Maar wat bedoel ik nu ? ?
Wel het zit zo ik ben in 4 maanden 10 kilo afgevallen
Daar ben ik best wel trots op.
Wel is nu het gevolg dat geeneen kledingstuk meer goed past
En kleding kost nou niet bepaald goedkoop maar wat nog erger is is het zoeken naar de juiste kleding ik haat kleding kopen
Het ziet ernaaruit dat ik hier toch aan moet geloven binnenkort
ok het is natuurlijk gaaf als ik eenmaal weer nieuwe kleren heb zeker nu m'n figuur veel beter is dan voorheen
Maar wat baal ik van het feit dat ik die %^@%^@winkels weer afmoet
ps misschien een schopje naar klaagbaak zoek het maar uit
quote:ja duhh ik ben dus al veel afgevallen en ben met dieeten gestopt omdat ik anders te licht wordt.
Op vrijdag 29 november 2002 00:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
waarom stop je gewoon niet met eten?
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 00:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
waarom begin je gewoon niet met eten?
quote:zucht.......
Op vrijdag 29 november 2002 00:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
ik benn nu op een goede gewichts/lengte verhouding dus probeer ik dit gewicht aan te houden snap ie ?:? ?:?
quote:aha... misschien moet ik in het vervolg toch maar eens de openingspost (en) gaan lezen...
Op vrijdag 29 november 2002 01:02 schreef Flying_Vee het volgende:[..]
zucht.......
ik benn nu op een goede gewichts/lengte verhouding dus probeer ik dit gewicht aan te houden snap ie ?:? ?:?
quote:Ja juist ja
Op vrijdag 29 november 2002 01:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
aha... misschien moet ik in het vervolg toch maar eens de openingspost (en) gaan lezen...
heb net gister voor bijna 400 € ,was wel ff lekker om kleren ter kopen de rest van mijn kleren was te wijd geworden .
maar verder is het ook duur kwa sporten,mijn slimfast blikkies maar ik heb dan zo tis voor een goed doel ,ikke zelluf
quote:Ik koop alles online. Misschien een idee?
Op vrijdag 29 november 2002 00:54 schreef Flying_Vee het volgende:
Eh ja zie ook onderstaande topicsMaar wat bedoel ik nu ?
?
Wel het zit zo ik ben in 4 maanden 10 kilo afgevallen![]()
Daar ben ik best wel trots op.![]()
Wel is nu het gevolg dat geeneen kledingstuk meer goed past![]()
![]()
![]()
En kleding kost nou niet bepaald goedkoop maar wat nog erger is is het zoeken naar de juiste kleding ik haat kleding kopen
![]()
Het ziet ernaaruit dat ik hier toch aan moet geloven binnenkortok het is natuurlijk gaaf als ik eenmaal weer nieuwe kleren heb zeker nu m'n figuur veel beter is dan voorheen
Maar wat baal ik van het feit dat ik die %^@%^@winkels weer afmoet![]()
ps misschien een schopje naar klaagbaak zoek het maar uit
- Een zwemkaart kost niet zo veel: 1x zwemmen is de prijs van een snack.
- Dieetkaas, magere melk, linera... is duurder maar ik eet veel minder dus dat compenseert.
- Zoetjes zijn goedkoper dan suiker of honing
- Bijna geen alcohol meer mogen drinken is echt een enorme besparing.
- Het fietsen en lopen spaart tramkaarten uit.
Ik zou dus een tegenovergesteld topic kunnen openen:
Afvallen bespaart enorm veel geld
En bewaren is wel fijn, maar de dingen van vroeger waar ik nu weer in pas, die zien er erg verouderd uit. Juist mijn tijdloze broeken, zijn net nog een maatje kleiner dan ik nu aan kan. Kwestie van nog even wachten dus.
Verder spaart afvallen idd geld uit aan drank en tussendoortjes, dus dat kan weer in het kledingfonds. * Jojogirl klaagt niet, aangezien ze kleding shopen leuker vindt worden naar mate haar maat kleiner wordt
Uitgaan is wel voordeliger nu dat klopt ik drink minder bier en wat meer spa
quote:Dat lijkt me beter jah.
Op vrijdag 29 november 2002 00:54 schreef Flying_Vee het volgende:ps misschien een schopje naar klaagbaak zoek het maar uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |