Hoe is 't nou afgelopen? zijn er al boefjes gepakt? was het maar een studentengrap?
Heb d'r verder niks meer over gehoord en kan ook niks erover vinden maar ben wel benieuwd hoe het nu zit/zat.
het enige wat ik gehoord heb is dat de dames niet zo blij waren. Maar bij Unitas net deden of hun neus bloedde.
quote:Of heb je het over het dagboek van Anne Frank?
Op vrijdag 29 november 2002 14:05 schreef HotShot het volgende:
Goed, ff één ding duidelijk hebben, dit gaat dus niet over de inhoud van het dagboek, maar over de afloop.Hoe is 't nou afgelopen? zijn er al boefjes gepakt? was het maar een studentengrap?
Heb d'r verder niks meer over gehoord en kan ook niks erover vinden maar ben wel benieuwd hoe het nu zit/zat.
quote:Dat weet ik niet. Ik weet alleen dat ze daar gesignaleerd zijn.
Op vrijdag 29 november 2002 14:09 schreef HotShot het volgende:
de dames zijn lid van Unitas? hmmm
quote:Wordt daar ook in geneukt ?
Op vrijdag 29 november 2002 14:11 schreef Maud_Dib het volgende:[..]
Of heb je het over het dagboek van Anne Frank?
quote:Voor zover ik weet niet. Maar wat gebruik jij een grove woorden.
Op vrijdag 29 november 2002 14:13 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Wordt daar ook in geneukt ?
quote:nee alleen nuecken
Op vrijdag 29 november 2002 14:13 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Wordt daar ook in geneukt ?
maar goed, zonder enige informatie hier over de afloop wordt het hier net zo saai als het dagboek zelf
ook nog één van die mutsen van het dagboek gezien. In het echt zijn ze NOG lelijker dan op de foto in het dagboek.
Kortom, die wijven worden iedere dag nog afgezeken door deze of gene, een van de twee stopt waarschijnlijk met haar opleiding in Utrecht en DoctorB heeft een pret adresje erbij!!!!
quote:Strak aangepakt!
Op vrijdag 29 november 2002 14:19 schreef DoctorB het volgende:
DoctorB heeft een pret adresje erbij!!!!
quote:
ik heb diezelfde vrijdag alle nummer gebeld uit dat dagboek. De heren waren (op één na) allemaal errug over de zeik.
Daarna ook het studentenhuis van de dames gebeld (nummer achterhaald via adres op een ingeplakte postkaart die aan de dames gestuurd was)
De dame die ik aan de lijn kreeg was meteen over de emmer over wat die quote: WIJVEN!!!, gedaan hadden. Toch aan de praat geraakt en..... uiteindelijk afgelopen weekend OP BEZOEK geweest!!!ook nog één van die mutsen van het dagboek gezien. In het echt zijn ze NOG lelijker dan op de foto in het dagboek.
Kortom, die wijven worden iedere dag nog afgezeken door deze of gene, een van de twee stopt waarschijnlijk met haar opleiding in Utrecht en DoctorB heeft een pret adresje erbij!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 29-11-2002 14:23]
quote:Je moet er maar opkomen, wat heb je eigenlijk gezegd toen je dat huisnummer opbelde?
ik heb diezelfde vrijdag alle nummer gebeld uit dat dagboek. De heren waren (op één na) allemaal errug over de zeik.
Daarna ook het studentenhuis van de dames gebeld (nummer achterhaald via adres op een ingeplakte postkaart die aan de dames gestuurd was)
De dame die ik aan de lijn kreeg was meteen over de emmer over wat die quote: WIJVEN!!!, gedaan hadden. Toch aan de praat geraakt en..... uiteindelijk afgelopen weekend OP BEZOEK geweest!!!ook nog één van die mutsen van het dagboek gezien. In het echt zijn ze NOG lelijker dan op de foto in het dagboek.
quote:Whaaahaahaaaa, gebruik dan maar wel een extra dikke regenjas, volgens mij ben jij niet de enige met dat pret adres
... en DoctorB heeft een pret adresje erbij!!!!
(kan je trouwens een boete krijgen voor het doen van een valse aangifte van diefstal?)
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 14:19 schreef DoctorB Een heel avontuur:
Dick Tracy was er niets bij...
quote:Hoi, weet je al dat jullie studentenhuis op internet staat.
Op vrijdag 29 november 2002 14:23 schreef Rieuwert het volgende:[..]
Je moet er maar opkomen, wat heb je eigenlijk gezegd toen je dat huisnummer opbelde?
daarna wat voorgelezen, gevraagd of zij er WEL leuk uitzag, omdat die dames op de foto's uit het dagboek spuuglelijk waren, enz... the usual smalltalk, daarna opgehangen nadat ze het prima vond als ik nog eens terug belde.
Paar keer bellen was voldoende voor een uitnodiging, verschijning ter plaatse was voldoende voor uitnodidiging om te blijven slapen.....alleen is er van slapen niet zoveel gekomen....
[edit]zpelvout[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door DoctorB op 29-11-2002 14:31]
Ik heb me wel te pletter gezocht op het net, om het dagboekje te vinden maar helaas
quote:ze hebben het boek een keer met een bezopen kop in de kamer van een vent laten liggen (ze namen dat boek nl mee naar de kroeg) En die kerel was not so amused met wat ie las, dus die is aan het scannen geslagen. Een van die dames schijnt hem als dank daarvoor nogal goed hard in zijn klokkenspel te hebben geschopt. met van die lekkere puntige laarsjes...
Op vrijdag 29 november 2002 14:24 schreef HotShot het volgende:
en wat was de reden nou, expres online gezet of gejat? want daar heb ik ook verschillende dingen over gelezen.(kan je trouwens een boete krijgen voor het doen van een valse aangifte van diefstal?)
quote:Had hij er wel voor over denk ik
Op vrijdag 29 november 2002 14:35 schreef DoctorB het volgende:[..]
ze hebben het boek een keer met een bezopen kop in de kamer van een vent laten liggen (ze namen dat boek nl mee naar de kroeg) En die kerel was not so amused met wat ie las, dus die is aan het scannen geslagen. Een van die dames schijnt hem als dank daarvoor nogal goed hard in zijn klokkenspel te hebben geschopt. met van die lekkere puntige laarsjes...
Die zijn ff lekker onder uit geschoffeld zeg
En terecht, wat een mutsen als ik dat zo lees. Tis ook niet zo slim om dat soort dingen op te gaan schrijven. Net als fotos van sex met je vriendin
quote:Stuur mij ffies een mailtje...
Op vrijdag 29 november 2002 14:31 schreef webwatcher het volgende:
Ja, die vinden ze toch niet!!!Ik heb me wel te pletter gezocht op het net, om het dagboekje te vinden maar helaas
[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 11-02-2004 18:10]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |