quote:yuck
Op donderdag 28 november 2002 08:34 schreef jochem8 het volgende:
24 karaats gouden ringetje ofzo? Enkele diamantjes ?Doen het altijd goed bij de dames.
Koop iets orgineels, denk aan wat ze leuk vind, wat voor hobby's/interesses ze heeft.
Zo moeilijk is het toch niet wat leuks te kopen voor je vriendin?
quote:Als je nou echt niets origineels kunt verzinnen, en denkt dat je vriendin op je geld valt, kan dat ook ja
Op donderdag 28 november 2002 08:34 schreef jochem8 het volgende:
24 karaats gouden ringetje ofzo? Enkele diamantjes ?Doen het altijd goed bij de dames.
Toen m'n vriendin en ik net samen waren vroeg ik wat ze leuk zou vinden om te krijgen. Maakte haar niet uit. Ze waardeerd het gebaar vooral. Ze zei: al is het een pot appelmoes.
Nou, met kerstmis pakt ze het uit en wat was het... precies! Extra grote pot.
Boek een hotelkamer, ga gewoon leuke dingen doen. Uit eten.
Leg haar bed vol rozeblaadjes (werkt goed) met een kleinigheidje erbij.
Success.
quote:waarom is dat niet orgineel of niet leuk dan? je vriendin kan dat toch hartstikke leuk vinden, iets van sieraden?? iedereen heb een andere smaak he. Mijn vriendin vind het heel leuk om zoiets te krijgen. En die wil niks hebben van een picknickmand!!
Op donderdag 28 november 2002 08:40 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Als je nou echt niets origineels kunt verzinnen, en denkt dat je vriendin op je geld valt, kan dat ook ja
Ik zou liever iets hebben dat echt bij me past, dat laat zien dat ie me een beetje kent... En dat hoeft niks duurs te zijn. Het liefst eigenlijk nog iets romantisch of iets waar je goede herinneringen aan overhoudt.
Ga haar bijvoorbeeld een keer afhalen met een grote picknickmand vol met dingen die ze lekker vindt... Roosje erbij, hartstikke lief
Hij vraag toch om advies, dan hoef je toch niet wat iemand anders zeg gelijk af te kraken! kan allemaal leuke dingetjes zijn. ieder meisje heb een andere smaak!
of het nou om mn ouders, mn zusje, mn vriend of een vriend of vriendin gaat... ik ben gewoon hopeloos in wat bedenken..
Daarom ben ik blij met lootjes trekken: daar staat op wat ze willen...
quote:-lekker parfum (als je niet weet wat, vraag me maar)
Op donderdag 28 november 2002 08:30 schreef RRoeland het volgende:
Het is weer zover, Sinterklaas, mag ik weer een kadootje kopen voor m'n lieftallige vriendin. Geen probleem op zich, maar blijf steeds maar iets bijzonders/leuks/orgineels verzinnen? Wie o wie helpt mij hierbij?
succes iig
*heeft geen verstand van sieraden*
quote:Er zijn meestal standaardmaten. Als je dat bij de juwelier aan een verkoopster vraagt, weten ze wel welke je moet hebben.
Op donderdag 28 november 2002 10:44 schreef rique het volgende:
Als je een kettinkje koopt, zitten daar nog verschillende maten in of is het gewoon een one size fits all idee?*heeft geen verstand van sieraden*
quote:dat is knap van ze, ookal kennen ze mijn vriendin niet, maarja ze hebben er dan ook voor gestudeerd.
Op donderdag 28 november 2002 10:46 schreef Femke13 het volgende:[..]
Er zijn meestal standaardmaten. Als je dat bij de juwelier aan een verkoopster vraagt, weten ze wel welke je moet hebben.
dankje!
quote:als jij voor je vriendin iets van sieraden wil kopen, kan je gewoon beter samen met je vriendin gaan kopen. Dan kies zei gewoon een mooie uit je weet gelijk haar maat want je pas em eventjes en je weet dat ze em mooi vind. Sieraden alleen kopen is heel moeilijk je weet niet wat je vriendin nou mooi vind......en dan begin je altijd heel veel te twijfelen.
Op donderdag 28 november 2002 10:44 schreef rique het volgende:
Als je een kettinkje koopt, zitten daar nog verschillende maten in of is het gewoon een one size fits all idee?*heeft geen verstand van sieraden*
Maak gewoon iets van een bonnetje met daarop iets van dagje voor sieraden shoppen ofzow en dat moet je haar dan maar leuk geven ofzow met een roosje of knuffelbeertje
vind ze vast heel leuk!
quote:*Totally agrees.. Het is een ramp elke keer
Op donderdag 28 november 2002 10:03 schreef Faithy het volgende:
Ik ben zelf ook zo creatief als een aardbei als het om cadeautjes verzinnen gaat..of het nou om mn ouders, mn zusje, mn vriend of een vriend of vriendin gaat... ik ben gewoon hopeloos in wat bedenken..
Daarom ben ik blij met lootjes trekken: daar staat op wat ze willen...
Trouwens, ik vind bijvoorbeeld sieraden wel heel leuk om van m'n vriend te krijgen. En dan niet omdat het een duur cadeau is, maar omdat het iets is wat je heel lang kunt bewaren, en altijd bij je kunt hebben.
Het ligt er maar net aan wat voor iemand je vriendin is, de een houdt van een superorigineel cadeau, de ander vindt het veel leuker om bijvoorbeeld een sieraad of luchtje te krijgen..
wat ik nu verzonnen heb is het volgende>>
een leuke knuffelbeer(tje) met daarin een Ann Geddes baby kaartjes en iets van een leuk kettingje om de nek van de knuffelbeer....
suc6
* yonexfreak vraagt zich af wat de dames van Fok hiervan denken?
quote:Baby kaartjes, knuffelbeertjes, das toch allemaal nep? Maak dr zwanger als ze zo gek op baby's is.
Op donderdag 28 november 2002 20:52 schreef yonexfreak het volgende:
naar aanleiding van mn eigen topic paar dagen geleden heb ik nu ook maar eens even creatief geprobeerd te zijn om wat te geven met Kerstmis..
mn vriendin is harstikke gek op alles wat met baby's te maken heeft en vooral alles wat te maken heeft met Ann Geddes (kaartjes etc..)wat ik nu verzonnen heb is het volgende>>
een leuke knuffelbeer(tje) met daarin een Ann Geddes baby kaartjes en iets van een leuk kettingje om de nek van de knuffelbeer....
Gaat me er niet om dat het me centen kost, maar heb zo'n hekel aan datzelfde 'gezellige' gedoe elk jaar.
quote:Ik vind dat een hartstikke leuk idee! Zeker als je vriendin helemaal weg is van Anne Geddes.
naar aanleiding van mn eigen topic paar dagen geleden heb ik nu ook maar eens even creatief geprobeerd te zijn om wat te geven met Kerstmis..
mn vriendin is harstikke gek op alles wat met baby's te maken heeft en vooral alles wat te maken heeft met Ann Geddes (kaartjes etc..)wat ik nu verzonnen heb is het volgende>>
een leuke knuffelbeer(tje) met daarin een Ann Geddes baby kaartjes en iets van een leuk kettingje om de nek van de knuffelbeer....suc6
quote:Leuk idee! Misschien ga ik het idee wel van je stelen
een leuke knuffelbeer(tje) met daarin een Ann Geddes baby kaartjes en iets van een leuk kettingje om de nek van de knuffelbeer....suc6
daar ben ik erg blij mee en weet nu zeker dat ik dit idee ten uitvoer ga brengen
nu nog ff op zoek naar leuke knuffelbeer+kaartje+ketting
* yonexfreak is nog steeds erg op z'n meisje
owja>> idee mag ''geleend'' worden hoor, zit tenslotte geen copyright op
quote:GEFELICITEERD met je verjaardag, we feliciteren je vanavond ook nog in het radioprogramma ForuM! je kunt het via internet beluisteren...
Op donderdag 28 november 2002 08:30 schreef RRoeland het volgende:
Het is weer zover, Sinterklaas, mag ik weer een kadootje kopen voor m'n lieftallige vriendin. Geen probleem op zich, maar blijf steeds maar iets bijzonders/leuks/orgineels verzinnen? Wie o wie helpt mij hierbij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |