[Dit bericht is gewijzigd door thetruth op 01-12-2002 04:15]
heeft ie gewoon zakdoekjes met zijn signatuur en die gooit ie dan het publiek in, toen was ie dus al omhooggevallen...
en ook belachelijk dat ie twee bruiloften heeft gehouden
(maar ik wil met je dansen is wel echt een apresski hit )
quote:Het is de neef van Frans bauer, maar let op, er is NOG een Damen die ook zingt.
Op zondag 1 december 2002 04:13 schreef haaahaha het volgende:haahah dat is grad?
Doet me denken aan bauer bij all you need is love
Je hebt Frans Bauer en die wordt een beetje nagedaan door Gradje en die op zijn beurt wordt weer nagedaan door zijn neefje waarvan ik de voornaam kwijt ben maar OOK een Damen is. (en alledrie kampers trouwens).
quote:haahaha je maakt een grap!!!
Op zondag 1 december 2002 18:48 schreef Furby het volgende:[..]
Het is de neef van Frans bauer, maar let op, er is NOG een Damen die ook zingt.
Je hebt Frans Bauer en die wordt een beetje nagedaan door Gradje en die op zijn beurt wordt weer nagedaan door zijn neefje waarvan ik de voornaam kwijt ben maar OOK een Damen is. (en alledrie kampers trouwens).
quote:Dat is Henk. Henk Damen
quote:
quote:
Op zondag 1 december 2002 04:11 schreef Riva het volgende:
gradjeeeee
www.cu2.nl/xxxxscheetjexxxx voor meer info over gradjeeeeeeeeee
Gradjee mee ons paaa
en de groep van Stef's moeder Joke, De Muiters!
Nou maar hopen dat hij gauw weer ergens hier in de buurt gaat optreden!
Grad
"ik word niet gedraaid op 3fm, bla bla bla"
JA, omdat je KUTMUZIEK maakt, eikel. Dem zeg. Men heeft weer een hypeje ontdekt hoor.
quote:Doe ff normaal
Op woensdag 18 december 2002 14:59 schreef Luigi het volgende:
Wat is dat trouwens voor schaamteloos geplug op SBS enzo? Waarom wordt deze kamper ons door de strot geduwd?"ik word niet gedraaid op 3fm, bla bla bla"
JA, omdat je KUTMUZIEK maakt, eikel. Dem zeg. Men heeft weer een hypeje ontdekt hoor.
Gradje is een harde werker en een prima muzikant! Respect voor Grad!
Grad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |