in zijn shared folder van kazaa staan een bestand met een hele lange naam die niet te deleten is. Ook kan ik hem niet hernoemen. Win XP zegt dan: er zijn onvoldoende systeembronnen beschikbaar voor deze aktie ofzo. Bestandsnaam:
69 nsync bsb xxx pron orgy eminem mp music bi slut shagy dp;
en hij gaat nog wel ff verder.... hoe kan ik dit bestand verwijderen?
alvast bedankt
quote:
69 nsync bsb xxx pron orgy eminem mp music bi slut shagy dp
Bootflop maken en vanuit dos deleten, werk altijd. Waarschijnlijk zal het dan een naam zijn met een ~ er in maar dat zie je vanzelf wel.
(.exe .mp3 .avi .com .vbs etc etc)
quote:Kans bestaat idd, omdat Dos maar 8 tekens aankon. maar vanwege de eerste spatie wordt dat waarschijnlijk 69~.nogwat
Op vrijdag 29 november 2002 12:06 schreef -F- het volgende:[..]
Bootflop maken en vanuit dos deleten, werk altijd. Waarschijnlijk zal het dan een naam zijn met een ~ er in maar dat zie je vanzelf wel.
quote:het heeft geen extensie, als ik hem open met notepad is ie ook helemaal leeg
Op vrijdag 29 november 2002 12:11 schreef kwib het volgende:
gewoon uit nieuwsgierigheid, wat is de extensie?(.exe .mp3 .avi .com .vbs etc etc)
(be sure to be administrator)
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 12:43 schreef troma78 het volgende:
Wat ik laatst geprobeerd heb (en t werkte):
sluit alle onbekende processen uit in taakbeheer en probeer t dan is t deleten.
Kan kloppen om 2 redenen: Er is een proces dat het bestand gebruikt dus kan het bestand niet veranderd/verwijderd worden of zoals je al zelf zei er zijn weinig systeembronnen beschikbaar, die je dus vrij maakt door overbodige processen uit te schakelen.
quote:Jaja... zeker zelf ranzige plaatjes proberen te downloaden hè
Op vrijdag 29 november 2002 12:02 schreef geit het volgende:
Een vriend van mij heeft een probleem:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |