voordat je dat spel op de PC wilt spelen zou je toch minstens een video kaart moeten kopen met de prijs van een XboX....

dus in jouw ogen is de XboX beter lijkt mij.

ik vind zelda vreselijk oke.
dus ik wacht totdat ie uit is en koop een gamecube.
zo is er ook wel iets met de PS2.

Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  dinsdag 3 december 2002 @ 14:56:25 #10
30732 -F-
He's here He's there
pi_7122771
Ik denk dat als het gaat om deze 2 platforms er geen winaar uitkomt. Het zijn de 2 winaars op dit moment, ze laten de andere spelcomputers achter zich.
He's fuckin everywhere
  dinsdag 3 december 2002 @ 14:59:32 #11
29503 Markieneeter
euh... boe! toch?
pi_7122855
GTAVC is al op de PS2 uit.... lijkt me duidelijk

En dan kan je natuurlijk wel wachten tot ie op de PC uit is en dan loopt iedereen weer te zeggen dat ie veel mooier is en dat je kan modden enzo maar 1 ding blijft briljant van de PS2: DE GAMEPAD!!!

Vind dat ding van de XboX veel te lomp

:D
pi_7122873
Xbox shooters:
Halo ()
Unreal Championship!!
Binnenkort Halo2
Mech Assault
Splinter Cell
Medal Of Honor
etc, etc,

En de meeste zijn tegen elkaar te spelen via system-link of Xbox Live (komt begin volgend jaar)

En dit zijn maar een aantal uit de lijst, er komen er steeds meer. PS2 is qua techniek natuurlijk al wat verouderd dus het is logisch dat het op de xbox er mooier uitziet.
Ik zou persoonlijk nu geen PS2 meer kopen, maar ja, das mijn mening :-)

pi_7122875
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 14:56 schreef -F- het volgende:
Ik denk dat als het gaat om deze 2 platforms er geen winaar uitkomt. Het zijn de 2 winaars op dit moment, ze laten de andere spelcomputers achter zich.
Lees je nieuwsberichten jongen, de XBOX is de grote verliezer van de drie. De gamcube heeft al meer consoles verkocht dan de xbox en is nog korter op de markt ook

Qua spellen zou ik echt nooit voor de xbox kiezen, microsoft is geen gameontwikkelaar, nintendo daarentegen juist helemaal en sony heeft ook een hoop goede ontwikkelaars achter zich.

pi_7122902
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 15:00 schreef erikh het volgende:

[..]

Lees je nieuwsberichten jongen, de XBOX is de grote verliezer van de drie. De gamcube heeft al meer consoles verkocht dan de xbox en is nog korter op de markt ook

Qua spellen zou ik echt nooit voor de xbox kiezen, microsoft is geen gameontwikkelaar, nintendo daarentegen juist helemaal en sony heeft ook een hoop goede ontwikkelaars achter zich.

Nu kun je de MS games niet leuk vinden, maar MS is niet de enige die voor de Xbox ontwikkeld!! Dus jou argument klopt niet.
Er zijn zat grote namen die voor de Xbox ontwikkelen en er komen elke week nieuwe games bij!
  dinsdag 3 december 2002 @ 15:02:08 #15
30732 -F-
He's here He's there
pi_7122919
quote:
...gamcube...
He's fuckin everywhere
pi_7122963
Guttegut, het fanboygehalte is weer eens om van te kotsen..

Als je een FPS fan bent zou ik 100% voor de XBOX gaan.
Op de PS2 zijn niet echt heel veel goeie FPS games. MoH is een van de weinige..

code:
XBOX heeft/krijgt:
» Asylum  
» Breed  
» Counter-Strike  
» DOOM III  
» Dreadnoughts  
» DX2: Invisible War  
» Far Cry  
» Halo 2  
» Halo Online  
» Halo: Combat 
» Mace Griffin Bounty Hunter  
» Medal of Honor: Frontline  
» New World Order  
» Return to Castle Wolfenstein  
» Serious Sam  
» Shayde: Monsters vs Humans 
» Shoot to Kill  
» Shrapnel  
» Sniper: Path of Vengeance  
» Soldier of Fortune II  
» Stalingrad  
» Timesplitters 2  
» Turok Evolution  
» Unreal Championship  
» X10  
» XIII  

DIt is wat er al uit is en wat er in 2003 aankomt aan FPS games. .
Vooral HALO 2 en XIII (Lees: 13) zijn om van te smullen.
HALO en Unreal Championship zijn ook ongelooflijk mooi en al te verkijgen. .
-
pi_7123024
quote:

[..]

Can you spel K-A-N-S-L-O-O-S?
Fanboy.. .
Vooralsnog heeft Microsoft het meeste geld. . En met geld krijg je alles gedaan in de gamesbizz..
RARE bijv..Die ontwikkelt alleen nog maar voor de XBOX en de XBOX heeft ook het record gebroken qua meeste games in ontwikkeling.\
Dus....... .
-
  dinsdag 3 december 2002 @ 15:10:34 #18
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_7123103
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 15:01 schreef BigM321 het volgende:

[..]

Nu kun je de MS games niet leuk vinden, maar MS is niet de enige die voor de Xbox ontwikkeld!! Dus jou argument klopt niet.
Er zijn zat grote namen die voor de Xbox ontwikkelen en er komen elke week nieuwe games bij!

Maar doen deze games het ook goed
Naar mijn mening (welke gebasseerd is opverkoop cijfers)
Zou ik kiezen voor een PS2, het spel aanbod is keren groter, de games die erop zullen verschijnen worden steeds mooier, ik noem maar als voorbeeld Final Fantasy XI, Vervolgens komt de NGC en als laatste de XBOX, in een jaar is er bij de winkel waar ik werk in het weekend maar 6 keer een XBOX over de toonbank gegaan, van de NGC en PS2 zijn we de tel kwijt geraakt.

Natuurlijk moet je uiteindelijk kiezen voor datgene wat jij het beste vind

Laat je is goed informeren zou ik zo zeggen

[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_7123127
Als je al FPS spellen op de PC speelt, en op je PSX RPG's en racegames speelt, dan zou ik voor de PS2 gaan, die heeft nml. heel veel racegames, en heel veel RPG's....

FPS spellen kun je dan lekker op je PC blijven spelen, is ook veel beter met je toetsenbord & muis...

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 3 december 2002 @ 15:11:57 #20
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_7123128
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 15:06 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Fanboy.. .
Vooralsnog heeft Microsoft het meeste geld. . En met geld krijg je alles gedaan in de gamesbizz..
RARE bijv..Die ontwikkelt alleen nog maar voor de XBOX en de XBOX heeft ook het record gebroken qua meeste games in ontwikkeling.\
Dus....... .

En jij noemt andere fanboy
Voor zover ik zie prijs jij alleen maar XBOX met de daarbijbehorende games de lucht in, ben jij dan ook geen fanboy?
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
pi_7123150
Koop een PS2!

dinsdag 3 december 2002 @ 15:13:43 #22
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_7123158
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 15:13 schreef CloudStrife het volgende:
Koop een PS2!

Goede keuze maar als je dan met argumenten komt heeft de topic starter er meer aan
pi_7123208
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 15:06 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Fanboy.. .
Dus....... .

Volgens mij kan jij het woordje fanboy heel goed spellen
  dinsdag 3 december 2002 @ 15:17:54 #24
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_7123229
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 15:16 schreef CaptainMiller het volgende:

[..]

Volgens mij kan jij het woordje fanboy heel goed spellen

My thoughts exactly
  dinsdag 3 december 2002 @ 15:18:13 #25
8369 speknek
Another day another slay
pi_7123236
PS2 is verouderd, maar als je al een goede pc hebt waar je ook goede spellen op kunt spelen zal ik wel voor de PS2 kiezen. Naar mijn idee is een X-box dan meer van hetzelfde en biedt de PS2 je iets wezenlijk anders.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')